automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kui palju maksab tavaline mopi leegitoru?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui palju maksab tavaline mopi leegitoru?(mitte mini mopi tüüpi vaid Delta tüüpi). Palun vastake.Sad
Tartus lahtise turupeal on tuttuus 450.-.
Olen samuti huvitatud taolisest asjast V-50 mootoriga Stellale. Vana on suht saasta täis läinud ja välimus pole kiita. Kusagil foorumis oli küll juttu kuidas leegikas uuesti seest tühjaks saada... Mingi 2-3mm sodi toru seinal mootori tööle vaevalt et positiivselt mõjub.
Delta ja Stella leegitorusid saab Kavorist Enno Kahri käest odavalt. Tal neid mitu kasti täis, sumpse on ka.
w2rk Kirjutas:Tartus lahtise turupeal on tuttuus 450.-.

Vabandan, sumbutaja maksab 450.- , leegitoru hinda ei tea.
Ise ostsin kunagi Veerennist. Sain üsna odavalt kuskil 100kr kätte.
Mis sellise väikse torujupi nii kalliks teeb? Mul ka leegitoru puudu (mootor V501m), mõtlesin ise keevitada/painutada. Kas leegitoru on mingist eriterasest, mis ei ,,mängi" temperatuuri muutumisel?
Ise teha ei soovita sest surveaste võib väheneda.ja mopi sumpaga on sama.ükski2-taktiline ei liigu ilma sumpsita normaalselt(plöriseb ja on aeglane).
moskvits Kirjutas:Ise teha ei soovita sest surveaste võib väheneda.

Mõtle nüüd rahulikult järele, mida Sa siia kirjutasid.

Minu vana ja rumal pea igatahes mäletab seda, et surveaste olla ehk nagu töömahu ja põlemiskambri ruumalade suhe, mille paneb üheselt paika silindri/silindripea/kolvi/väntvõlli geomeetria. Ja mida väljalasketorustik ja selle võimalik kuju teps mitte muuta ei saa!

Äkki räägime väljalasketrakti (pneumo)takistusest, millel on kahetaktilisel teatud optimaalne väärtus ja mille meelevaldne suurendamine/vähendamine keerab gaasijaotusfaasid veidi segi, mis vähendab võimsust/pöördemomenti?
Kui põlemisjäägid liiga vabalt minema lasta, peaks osa värskest küttesegust koos nendega väljuma. Kuna värske küttesegu ei
asenda töötanud gaase kunagi täielikult (täitetegur alati alla 1 ilma kompressorita mootoril), peaks läbipuhumise lõpuks silindrisse jääma rohkem põlemisjääke. Tagajärjeks peaks olema väiksem võimsus ja
kütuse põlemine väljalasketorustikus. Suurem pneumaatiline takistus
ei lase põlemisjääkidel lahkuda ja võimsus langeb samuti. Katsetamist ilmselt tuleks, kuid huvitav oleks proovida. Ikkagi oleks hea teada, kas
seal on mingi eriterasest toru, millel paisumine väiksem. Kui väljalaske silindripoolne osa pidevalt mõõtmeid muudab, on tihendid (ilmselt asbest)
sealt varsti ära pudenenud.
Kus see Kavor asub aadressi paluks.
Vabaõhukooli 68c