automoto.ee foorumid

Täisversioon: deltale võimsam mootor,ettepanekuid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kuidas saaks lihtsamalt sõita võib ju ilma lubateta,aga jõudu liiga vähe ise endal jawa368,aga vend ei taha peale minu omaga sõitmist enam deltaga sõitagi.tal ju lube pole sealt ka moraal kas kuidagi saaks mingi muu mootoratta mootori vahele panna .
mõtlesin ise et 75ccm-250ccm vene mootoratta mootorit.
kas kellegil on kogemusi,ettepanekuid.
tann Kirjutas:...kas kuidagi saaks mingi muu mootoratta mootori vahele panna.
mõtlesin ise et 75ccm-250ccm vene mootoratta mootorit.

Deltaga kogemusi pole, aga vana kolmekäimalise \"moskvalase\" (M-103) mootori panekut Riga-4 raamile olen väga lähedalt näinud ja isegi selle aparaadiga veidi kurseerinud. Raami alaosa koos kinnitustega tuli selleks palju ümber teha/täiendada. Usun, et neljakäimane uuem võrri (nt 125se Minski) mootor oleks umbes samamoodi selleks sobinud.

Miinusteks on minu arvates:
- paras suur maht tehnilist lukksepatööd
- liiga suur koormus raamile/amortidele/ratastele, mis võib viimased kergesti rivist välja viia
- oht politseile vahele jääda ja saada paras laks trahvi registreerimata ja kindlustamata sõidukiga kurseerimise eest ning lubamatu ümberehituse eest

Minu arvates suuremat kui 125 ccm mootorit Deltale peale ei ole mingil juhul mõtet panna. Olles veidi ise sõitnud aretisega Riga4/125, võin öelda, et see on aparaat selliseks väga rahulikuks ringipodistamiseks, mitte kihutamiseks. Üle 45-50 küll ei taha kiirust lasta, kuigi vana \"moskvalase\" mootor ehk seda isegi lubaks. Samas mingi koormaga käru vedamiseks on ta ideaalne asi, kuna siis jääb 50 ccm mootori jõust väheseks (kuigi avalikel teedel ei ole see legaalne tegevus, sest aparaat ise legaliseerimata).

Nii kui topid deltale suurema mootori \"aiste vahele\" siis saad trahvi nagu kolinal. Mis sa arvad, et politseinikud ei tea milline on delta vä? Eriti kui veel on keevitus jälgi. Originaal keevitust väga raske algajal teha. Samas delta raam ei pea suuremat mootorit vastu.
druzba mootorit olen isegi näinud,ja stellale pandi ka minski mootor peale ,minek oli meeletu,aga raami pidid nad väga varsti ümber keevitama,kuna kas 2 või 10kw on suur vahe.arvan isegi et las poiss põristab edasi.
Võib olla midagi lääne 50..100 cm^3? Kui ülekanne aeglasemaks teha ja panna võrrikrossi tarvis ümberehitatud d-seeria mootor? Millegi pärast V50x mootorite forsseerimisest pole eriti palju kuulnud (v.a foorumlase Luubi projekt Delta ja üht-teist veel), võimalik, et põhjuseks nendele eraldi võistlusklassi puudumine. Nägin hiljuti Kloostrimetsa motopoes krossi Delta raami (vist polnud müügiks, ei küsinud ka).Kas sellel on juba tehasest tulles midagi vägevamat peal, kui V501m?

krossi2ss

parem osta võimsam masin mul omal on moskva mootor deltal peal ja ainult keevitamas käia iga nädalavahetus vaja raami keevitada sest raam liiga nõrk

Reps

Endal olemas delta 125ccm minski mootoriga olen terve suve sellega ringi sõitnud ja vahele pole veel kellegile jäänud ja liigub ikka hullupööra edasi
ainult need taga rattas olevad kummipuksid lagunevad liiga kiiresti ja taga hargi puksid väsinud

exit0

sitta saavad mendid aru et võimsam peal tavaliselt on kõik ikka nii ohmud söber sõitis ka delta raamil minskiga ment viskas käppaBig Grin(tal oli kiiver ka peas)
muidu on üpris lihtne teha seda vaja aint keevitust ja rellakat tagarattase l22b jube lihtsalt ja minek on võimas
exit0 Kirjutas:sitta saavad mendid aru et võimsam peal tavaliselt on kõik ikka nii ohmud söber sõitis ka delta raamil minskiga ment viskas käppaBig Grin(tal oli kiiver ka peas)
muidu on üpris lihtne teha seda vaja aint keevitust ja rellakat tagarattase l22b jube lihtsalt ja minek on võimas


Sittagi saavad aru--- Tule Tartusse ja saad mis koilnal. MIS sa oled ise katsetanud elupõline tsiklivend, kes igapäev suurlinnas sõidab vää?? Ei saa aru, kust sinusugused vennad sünnivad.

