automoto.ee foorumid

Täisversioon: Iz Planeta 5 vs. Jawa 638
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kuna 175ccm saab kohe kohe liikvele, siis juba tulevikuplaanid tehtud ning järgmine aasta aeg uue tsikli peale üle kolida, sest 175ccm jääb ilmselt kiirelt lahjaks. Järgmise aasta kevadel või suvel plaan osta omale 350ccm tsikkel ja kuna Iz Planeta 5 ja Jawa 638 üsna hästi kättesaadavad tsiklid siis jäingi nende kahe vahel valima. Jawa kohta juba ühtteist tean, kuid teadjamad mehed võiksid Planeta 5 kohta ka veidi rääkida (mootor, sõidumugavus, käigukast, tüüpvead) ning kumb on töökindlam?


Ette tänades
Mikk
Planeta 5-mats ja postivahe,moment suure kolvi/pika kolvikäigu tõttu hea.Suht lihtne/lollikindel mootor ja käigukast.
Oo jahh sellest teemast "sita kandini pläratud". Parim masin on uus masin. St ei pea muretsema eelmise omaniku üle, kes oli vilets mehhanik vms.
Siit ka mure, nimelt mõlemad masinad on head, siis maitse asi täielikult. ISe soovitaksin kuigi sulle planeta 5 osta. Kuna ta on lihtsam 1 pütt ikkagi. Ja sealt siis 638le üle.
Ühesõnaga igas foorumis sellest lajatatud eest ja tagant. Seega kasuta otsingut saad palju targemaks.
Võta Planeta 5- lihtne käigukast, yks pytt. Samas, kui Jawat soovid siis võta Jawa 634- on lihtsama ehitusega kui 638 Smile
Planeta-5 näeb suhteliselt hea välja kahSmile
10p to andris.
Minu arvates annab otsida parema originaalväljanägemisega/muutmata tsiklit, kui see on korraliku välimusega Planeta/Jupiter 5.
Minu respect selle tsikli disainermeeskonnale!

Ise olin samuti juuli alguses dilemmas- kas osta 638 või Planeta 5.
Kuna olin teadlik Planeta mootori lihtsusest ja töökindlusest (eelnevalt omanud Planetat) ning armusin ära viienda seeria välimusse, ei olnudki vaja pikemalt mõelda, vaid läksingi oma punasele kuradile järgi.
Sellest, kuidas mul temaga kooselu läks, võid pikalt lugeda siit teemast: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=12143

Kuigi sai teda palju lapitud, oli ta ikkagi sitaks ilus ning iga kord kroomi läikima lüües ununesid pikad ja tüütud käigukasti lappamise tunnid.

Aga teemasse tagasi pöördudes...
Võimsust sel rattal tegelikult jätkub. Minu omal oli eriti hea minek just 2. ja 3. käiguga. Tippkiiruseks sain 18se esimese hammikaga 110 km/h.
Kui mootor kestab (mida ta reeglina ka teebki), siis peaksid temaga üsna õnnelik olema.
Olen ka 638ga kokku puutunud. See ratas tundus mulle selline liiga õrn. See oli ka üks põhjuseid, miks ma oma alateadvust usaldasin ning just Planeta 5 valisin.

Muide- biker.ee otsingust leiad ka mitu teemat, kus sama värki lahatud on.
Minul oli 1990a paiku (ehk siis kui keskkoolis käisin) au omada tutikat valuvelgede ja ketaspiduriga IZ Planetat. Pinginaaber aga sai uue 638. No oli ikka öö ja päev küll! Jawa oli maheda käiguga tunduvalt parema kiirendusega ja vibratsioonita jne.
JyrkaEE Kirjutas:Võimsust sel rattal tegelikult jätkub. Minu omal oli eriti hea minek just 2. ja 3. käiguga.
Tõesti meeles IZi mõnus tõmme 2 käiguga!Smile
Endal on hetkel 638, kuigi ta ei ole sõitnud mul kordagi on lahe see, et ikkagi meeldib mullle. No lihtsalt välimuselt. Pole originaal ka enam, kaugel sellest! Wink Aga samas Planeet on hulga lihtsam ratas. Ühe pütiga yunduvad mulle hääled ka kuidagi lahjemad. 2 pütiga ikka tuksub okeilt.
Mikk15 Kirjutas:Valik on tehtud. Võistluse võitjaks osutus IZ Planeta 5. Loodetavasti järgmine suvi/sügis juba Planeta 5 sadulas Wink

