automoto.ee foorumid

Täisversioon: elektron \"vjatka\"
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
sõbraga hakkasime taastama , ehitama vjatka elektroni.
hetkel ei oska ma öelda isegi kui mitu kuupi sellel on
peale oleme pannud juba uue kolvi ja rõngad.
paar korda on isegi turtsund.(häält teind)
aga nüüd oleks vaja uut töökorras silindripead.
(meieomal on süüteküünla vint maas)
Kui kellelgi on informatsiooni kust sellist asja v6ib leida v6i omab ise midagi sellisele masinale peale silindripea. palun ühendust võtta!
jarner666@hotmail.com või 56958085
Mul seisab Vjatka silindripea, kuid ma ei tea, kas ta on Elektroni või VP-150 oma ja töökorras. Millegi pärast oli ta maha võetud (põlemiskamber tahmane). Peale selle leidub veel silinder, mille peegelpind on tuhm, kokkujooksmistunnustega kolb ja korralikult roostes ilma kepsuta väntvõll.
Ei oska öelda, kas konkreetne silindripea on sellelt kokkujooksnud silindrilt
või mis põhjusel ta seisma jäi. Peale selle on veel siduri korv koos hoovaga ja uus survelaager (see rauast jupp, mis hoova ja siduri vahel käib, vist oli isegi 2tk).

Küsimus: kas VP-150 ventilaatori võre, ventilaator, jahutusõhu suunaja,
ja käivitusvänt on samad Elektroni vastavate detailidega? Vaatasin mõnesid pilte VP-150 osadest ja arvasin, et meil leiduvad jupid kuuluvad sellele, samas leidus ka üks kandiline bensiinipaak, nagu Elektronil, mis oli välja vahetatud arvatavasti sisemise roostetamise pärast.

Hea meelega vahetaks osasid V501m omade vastu, kuid enne pean kindlaks tegema, kas jupid on korras ja Elektroni omad.
Silindripea, nagu teisedki detailid on kõigil Vjatka mootoritel ühesugused. Vahe seisneb kontaktsüütes ja elektronsüütes. Ka sundjahutuse plekid sobivad üksteisele. Ainult käimalöömisvänt on ümara kerega Vjatkal teise paindega.
Vanale silindripeale paneb iga küla treial uue puksi sisse ja käib nagu uus.
Kust uus kolb ja rõngad õnnestus hankida?

Tom.
kolvi leitsin ma peagu et maa-seestBig Grin
kodust vanast kuurist v6i nii .ja siis tuli s6ber oma vjatkaga ja tahtis et ma kolbi vaataks juhusepeale leitsin täpseltsamasuguse..
rõngad leitsime samamoodi teisepoisi karaasis kolades.
ma kardan et need küll vjatka omad polnud ,aga täpselt läksid peale ja kompresiooni on küll.
ikkagi huvitaks see silindri pea sest siis saaks selle juba pöördesse ajada.
puruks on meil veel käigutrosside mingi kinnitus seal käigukasti üleminekul:S
selle peaks hädapärast traadiga kinni saama panna.
aga mis juppe mul endal on pole aimugi. peab otsima hakkama.

no ma ise m6tlesin kaa seda et treida uus puks sisse
*kuidas see vint sinna saada?\"küünlavint\"
*kuidas see puks kinni jääb. koonuse peale?
*ja mis materjalist on k6igemugavam teha?
väike-tom Kirjutas:Silindripea, nagu teisedki detailid on kõigil Vjatka mootoritel ühesugused. Vahe seisneb kontaktsüütes ja elektronsüütes. Ka sundjahutuse plekid sobivad üksteisele. Ainult käimalöömisvänt on ümara kerega Vjatkal teise paindega.
Vanale silindripeale paneb iga küla treial uue puksi sisse ja käib nagu uus.
Kust uus kolb ja rõngad õnnestus hankida?

Tom.
silindripea on elektronil ja VP-150 täiesti erinevad. kuna VP-150 kolb on pealt kühmuga siis on tema silindripeas olev süvend tunduvalt sügavam kui elektronil, kui ma ei eksi siis olid erinevad ka küünlapesa asukohad

vjatka44

elektronil ja vp-150-el peaksid yhesugused silindripead olema
Ühesugused silindripead on elektronil ja VP-150M.