automoto.ee foorumid

Täisversioon: auto kere tegemine??
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ma olen otsinud netist, kuid ei ole t2pset vastust saanud et kuidas klaasriidest auto kerele seda vormi valmistatakse ja millest??
Võimalusi on mitmeid, aga enamasti tehakse mingist kergesti töödeldavast ainest (savi, epowood, uretaanvaht, penoplast) makett, kaetakse see klaasriidega, silutakse-lihvitakse kõik konarused välja ja siis selle maketi pealt tehakse klaasplastist vormid. Vormide sisse omakorda lamineeritakse lõplikud kerepaneelid.

Üsna kenasti näitab seda protsessi järgmine pildiseeria: http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html
nagu lingilt näha, ei tehtud antud juhul eraldi vorme vaid siluti makett ja keretükid ehitati sinna peale. nii on lihtsam (odavam) aga tulemus on ka viletsam. maketti ei pea klaasriidega katma. maketi pahteldad mingi ehituspahtliga ära, viimistled korraliku kahekomponendilise pahtliga ja katad autovärviga. vormid võtad sealt pealt ja keretükid vormidest. kui on plaanis terve kere teha siis põhimõtteliselt saab ka ilma vormideta, kui ainult osa kerest (esitiivad) siis peab olema vorm, muidu ei istu tükk ülejäänud kerega pärast kokku.
egas kellegil juhuslikult ei ole m6nda saiti anda kust n2itaks seda protseduuri kus v6etakse neid vorme ja mis tuleb teha et kere klaasriie ei j22ks vormi kylge kinni??
http://kitcarmag.com/techarticles/74562/
http://www.hotrodder.com/32Blowpar/page8.html

Vormivaha peaks saama samast kohast, kust klaasriiet ja epoxyt.
Jesper Kirjutas:Võimalusi on mitmeid, aga enamasti tehakse mingist kergesti töödeldavast ainest (savi, epowood, uretaanvaht, penoplast) makett, kaetakse see klaasriidega, silutakse-lihvitakse kõik konarused välja ja siis selle maketi pealt tehakse klaasplastist vormid. Vormide sisse omakorda lamineeritakse lõplikud kerepaneelid.

Üsna kenasti näitab seda protsessi järgmine pildiseeria: http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html


Muide Tartus Hiinalinnas osas om üks tuuningu koht, kus on kasutatud umbes samat tehnoloogiat, kuid seal oli algse ratta koha ning uuema lisa asukoha vahe vähemalt 20-40 cm. kui keegi saab siis tehku piltid ära, kuid kui mina seal käisin oli 2006 aasta ja nüüdseks vöib olla midagi muutunud, muidu seisis masin väljas. oli BMW 5 seeria 80 löpp ja 90 alguse mudel.

Ma ei mäleta korralikult kuid ühe korra lugesin postimehest, et Jaapanis müüakse erineva nime kujuga, kuigi sisult samasid maisnaid, sest neile meeldib erineda teistest, autoomanikest. Olen pilte näinud, kus üks ja see sama masin kuid kerekuju teine juba, ei olnud tehase toodang vaid kellegi oma looming.
miniest Kirjutas:Muide Tartus Hiinalinnas osas om üks tuuningu koht, kus on kasutatud umbes samat tehnoloogiat, kuid seal oli algse ratta koha ning uuema lisa asukoha vahe vähemalt 20-40 cm. kui keegi saab siis tehku piltid ära, kuid kui mina seal käisin oli 2006 aasta ja nüüdseks vöib olla midagi muutunud, muidu seisis masin väljas. oli BMW 5 seeria 80 löpp ja 90 alguse mudel.

See seal Tartus pole mitte tuuningukoht, vaid sulaselge rõvetsemispunker. Nii õudseid leiutisi kui nende rõvetuunitud BMW-d pole minu silmad veel näinud ja ma loodan siiralt, et ei näe ka. Pole küll parimad pildid, aga üldmulje saab kätte
Väga head pildid olid ju. Aga jah mulle tundub, et neil tüüpitel vist on nii suur ise tegemise isu, et ei viitsi kuskilt ka infot, kuiads asju korralikult tehakse, ning mulle meenutab see venelaste Tuunimist, kuskil nägin pilte, kus masinaid nii tehtud, kus 14 tollised valukad on all hullult laja ja suure koopaga BMW-del vöi mingitel muudel autodel.
(03-10-2005, 22:10 PM)Jesper Kirjutas: [ -> ]Võimalusi on mitmeid, aga enamasti tehakse mingist kergesti töödeldavast ainest (savi, epowood, uretaanvaht, penoplast) makett, kaetakse see klaasriidega, silutakse-lihvitakse kõik konarused välja ja siis selle maketi pealt tehakse klaasplastist vormid. Vormide sisse omakorda lamineeritakse lõplikud kerepaneelid.

Üsna kenasti näitab seda protsessi järgmine pildiseeria: http://www.6park.com/enter7/messages/gvk21098.html

Tervist, tean et teema on vana, aga mind huvitab kuidas täpsemalt käib see klaasplastist vormide tegemine ja kuidas vormide sisse lamineerida need kere detailid. Mis materjalist või ainest see klaasplast saadakse? Mis ainest saab need lamineeritavad detailid?
Ettetänades.
Sama mis kanuudelgi. Mine ja vaata. Toruraami pead ise valmis tegema. Samas lugedes välismaiseid kit caride lugusid siis nii mõnigi mees näeb kurja vaeva uste sobitamisega vabrikutükkidest valmistatud kompletist. Jõudu. Kui aega üle jääb siis kevadel saab piltidega rikastada analoogset teemat.
Siit siis järgmine küsimus, et mis materjalist kanuud on? Pole eriti kokku puutund või pole lihtsalt osand märgata.
Tavaline klaasplastik. Vaik jms. nö klaasriie . Samas erilise tugevuse annab neile nö erinevat sorti "vaheriie" oleneb kui tugevaks asja tahad teha. Samas kui sul eriti kerget asja vaja teha on siis pannakse see koos vormiga paaki kust pumbatakse õhk välja .Siis imbub vaik hästi korralikult klaasriidesse ja muuse tugevdus materjali ja detail jääb õhem ja kergem. seda moodust kasutatakse tavaliselt süsinikkiu puhul ja dragi masinatel aga annab ka mujal kasutada.Rolleyes

Siin mõni näide.
http://image.kitcarmag.com/f/9418576+w75..._large.jpg