automoto.ee foorumid

Täisversioon: võrri segukruvi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui segukruvi sättida. Ok, igaksjuhuks panin selle üles selle nii nimetatud" päeviku", aga küsiks siis sellist asja, et kui keerata segukruvi väljapoole kas siis peaks see ka paremini käima minema?
minu võrriga on nii, et sooja mootoriga pole viga..
kuid külmalt käivitades tahab tsipa rohkem väljapoole..
nii pool või tsipa rohkem pööret.
Enamikul karburaatoritel muutub kruvi väljapoole keeramisel küttesegu rikkamaks. Küttesegu rikastamiseks käivitamisel on tavaliselt kasutusel õhuklapp, mis suleb osaliselt karburaatori õhuvõtuava. Kruvi väljapoole keeramisel peaks käivitus kergem olema, kuid teatud seisust rohkem kruvi välja keeramisel sattub silindrisse liiga palju kütust ning liiga vähe õhku,
mistõttu käivitumise asemel teeb mootor küünla märjaks. Võrri mootorid on küllaltki ebapüsivad küttesegu seadistuse suhtes (võib juhtuda, et mingi tihend pole ka veel päris korras jne.) ning võivad vajada normaalseks töötamiseks küttesegu uut reguleerimist pärast mootori käivitumist.
sain ära sätitud, keerasin jah segukruvi väljapoole, isegi läks jah natuke paremini käima kui oli varem läind. Käima sain sättisin kohe ära, nüüd kiirust päris palju, sellise kiirusega pole ma veel selle võrriga sõitnud, käima läheb kah väga hästi, ainult koha pealt minek ilma jalgade väikese tööta on nii nagu on(gaas põhjasBig GrinBig Grin), koht peaks olema seest u. kuni 0,5 pööret välja poole, selle sees seal kuskil(millimeeterite mäng).

-e-
võib lukku panna!