Maru lihtsalt otsustad, mina soovitan sul otsima hakates teha nii Izi-ga proovi tiir kui ka Jawa-ga.Usu siis sa enam ei taha planetat.Jawa on selline paras pill, ei ole lahja ja hea ülemineku pilliks.
Valida lihtsalt tuleb osata õige pill välja
Mina räägin korralikudest isenditest mitte mingitest saanidest.
Nu eks siis vaatab veel seda asja. Toungue
Hetkel kaldun küll Planeta 5 poole
Tsiklivend kahjuks sa pead aru saama, et jawa 638 leida suht ok seisis on juba raskem. Vaata börsi seal ei ole hetkel ühtei masinat, mida kohe tasuks osta.
Tegu ikka 15 aastat vanade masinatega miinimum.
Planeta 5 käib veel jõud üle remondi osas. Jawa 638 palusin isegi mina abi, kuigi ma olen seda teinud.
unimüts Kirjutas:Tsiklivend kahjuks sa pead aru saama, et jawa 638 leida suht ok seisis on juba raskem. Vaata börsi seal ei ole hetkel ühtei masinat, mida kohe tasuks osta.
Tegu ikka 15 aastat vanade masinatega miinimum.
Planeta 5 käib veel jõud üle remondi osas. Jawa 638 palusin isegi mina abi, kuigi ma olen seda teinud.

Ühte tean ma kohe kindlalt mida osta Börsist.
Ja talv ees aega otsida, ega ei tulegi kohe esimest ettejuhtuvat osta.
tsiklivend Kirjutas:Ühte tean ma kohe kindlalt mida osta Börsist.
Ja talv ees aega otsida, ega ei tulegi kohe esimest ettejuhtuvat osta.


Uus jah see masin käib mulle ka nö neerudele - ei lase öösel magada. Kuid ma mõtlesin üldiselt kasutatud masinat.
RK
Mis kus... uus Jawa kuskil? Börsis? :O
agent007 Kirjutas:Mis kus... uus Jawa kuskil? Börsis? :O

to agent007
Hoia natunatukene tagasi ei ole vaja kõiki kuulutusi kommenteerida teemaväliselt.
Vaata korra kb üle ja chekka ka soovi, siis saad ikka selle kuulutusele jälile.
See masin juba ligi 2 aastat müügis.
Umimüts@ 11 tuh ostab SmileBig Grin

reivo05

Osta jawa saad sõidust mõmu ka!
Lisaks oluliselt vastupidavamale mootorile on üsna harva räägitud Iz-i igati õnnestunud raamigeomeetriast üle 190 cm kasvuga juhi ning kestvama teekonna jaoks. Ka kehval teel seisab ja kestab ta hästi. Jawa on kruusal tõeline kits. Aint mõni 160cm kämbu tunneb end seal otsas koduselt, mina küll mitte. Ja oli veel aeg kui neid jaavakesi tagant kõrgemaks tõsteti... esimese kahe nädalaga käisid kutid bambuses ära, sest igasugune juhitavus kadus täiesti.

myrakaru Kirjutas:Lisaks oluliselt vastupidavamale mootorile on üsna harva räägitud Iz-i igati õnnestunud raamigeomeetriast üle 190 cm kasvuga juhi ning kestvama teekonna jaoks. Ka kehval teel seisab ja kestab ta hästi. Jawa on kruusal tõeline kits. Aint mõni 160cm kämbu tunneb end seal otsas koduselt, mina küll mitte. Ja oli veel aeg kui neid jaavakesi tagant kõrgemaks tõsteti... esimese kahe nädalaga käisid kutid bambuses ära, sest igasugune juhitavus kadus täiesti.

Igast karud võivad ilusti metsa tagasi minna..
Ise olen ka päris pikka kasvu ja jawa ei ole mitte ültse madal, ja istub jawale samamoodi kruusatee, ei ole midagi seal viga, sõitnud ikka väga palju kruusa peal ja igasugu oludes
Sobivad mõlemad isendid ilusti kruusa peale ja kehvematesse oludesse ja jawa minek ikka mõnusam.
Kuid mõlemast pillist ei tasu mingi ime pilli välja mõelda, asjad ikka vanad juba ja kui mõtled ikka pidevalt sõita, siis mina vaataks ikka läänekate poole
Enda kogemuste põhjal võin julgesti väita, et iz planeta ja jupiteri mootor peab paremini vastu(jawal on karteite vaheline koht jama)
lööb tagasi Kirjutas:Enda kogemuste põhjal võin julgesti väita, et iz planeta ja jupiteri mootor peab paremini vastu(jawal on karteite vaheline koht jama)

Minu vanaemale ei meeldi iz, kuna ra plöriseb, jawa aga pläriseb. Seetõttu on jawa parem. --- see siinsete naljade moraal.

Tule jumal appi, äkki saab selle teema juba lukku panna. Igati totraid vabandusi tuuakse miks üks on parem kui teine. Ühtegi vettpidavat miinust ma ei ole kohanud. Juba pea anektootlik see siin.
Vennad lihtsalt omavad ühe masinaga kogemust ja seetõttu on teine kohe pask. Nu nii ei käi siin maal see parema masina otsingud.
Lehti: 1 2