automoto.ee foorumid

Täisversioon: bmw318 e36-le seibid hüdrotõukurite alla
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

andero6

Kas keegi on kuulnud midagi hüdrotõukurite alla pandavatest seibidest? Kui on siis äkki teab ka kes seda teha võix?
Ei ole kuulnud, aga milleks see hea on? Kulunud hüdrotõukuri vahetus on ju sama töömahukas kui see seibitamine ja tõukur ise ei maksa midagi.

Parandus: Selgus, et hüdrotõukur on väga kallis jupp.
Jääb nagu arusaamatuks jah, milleks hüdrotõukurite alla seibid? ausalt pole nagu kuulnudki sellisest asjast. soovitan osta ikka uued tõukurid- tulemus on kindlasti garanteeritud ja odavam kah kui hakata treima ja mässama nende seibida sobitamisega. Peale selle ei pruugigi kõik tõukurid kulunud olla, aga klõbin juba on. Väga raske on otsida kulunud tõukurit ( kui veel mingi kuue silindriga bmw). Parem on vahetada kõik korraga ning julgen oma kogemustest öelda, et teist korda nende samade tõukurite peale raha kulutama ei pea, enne kukub mootor roostes aiste vahelt välja.
Jesper Kirjutas:ja tõukur ise ei maksa midagi.
"rahvaautodel" (s.h. opel) maksab paar-kolmsada eek B-osana. Võtame "kuldse keskmise", 250eek.
16V motol siis 16*250=4000eek
24V motol siis 24*250=6000eek
ja see on B-osa. Ei ütleks, et odav lõbu.

tõukur hoiab ju klapivahet. Seibide allapanek võib tõesti klõbina ära kaotada, aga likvideerib ka klapivahe. Kogenumad mehed vast oskavad arvata, mis tagajärjed sellel olla võivad (sooja motoga klapid irvakil?), aga sellisest "ratsionaliseerimisest" kuulen ma küll esimest korda.
mu 16V motol hakkasid näiteks külmana klõbistama ühe äärmise silindri omad kõigest (kehv õlisurve/seistes ära vajuv õli + kulumine). Oopli 16V motol olid nad sellist tüüpi, mille olukorda näpuvahel pigistades diagnoosida sai (nookuriteta moto, tõukurid otse võllide all ja klapi kohal).

mõned usuvad puhastamisest tolku olevat: http://www.nuvision.ndo.co.uk/tappets.htm
aga jah - ise ei ole proovinud ning kindlasti ei viitsi ka nii palju mässata miski kahtlase tulemuse nimel Smile
Millise BMW 318 E36 mootor on 24klapiline? Tahaks kohe oma silmaga näha seda imelooma.
13piisab Kirjutas:"rahvaautodel" (s.h. opel) maksab paar-kolmsada eek B-osana. Võtame "kuldse keskmise", 250eek.

Kas Opeli hüdrotõukurid on tõesti nii kallid? VW-l maksab B-osa 120.- Forsis.
kulla Jesper, mis sa irised. 24V oli näitlikustamiseks - et kui palju võib ühe harju keskmisel pereauto (mille "tõukur ise ei maksa midagi") tõukurikomplekt maksta.

jah Peeter, DOHC tõukurite hinne on Opelil selline. Asjalikemas kohtades on veel kahes hinnas tõukurid miskipärast. OHC tõukur on ooplil hulka odavam.
No ma ei loe pealkirjast küll välja, et jutt käiks millestki muust (harju keskmine pereauto), kui BMW 318-st. Tõenäoliselt on mõnel Astoni või Lamborghini 12-silindrilisel veskil veel lahedamad hinnad ja neid läheb sinna sisse veel 2 korda rohkem, mis siis?

Fakt on, et katkiste BMW 318 hüdrotõukurite vastu aitab ainult nende vahetamine tervete BMW 318 hüdrotõukurite vastu. Opeli hüdrotõukuritega BMW remontimine ei ole just kõige säravam idee.
To 13piisab
Huvitav huvitav?
Kust kohast nii kalli hinnaga neid hüdrotõukureid Teie küll muretsete?
Kui rahvaauto nime alla mahub ka ford sierra ja scorpio, siis nende neljasilindrilisele mootorile saab küll kuskil 600-700 krooni ringis kaheksa tuliuut tõukurit( Tallinnast). Aga noh, kui meeldib mitmeid tonne letti laduda, siis eduSmile
316 e36 bmw-le läheb samapalju töukureid ilmselt kui 318-le.seega 8 tk.köige huvitavam oli seejuures et b-varuosa oli u.250 eek/tk.aga originaal united motorsist 228 eek/tk.seega odavam.samas kuna niigi palju pappi välja käidud,las vahetavad ka sealsamas.neil on seadmed selleks olemas.samas annavad ka garantii.
aasta tagasi läksin kokkuhoiu teed pidi ja lasin vahetada 2 tk.hambatohtrid tegid imekombel sörme vahel selgeks ,millised läbi olid.aga aasta hiljem pidi ikkagi köik vahetama.nii ei pea enam selle probleemiga pead vaevama.
iga asja pealt ei saa koonerdada.
autogi sai önnelikult myydud...