automoto.ee foorumid

Täisversioon: iz ju3K
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

VDO

prb.: pikalt tuledega sõites kustuvad tuledSad

kas aku tühjenemise põhjuseks võib olla kaa vigane relee? või on siiski genes probleem(kuigi selle käisin hiljuti lahustiga üle)? kas relled tuleks kaa kuidagi puhastada, kontakte seal või midagi?
Mitme watine generaator Su Iž-il peal on? Võimalik, et genekas on lihtsalt liiga nõrk ning ei jõua akut laadida kui liiga palju tarbijaid korraga küljes on. Vana Jawaga tuledega sõites on originaalgeneraatoriga pidevalt sama jama, eriti kui aku ka enam just kõige uuem pole.
releel tuleks loomulikult kontaktid peene liivapaberi ja suruõhuga puhastada.
laadimise kontrollimiseks mõõda testri või voltmeetriga pinge aku klemmidel mootori töötamise ajal.
kui pinge liiga madal (alla 7,2V) siis tuleb relees regulaatori kontakti vedru pingutust reguleerida niikaua kuni pinge ei tõuse üle 7,8V keskmistel/kõrgetel pööretel.

VDO

to stretch: 45w peaks olema ja põles ainult 1. tuli ja spido valgustus.
to ints0000:okih käin üle ja kontrollin laadimise

*aga veel selline küs. et kas sinindripea ja silindri vahele käib mingi tihend?
Ma kardan, et asi ongi selles, et 45W. Vanal Jawal on ka 45W ning mitmed Jawaomanikud on täiesti korras generaatorite korral kurtnud nõrga laadimise üle. Seda eriti linnas madalate pööretega töristamisel, maanteel see probleem nii teravalt ei avaldu. See kõik muidugi ei tähenda, et Sa oma geneka laadimist kontrollida ei võiks.
Silindri ja silindripea vahel käib üldjuhul õhuke vask- või alumiiniumplekist tihend

VDO

maanteel sõites sama jama, ma kahtlustan ikkagi releed vist.

a kui selleks tihendiks fooliumit panen kas see aitab?

***kahtlane küsimus: kas kõik tsiklite numbrimärgid eestis peavad olema mustad tähed ja numbrid valgel taustal? või on kaa muudmoodi lubatud?
Alati ei pruugi relee jama olla. Kontrolli kõigepealt kui palju genekas üldse voolu annab. Vea otsimist alusta harjadest, sest need võivad oma hoidikusse kinni jäänud olla.
Fooliumit ei soovita kasutada. Kui vaskplekki käepärast pole, siis õllepurgist annab üsna häid tihendeid välja lõigata.

VDO

hea mõte et plekkpurgistSmile , harjad korras ja vähe kulunud aga üle käin nad siiski. aitähh stretch

*üritan oma jup 3e korralikult tööle saada siish löön ta läikima, teen kõik tuled(suuna- ja tagatuled, pargid) korda ja siish uhke sõitaSmile
masin 6000 kuskil ainult sõitnudWink

VDO

külmkäivitus annab kõvasti soovida-
nimelt peab vänta hullumoodi pikalt taguma, et käima saadaSad (lükata on mõtekam)
aga jah siish otsin probleemile lahendust-kas see tuleneb segust(segu rikas või lahja?)
*mida tegema peaks, et saada külmalt paremini asi pöördesse?

VDO

kas kellegil kogemusi?