automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vanad bussid, osa 3
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Regardman Kirjutas:TAKis tehti sellele veel suve alul ka remont.

Jaah? Tea mida seal siis tehti. Kere kapitaal? Pill ise oli suht sõidetav.
peeterpaul Kirjutas:
Regardman Kirjutas:TAKis tehti sellele veel suve alul ka remont.

Jaah? Tea mida seal siis tehti. Kere kapitaal? Pill ise oli suht sõidetav.

Täpsemalt ei õnnestunud uurida, kui kord öösel ja kord päevavalges, mil alles saabunud oli sinna.
Sillu Kirjutas:Jäi silma selline foto ja lühiartikkel Tarvastu valla lehes:
By silver1970 at 2007-12-17
Praguseks bussiks PAZ-i mehel Mulgi Reiside MB 515 AVI
http://fotoalbum.ee/photos/MulgiReisid/16643301
Viljandimaal Pärsti vallas õpilasliine sõitev LAZ 697 (572 AJU) sõitev pidi ka ära lõpetama sõidud varsti.
Seoses LAZ-42021 Varjupaika jõudmisega üritaks üle vaadata, mis on saanud selles postis mainitud 42021-dest.

Ehk siis hetkeseis:

JJVV
Elva lähedal-peaks alles olema, see veel vanemat tüüpi mudel (ilma 1-ta)!
Vaida-???
Koigi-???
Jaanikese-???
Raplamaa, Kasti-???

Mis sai Rakveres sõitnud 42021-st 605AEH? Üks kaasfoorumlane oli VKG LAZ-i Järva-Jaani vedanud puksiirijuhilt veel kuulnud, et üks sarnane ja paremas konditsioonis buss olevat hiljaaegu rauda veetud (kus, ei teadnud).
Kasutaja Albu pilt 605AEH-st http://fotoalbum.ee/photos/Albu/2016553
Kui palju on säilinud meie mail vanatüübilist Kubani??

st. ühe akna võrra lühemat ja teistsuguse radikavõrega Kubani?

Minule on ainult ühe vraki asukoht, olemasolu ja tulevik teada.
Kas pildil olev tehniliseabi buss võib olla LAZ-695E baasil? Pilt ajakirjast Tehnika ja Tootmine:
[Pilt: 017994667eae74.jpg]
Tundub jah olevat 695E, aga võib-olla et 695B? Mis selle ajakirja kuu ja aasta on?
Kas keegi võib ära seletada, mis olid 695B ja 695E peamised erinevused? Esimesed tulid Tallinna 1964. aasta kevadeni, teised alates 1964 lõpust. Ja milles seisnes 695I omapära? Selliseid sai Tallinna Bussipark 1966. aastal 5, sõitsid maaliine, väljast ei erinenud 695E-st.
695B: mootor ja käigukast ZiL-164/157 (R6)
695E: mootor ja käigukast ZiL-130 (ehk siis V8). Välised erinevused - neli ristkülikukujulist katuseluuki 695B kolme ruudukujulise asemel.
695I kohta ei ole netis pea midagi. Kahtlustan, et tegu siis maaliinide jaoks kohandatud 695E-ga, millel ka mõningane pikemate reiside jaoks mõeldud lisavarustus (miski Vene online-varuosakataloog annab selle tähisega mikrofonisüsteemi).
mrali Kirjutas:695B: mootor ja käigukast ZiL-164/157 (R6)
695E: mootor ja käigukast ZiL-130 (ehk siis V8). Välised erinevused - neli ristkülikukujulist katuseluuki 695B kolme ruudukujulise asemel.
Luugid ilmselt siin tähtsust ei oma, sest 1965-66 tulid 695E-d veel kolme suure luugiga. Ka need viis 695I olid kolme suurega.
6631 Kirjutas:Mis selle ajakirja kuu ja aasta on?
Aastakõitest otsimine võttis kaua aegaBig Grin Ajakiri: 12 1976
20.aastakäik
Paar pilti väheke Tehnika&Tootmise eelsest ajast.Viljandi mehed omatoodanguga kraavis. Ettevõtlikud sellid igatahes, mudas hätta ei jää...

[attachment=27317]

[attachment=27318]
Muu bussivärgi kõrvale vanadest bussidest ka juttu. Taustal PAGi kere:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Eest Raadio ülekandebuss Liaz.
Pilt kahjuks VGA.
See juba jupp aega müügis. Asukoht Tartus. Head pakkumised tulevad alati siis kui minul raha pole. LAZ-695N on kah riistapuu mis mind huvitab...
EdR Kirjutas:See juba jupp aega müügis. Asukoht Tartus. Head pakkumised tulevad alati siis kui minul raha pole. LAZ-695N on kah riistapuu mis mind huvitab...
Pigem kuulutus aegunud. Minuni jõudnud vihjete järgi buss maha müüdud.
Huvitav,kelle kätte läks?
http://kuldnebors.ee/kuulutused/kuulutus...t_id=10698
Teadaolevalt üks viimane korralik 699 Eestis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43