automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vanad bussid, osa 3
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
-AsjaPulk- Kirjutas:
41Degree Kirjutas:Miskit säänset isendit müütatakse Tallinnas ühel platsul juba päris tükk aega. Kahjuks tolle reg. nr. kohta teavet ei oma, seega ei tea, kas on sama isend.

Tallinnas ta küll ei seisa, aga äkki osteti sealt ja toodi sinna? Toungue
Ma ei tea millal see PAZi pilt tehtud on aga nädal tagasi oli ta Tallinnas ühel platsil seismas küll.
fic Kirjutas:Kadaka Autoturu platsil üleni oranž Paz 672.
Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 4, postitus nr. 649.
Mina pidasin seda silmas, arvan, et PETSS vist ka. See seal, nagu kuupäevast näha, olnud aprillikuust saati.
Mis asi aadressil http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid166991 nähtu võiks olla? Uralets? Miski vanem Ikarus? Vanem PAG?
PETSS Kirjutas:Ma ei tea millal see PAZi pilt tehtud on aga nädal tagasi oli ta Tallinnas ühel platsil seismas küll.

Pilt tehtud 6. august 2007.
valdo Kirjutas:Mis asi aadressil http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid166991 nähtu võiks olla? Uralets? Miski vanem Ikarus? Vanem PAG?

PAG ilma erilise kahtluseta. Punnis nina ja reisijauks on selged viited sellele. Tagumine väike aken ka.
Tartus minu poolt kümmekond aastat tagasi nähtud ZIS-154 garaažiks muudetud kere on jätkuvalt alles. Seisab ühe eramaja hoovis. Kui kellelgi väga suur huvi minna omanikku pildistamise asjus kiusama, saab mu käest aadressi.

Asp
Üks isend siis uuel elul. Täpsemalt hiljem asjaosaliselt. Birkat aga ei leidnud.
Regardman Kirjutas:Üks isend siis uuel elul. Täpsemalt hiljem asjaosaliselt. Birkat aga ei leidnud.

Oli suur au täna omandada autobuss KAVZ-651.Birkal aastaarv 1968.
eno1 Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Üks isend siis uuel elul. Täpsemalt hiljem asjaosaliselt. Birkat aga ei leidnud.

Oli suur au täna omandada autobuss KAVZ-651.Birkal aastaarv 1968.

Väga hea, eks kiiresti kiigates ei osandki kõikjale kaeda.
eno1 Kirjutas:Oli suur au täna omandada autobuss KAVZ-651.Birkal aastaarv 1968.

Õnnitlen!

Kas see on üks neist kümnest 651st, mis me kunagi siin foorumis tervena kokku lugesime või miski veel seni siit läbikäimata isend?
valdo Kirjutas:
eno1 Kirjutas:Oli suur au täna omandada autobuss KAVZ-651.Birkal aastaarv 1968.

Õnnitlen!

Kas see on üks neist kümnest 651st, mis me kunagi siin foorumis tervena kokku lugesime või miski veel seni siit läbikäimata isend?

Seni läbi käimata isend, Pärnumaalt. Teada on veel kahe sellise olemasolu, mida pole kajastatud.
Kuidas salongi seisukord?
PETSS Kirjutas:Kuidas salongi seisukord?

Üsna vilets.Loodan et saan hakkama.Bussi juures on tööd päris mitmeks aastaks.
Istmeid ikka sees on?Rool, armatuur ,ukseawanemis mehanism jne.Ei ole küll ilus olla pealetükkiw aga?
Kõiki istmeid pole,kuid need leiab.
Rool,armatuur ja kõik on olemas.Armatuuri vaid kella jaoks auk lõigatud.
zazmees Kirjutas:Kõiki istmeid pole,kuid need leiab.
Rool,armatuur ja kõik on olemas.Armatuuri vaid kella jaoks auk lõigatud.

Minu teada ongi 651del 51 armatuuri keskossa kella jaoks bussitehases auk lõigatud (arvat. tehasesse saabunud standardse 51 kabiini armatuurlauaosale, mis bussi juures ära kasutati). Kell peaks seal käima Pobi oma (3. seeria Pobi kelli leiab veel üsna kergelt).

Rool ja armatuur peaksid olema standardsed 51 omad - kui tegu on 1968.a. sõidukiga, siis ei tohiks nende saamisega probleemi olla, sest täpselt samu detaile kasutati 51 tootmise lõpuni 1975.aastal ja hiljem Nuia kapitaaliski (veel 1950te lõpul olid levinud vanemad mudelid - rooli kodarad plastiga katmata ja odomeetri numbririda spidovõllist ülalpool; neid vanemaid on kaasajal näiteks palju raskem leida).

Mis istmetesse puutub, siis kusagilt nagu mäletaksin, et suurt (olulist) vahet TA-6 istmetega ei ole (või mäletan valesti?). On ju TA-6 tegelikult ju Tartus väljatöötatud GZA-651 järglasena, kus peamise erinevusena kaotati ära "nina", kuid kere laius, akende suurus jm jäeti enam-vähem samaks. GZA-651 on aga omakorda KAVZ-651 eellane ning neil ei tohiks omavahel olla palju erinevusi. Kaasfoorumlase TARi veebilehel kodu.pri.ee/ta peaks olema mitmeid pilte laialivajunud või -vajuvatest TA-6-test, millel veel istmeid seest ehk leida võib...
Kahjuks ei ole istmed sedamoodigi kui TA'l.Pobi kell on olemas.
eno1 Kirjutas:Kahjuks ei ole istmed sedamoodigi kui TA'l.Pobi kell on olemas.
JJ KAVZ ju eeskujuks olemas.Iseasi ,mis tulemust wärske bussiomanik saavutada tahab.Kas 100% originaalsust või mitte.Igatahes edu soowides!
Aspelund Kirjutas:Kel tahtmist ja võimalust, tasuks minna Tartusse vaatama Hansahoovis mängitavat näitemängu "Sõit". Lisaks suurepärasele etendusele lisab kogu asjale vürtsi ka PAZ-672, mida näitelavana kasutatakse.

Asp

PS Ennetamaks kisa teemal "buss vajab päästmist": Kahjuks on too 672 oma paremad päevad juba ammu ära elanud ja roll näitelavana talle igati auväärne lahkumine.

Tänaseks buss vanarauas.
Regardman Kirjutas:
Aspelund Kirjutas:Kel tahtmist ja võimalust, tasuks minna Tartusse vaatama Hansahoovis mängitavat näitemängu "Sõit". Lisaks suurepärasele etendusele lisab kogu asjale vürtsi ka PAZ-672, mida näitelavana kasutatakse.

Asp

PS Ennetamaks kisa teemal "buss vajab päästmist": Kahjuks on too 672 oma paremad päevad juba ammu ära elanud ja roll näitelavana talle igati auväärne lahkumine.

Tänaseks buss vanarauas.

Mnjah, kas 672 või 672M?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43