automoto.ee foorumid

Täisversioon: väntvõlli keerme taastamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

sass5

nimelt väntvõlli see poolne ots kus on sidurikorv on keere pees,st esimesed vindi keermed on kannatada saanud,üks tuttav ütles, et seda keermet ei saa ülelõigata kuna peene sammuga lõikureid ple saada või midagi sellist,minu küsimus on selline et kas seda pole võimalik üle lõigata või on...või leidub mõni muu võimalus selle parandamiseks
Meeterkeerme jaoks on kõiki peenkeermelõikureid saada. Vähemalt enamlevinumaid.
Seal pole vaja mitte keermelõikurit vaid taastajat (seda, millel pakid tööpindadega liiguvad). Lõikur võib tekitada uue keerme, mis pole vanaga kohakuti (vaod tekitatakse endiste harjade peale). Keerme taastaja pannakse terveks jäänud osale, keeratakse pakid koomale, jälgitakse, et
vaod ja harjad ikka õiges kohas asuksid, reguleeritakse pakid lõplikult paika ja alustatakse keermestamist selles suunas, mispidi keerates mutter ära tuleb.

sass5

nii selle asja sain korda,aga nüüd uus probleem siduriga,nimelt isegi siduri trossi eemaldamisel on nagu sidur koguaeg peal,kas asi võib olla tingitud ketaste kulumisest?
Viga on arvatavasti milleski muus. Ehk täpsustad, mis masinaga tegu.

sass5

mootoriks v-50m ja masinaks stella
tõenäoliselt panid siis korvi valesti kokku või unustasid mõne pulga panemata.

sass5

ei saanud valesti kokku panna,sest korvi laiali ei lammutanud ja see jama oli juba enne mootori lahtivõtmist,ja pulkasid ka nagu ei unustanud
Kas vedru sul seal ikka on? samuti peaksid ketaste välisküljel asuma hambad, mis ei lase kettal korvis ringi käia.
Pulkade all pidasin silmas vajalikke detaile. Samas on huvitav see, kuidas sa said korvi maha ja peale, kui sa seda lahti ei võtnud?

sass5

vedru on ja päris palju pidu jõudu rakendama,et saada korv kinni,lahtivõtmisest nii palju,et võtsin kogu korvi koos ketastega maha,mitte ei ladunud ketatid ükshaaval välja...samas need pulgad küll natuke logisesid, mis on seal siduri korvis vertikaalselt ja hoiavad korvi koos
kas ketaste välisküljel on mõni hambasarnane moodustis või on nad täiesti ümmargused?
Pane sidur kokku ja löö vänta, vaata mis seal toimub...

sass5

panin juba kokku ja hetkel küll ei viitsi uuesti lahti võtta,aga vänta lüües läheb vänt sujuvalt alla nagu oleks sidur peal,samas see käigu värk on ka suht kahtlane,käsikäigud ikka head nökatsid..
selleks, et viga kindlaks määrata, on vaja ainult siduripoolne kaas maha võtta ning vänta lüüa.
isandpauk Kirjutas:selleks, et viga kindlaks määrata, on vaja ainult...

Kuidas lugupeetud Isandpauk aru ei saa, et inimene lihtsalt EI VIITSI ise vea olemusse süveneda vaid loodab sellise imeasja nagu internet peale!
Samas ei saa ma üldse sellest tema mootori lahtivõtmise mõttest aru, sest nagu eelnevatest postitutest on lugeda, oli siduriprobleem juba ennem eksiteeriv... aga sidurit ta igaksjuhuks lahti ei võtnud.




uluk007

oldmoped Kirjutas:
isandpauk Kirjutas:selleks, et viga kindlaks määrata, on vaja ainult...

Kuidas lugupeetud Isandpauk aru ei saa, et inimene lihtsalt EI VIITSI ise vea olemusse süveneda vaid loodab sellise imeasja nagu internet peale!
Samas ei saa ma üldse sellest tema mootori lahtivõtmise mõttest aru, sest nagu eelnevatest postitutest on lugeda, oli siduriprobleem juba ennem eksiteeriv... aga sidurit ta igaksjuhuks lahti ei võtnud.

Julgen pakkuda, et sul klotsid kulunud või lausa puruks. Mul omal juhtus alles hiljaaegu sedasi, et sõitsin ja järsku enam ei vedanud. Võtsin siis siduri laiali ja mis ma nägin: klotside külgedel polnud enam fikseerimiseks ettenähtud hambaid. Ja täielik anomaalia oli see, et läinud olid kõikide klotside hambad. Vahetasin siis klotsid ära ja nüüd töötab jälle kõik normaalseltSmile

sass5

tõesti hambakesi ma küll ei näinud,aga vaevalt et hakkan neid siduri kettaid enam asendama ka,plaan läänekale üle minna