Reps

ma ei tea ma elan tallinnas iga päev näen liikluses mente naad vaatavad masinat ja lehvitavad muud ei midagi Cool
Reps Kirjutas:ma ei tea ma elan tallinnas iga päev näen liikluses mente naad vaatavad masinat ja lehvitavad muud ei midagi Cool


Ega jah teadagi Tallinna mendid ei tunne oma tööd. Peavad vaesekesed ju endale lisaraha altkäemaksudega teenima.
mina panin zidile 175 voshoodi mootori peale. Suht suur ettevõtmine tegelikult. Kõik tuli peaaegu ümber teha, ratas teistpidi alla panna(zidil jooksid kett teisepoolt), kiigel võlliauk suuremaks puurida, voshodi tagaratas koos hammaka, ketiga kylge panna, pool raami äralõigata&minema visata,zidi ketikaitse minema visata,gaasi siduri trossid jäid lyhikeseks, tuli needki väljavahetada, zidi summuti minema kyljest visata, vanema 125 raamilt mootorikinnitused relakaga välja lõigata, raamile tugevdusi keevitaud jne.. Ketijooksuga ja mootori otsepeale saamisega oli ikka tykk tööd, kaks päeva sai ikka lõigatud keevitatud. Masin pole siiamaani 100% valmis, tagupidurid hetkel puuduvad, kyljejalg puudub, 1*tagaistuja jalatugi puudub, kahest leegitorust üks keevitada, summuti korralikul kuhugi mahutada, (praegu tulevad mõlemalt poolt summutid ja toetuvad jalatugedele) vaja veel korralikult värvida masin kah. Aga igapäeva kasutuses on praeguSmile Jõudu on piisavalt, kiirust sammuti..
künnimees Kirjutas:Millegi pärast V50x mootorite forsseerimisest pole eriti palju kuulnud

sul on siiski eksiarvamus sellest. mõni aeg tagasi sõideti ka nende mootoritega kõvasti karti ja hea tahtmise peale leiab veel hulga tolleaegset \"keemiat\" üles.
m2rtu Kirjutas:...tagupidurid hetkel puuduvad...
[...]
Aga igapäeva kasutuses on praegu...

Sellisena oled Sa ju liikluses väga ohtlik! Teadvalt ilma tagapiduriteta ei tohiks mitte ainsamat meetritki sõita!

Mulle on kunagi ammu (1980ndate lõpul) paar piduriteta \"võrrimeest\" autole ette keeranud ja öelnud, et ei saanud pidama. Jube tunne oli... matsakas jäi äärepealt olemata.

Minu arvates on üks pedaal/kang/varras evitada palju-palju kergem, kui mootor \"vale\" raami peale istutada...
Klaabu kirjutas:
Tsitaat:RE: RE: deltale võimsam mootor,ettepanekuid

künnimees Wrote:

Tsitaat:Millegi pärast V50x mootorite forsseerimisest pole eriti palju kuulnud


sul on siiski eksiarvamus sellest. mõni aeg tagasi sõideti ka nende mootoritega kõvasti karti ja hea tahtmise peale leiab veel hulga tolleaegset \"keemiat\" üles.

Sellest võiks foorumis rohkem asjalikku infot liikuda. Ise panen V501m-le teise karburaatori
(K36P), sest originaalil tihendid puudu ja K36P on teataval määral täiuslikum. Nädalavahetusel
saagisime/viilisime koos vennaga üleminekutoru jupid valmis. Keevitada ja käiata ei saanud, sest maa oli märg. Alguses pidasin suurimaks probleemiks liiga pikka vahemaad karburaatorist
sisselaskeavani (kuhu originaalkarburaator kinnitub), kuid tean, et selliseid üleminekuid on tehtud ja nimetatud probleemi sellest ei tekkinud.
Minski mootoreid on Deltale päris palju pandud.
Selleks peab raami ümber ehitama - mootorialuse toru panema ja mootori kinnitused ümber tegema. Lisaks tasub vahetada amordid ja esikahvel Minski omade vastu. Tugevdamist tahab ka tagakiige vasak ots, mille minski mootor lihtsalt kõveraks tõmbab.
@Hr Valdo, tagupidurite kasutamise vajadust pole eriti tundnud siis kui need ka olid, esipiduritega harjunud ja kärdla selline väike mitte väga tiheda liiklusega linnake, aga LUBAN et teen homme korda!Toungue sry ot. Minskitele neid 125 mootoreid suht palju peale pandud, viimasel ajal on siginenud ka palju minimopeede ja stellasi millel 125cm kupatuur peal..Smile