automoto.ee foorumid

Täisversioon: Käisin vaatamas ....
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ühel Tallinna automüügiplatsil vedelemas selline asi:

[Pilt: 2476963.jpg]

Aasta on 1978, hind täiesti mõttetu 15000.- eeki....
Mootor käib vaikselt, kast (vähemalt 1. ja revers) töötab, ainult kere on mäda. Mis tavaliselt on vana auto taastamise puhul kõige odavam varuosa....plekk ei maksa ju mittemidagi.
Sisu vajab samuti kohendamist.
Varuosade poolelt tegin ka veidi eelluuret: UM-s on enamus kereasju ikkagi saadaval ja täiesti tellitavad. Osa asju on muidugi suht kallid (ntx. uksetihendid 4500.-/tk), aga ega üldse mitte midagi investeerimata midagi head ka ei saa...

Vaatasin vanaautode hinnatabelitest, selline heas korras eksemplar peaks euroopas maksma kusagil 120000.- eegu kanti. Täna. Palju 5 aasta pärast, ei tea. Tõenäolisel 1,5x rohkem...

Soovitan, kui kindlat investeeringut, endal kahjuks hetkel aega ei ole...Peale töörõõmu, saab pärast kindlasti ka sõidurõõmu.
Ikkagi 160kw.
mille küljes see kollane nina on seal taga?

Edit:
Sain juba vastuse Smile
http://www.osmanautod.ee/hiiu/pildid.php?auto_id=130
Kollasel oli kere ainult õige pisut paremas korras kui mustal....
Minu arvates on palju huvitavam see auto,mis on pildi vasakus servas (roheline)
kas 160kW pole mitte uuem 3.5 EFI mootor - mida originaalis E24 peale ei pandud?
varuosad on sellele masinale siiski päris kallid. Sõber hankis paar aastat tagasi (vist 40k eest), tegi oma kätega keretööd - ning ütleb nüüd, et seda masinat ta enam ei müü. Omahind on juba 100k kanti ning seda ei maksa masina eest keegi. Sumpsijooks juba 12keek, jahutusradikas oli isegi üllatavalt odav - 2keek.
ka veermik on E24-l E23-st erinev ning tahab paksu rahakotti...
niiet raha kulub sellise masina alla ikka parajalt. Samas 15k on IMO küll kommiraha sellise masina eest. Kus see plats asub? Big Grin

edit: wax nuhkis vist platsi välja. Kas too on hoopis teine auto:
http://www.osmanautod.ee/hiiu/pildid.php?auto_id=129
...sest 15keek omal rattal veereva E24 eest on tõesti kudagi vähe
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/...1129392359

Seal platsi peal on vist 4-5 6-seeria bemmi Big Grin Mingi fanaatik veab neid hoolega Saksast Big Grin
Sass, see roheline pildil vasakul servas peaks olema 2gen Ford Mustang, mis kahjuks ei kuulu selle mudeli õnnestunuimate põlvkondade hulka.
13piisab Kirjutas:kas 160kW pole mitte uuem 3.5 EFI mootor - mida originaalis E24 peale ei pandud?
varuosad on sellele masinale siiski päris kallid. Sõber hankis paar aastat tagasi (vist 40k eest), tegi oma kätega keretööd - ning ütleb nüüd, et seda masinat ta enam ei müü. Omahind on juba 100k kanti ning seda ei maksa masina eest keegi. Sumpsijooks juba 12keek, jahutusradikas oli isegi üllatavalt odav - 2keek.
ka veermik on E24-l E23-st erinev ning tahab paksu rahakotti...
niiet raha kulub sellise masina alla ikka parajalt. Samas 15k on IMO küll kommiraha sellise masina eest. Kus see plats asub? Big Grin

edit: wax nuhkis vist platsi välja. Kas too on hoopis teine auto:
http://www.osmanautod.ee/hiiu/pildid.php?auto_id=129
...sest 15keek omal rattal veereva E24 eest on tõesti kudagi vähe


yldiselt tehti kuuene e12/e28 põhjale,ja 3,5 mootor on täista olemas originaalis kuuesel.
3,5 piakski orkkis olema ju kui mudel on 635csi?
Andestage mulle minu rumal küsimus.

Miks sellise masina eest niipalju raha küsitakse- ei saa ma aru? Utoopia tundub mulle 120k eeki. Mis selles masinas nii head on?
Tegemist ju pea 30 aastat vana masinaga, mis pidi ju olema ka omalajal seeriatootmises, st varuosasid peaks ju saada olema- või kuidas?

Unimüts@ väikses hämmingus, kuna pole selliste autode hindadega kursis...

Tsitaat:1978 a. juulis toimus 635 CSi esitlus. Uuel mudelil oli uus 3453 cm3 (218 hj) suurune mootor. Uudiseks oli ka 5-käiguline käigukast.
635 CSi kiirendas 0-100 km/h 7,3 sekundiga, tippkiiruseks oli 225 km/h.
assanuga, nii võib targaks saada lausa Smile

unimüts, ehk peitub vastus selles, kuidas seda masinat kirjeldada võib: \"kiire ja stiilne 2d sedaan\". Teda vist küll kupeeks peamiselt nimetatakse, aga minu silmis on ta küll sedaan mis sedaan.
Midagi vastu panna oli minu teada Euroopas ainult MB-l. Ning ega needki odavad pole... Samas Opelil oli kah Commodore - aga rohkem nagu ei teagi suuri-euro-2dsedaane Sad

lihtsalt minu 2 senti.

teet,
kelle silma kah suuuured 2d sedaanid paitavad
Unimüts, varuosasid on saada küll, aga need pole just odavad. See teeb perfektses originaalkorras isendid kalliks, kuna rondist sellise üles ehitamine on veel kallim.
Selle konkreetse auto pluss on see, et ta tundub olevat komplektne - igasugused puuduvate pisividinate otsimine on kallis. Peale selle B-osana plekke pole saada, ja näiteks need esitiivad mis läbi roostetanud on, maksavad ~9000 krooni tükist jne. Tuttavad on samasugustele isenditele plekke ostnud ja pole just vaimustusest kilganud Sad
mulle just see 2seeria mustang meeldib, aga kahjusk ei leidnud mingeid andmeid selle kohtaSad (hinna)
Metsalane, Mustangi müüjaga saab kontakti siitkaudu. Ilmselt võid ka lihtsalt sinna autoaeda helistada ja küsida, kontaktid saab siit: http://www.hiiusuurtukiautopood.ee/.
Koht on õige küll: Hiiu-Suurtüki Autopood.
Aga täpselt, nagu 5a tagasigi, on ka praegu: poeomaniku isiklikud autod on paigutatud müükipandud masinate vahele, niiet ainult hinnasildi puudumise alusel saavad ostjad vahet teha, mis auto on müüa, mis mitte....
Mustang kuulus samuti viimaste hulka....(s.o. ei ole müüa)

Võibolla on see neil ka mingi uuemat sorti müügipoliitika: et kui ikka tõsine tahtja seda autot näeb ja pinda hakkab käima, siis leitakse ka mingi hind (kirves, loomulikult) ja müüakse asi ära.....eitea...
Keegi teab mis sellest masinast edasi sai ?