automoto.ee foorumid

Täisversioon: scirocco
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
y0
ml selline kysimus või noh õigemini plaan osta scirocco 1,8 gti 82kw 82 aasta. noh tal sidur läbi sellest kirjutasin tehnilisel poolel aga põhimõtteliselt mõnus riist ainult kere vaja värvida ja noh nipet näpet veel teha aga kes on omanud seda või omavad andge palun teada kas on hea masin noh siis tema head ja vead. nagu ikka kysitaxe siin ennem uue isendi soetamist
tänud
kui ise ei osta siis saada mulle müüja kontaktid palun.
ise ikka ostan sest see hea masin ma käisin eile proovimas
Golf GTI kohta on isiklikest kogemustest sellised soovitused:

Muud mured:

Sisetiivad esimeste amordipüstakute juures roostetvad. Parandada saab, aga see nõuab spetsialisti.

Tehase metallist katuseluugiga variandil hakkab luuk ise ja luugi ümbrusest katust ussitama. Mullikese korral värvi all eelda auku. Sama kehtib ka muu kere kohta.

Kui bensiinipaaki viivasse torru vaadates on näha sees roostet, võid eeldada, et osa roostet on jõudnud sissepritsesse ja sellega tekib varem või hiljem probleeme. Samuti on enam-vähem kindel, et kere ussitab sealt nii sisse kui väljapoole.

Tiivalaiendite all hakkavad tiiva ääred ussitama.

Numbritulede juurest on tavaliselt plekk väga roostes. Halvemal juhul pole pärast metalli puhastamist enam kuhugile tulesid tagasi panna.

Esiakna alumise nurgad tikuvad ussitama. Sel juhul tilgub vesi kaitsmekarbile ja hakkavad tekkima igasugused elektrikotermannid. Kaitsmekarp on üldse õrn.

Põhi tikub roostetama karpide esimeste otste juurest, otse karbi servas. Lisaks ussitab varuratta süvendi ja tagumise põlle vahel olev tugevdusplekk. Tulemuseks auk varuratta süvendis.

Põlled kardavad ka kivitäkkeid ja tikuvad nende tõttu roostetama.

Radiaatori ülemised kinnitusklambrid roostetavad ja rooste surub lõpuks radiaatori lihtsalt puruks. Aitab klambrite puhastamine ja uuesti värvimine (omal nahal õpitud).

Mootor peaks olema puhas. Vastasel juhul kulunud kolvigrupp ja õlisaastast umbes tuulutusvõrk. Tühikäigul on normaalsed pöörded 950 +/- 50. Pöörded oluliselt ülesse/alla viitavad hooldusvajadusele.

Mõni küünal kruvi ajaviiteks ka maha, saad selle värvi järgi aimu mootori tervisest.

Kui teist käiku lülitades kratsib, siis probleeme sünkronisaatoritega ehk kast vajab remonti. Logisev kang viitab kulunud hoovastikule.

Tehase katuseluugi korral on nurkades vee äravoolu avad. Nende küljes katuse sees on kummivoolikud, mis ulatuvad uksepostidesse. Kui need voolikud on katki või lahti, siis jookseb vesi mööda ukseposti lihtsalt alla ja mädandab vaikselt autot. Kontrolliks vala vett äravooluavasse, kui vesi uksepostist välja ei nirise, siis on deep-deep trouble.

Sisuliselt kõik..kohustuslik kontroll mootori ja piduriõli olemasolu ja puhtuse, hammasrihma ja filtrite vahetuse üle lisandub loomulikult. Kindluse mõttes on mõistlik ka ise alustada õlivahetusest, hammasrihma/rulliku ja õhu/õli/bensiinifiltri vahetusest.

Arvestades aga seda, et Sa räägid teises postituses kiudpahtliga kere parandamisest jne, siis ma ei ole veendunud, et Su poolt uuritav masin just parimas konditsioonis on. Seega kõik hinnad üle 5000 krooni on selge ülepakkumine.

Asp
3500.-
saan endale ja noh esialgu muud äda plnd n2ha kui tagaluugil nats roostet ja taga laiendid kah naz roostet siis on veel siduriga mingi kerge jama 1. ei taha sisse minna muidu korralik mootor maru heas korras ja põhi ja karbid korras noh ma loodan ta nyyd varsti kätte saada siis kirjutan lähemalt
Eks tee siis mõni pilt probleemsetest kohtadest ja pane siia ülesse.

Asp
ok yritan
ja tänud isiklike kogemuste jagamiste eest see peax surex abix olema no yritan siis kunagfi pildid kah sia ylesse sokutada