automoto.ee foorumid

Täisversioon: 3 rõngaga võrri kolb
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

smaster

Kuulge kõiketeadjad vastake mu kysimusele:

Kas võrrile 3 kolvirõnga panemisel on mõtet et kompresioon suurenex
eriti ei ole vist sest jõudu niigi vähe ja see veel oma hõõrdumisega vähendax seda. Või panna hoopis 1 rõngas et hõõrdumine olex väiksem ????? Mis te asjast arvate?
Jõudu tuleks juurde aga sa kaotaksid sellega pööretega.
Tasub panna D4 ühe rõngaga kolb, millele veel panna rõnga stopper ja zidi rõngas.
Kunagi noorpõlves sai treitud ühe rõnga soon laiemaks nii, et mahtus ühte soonde kaks rõngast. Lisaks sai ka kolvi seeliku alaosasse lastud teraga lisa õlitussooned. Mäletan, et jõudu tuli juurde küll, kuid pöörete osas võib w2rk - l olla õigus, suureneb ju hõõre.
minu arvamus on see, et seda teemat on siin juba palju lahatud. otsige üles vanad teemad ja lugege terviseks.

teema lukku.