automoto.ee foorumid

Täisversioon: Talbot horizonil rooste silindrites
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Asjalood on nii, et auto oli seisinud mul Mai kuust saati ilma õhupuhastajata.Tahtsi tööle panna aga mootor ei käinud ringi enam..võtsin plokikaane maha ja kaks esimest silindrit olid rooster.Kas sellest on veel võimalik asja saada ja kuidas saaks seda roostet eemaldada silindritest
Leota lahti. Nt Mos2ga. Siis saab ehk veel tuksuma.

Kui roostet on rohkem, tuleb ma kardan et üle hoonida.
Selge.Panin need roostes silindrid õli täis ja kuulsin et tuleks äkki leeklambiga kuumutada siis pidi lahti võtama.
lööb tagasi Kirjutas:Selge.Panin need roostes silindrid õli täis ja kuulsin et tuleks äkki leeklambiga kuumutada siis pidi lahti võtama.

Ohjumal, mitte veel!

Las olla mõned päevad/nädal leos (mitta tavalise õliga, vaid MoS2ga!) ja siis tee spetsiaalne (õuna)puust silindrikujuline klots, silindrist läbimõõdus veidi väiksem, ja püüa sellega kolb silindrist ettevaatlike kopsudega lahti "ehmatada". Vaata, et "kopsu" jõud kanduks üle võimalikult kogu kolvipõhjale, muidu võib see koputamisel viga saada.
MoS2-os se selline õli mida saab igast bensujaamast.Kas ma peaksin siis karteripõhja ka alt ära keerama..praegu ainult plokk maas.
MoS2 on eraldusõli. Saab suurematest bensujaamadest ja tööriistapoodidest. On mõeldud spetsiaalselt roostes koostude avamiseks; ronib igalepoole vahele. Karter jäta esialgu paika.
Selge.Kõige imelikum on see et olid ainult kaks esimest silindrit roostes
Mis siin imelikku, järelikult on mootor seisma jäetud nii, et ainult nendel on emb-kumb klapp lahti.

Valdo, sa räägid tihti MoS2 sees leotamisest, kas kuskilt saab seda korgiga pudelis ka osta? Mina olen näinud ainult aerosooli, millest leotamiseks kõlbuliku koguse pihustamine on paras päevatöö, rääkimata hinnast Smile
homme peab ära ostma selle õli ja likku panema, loodame et aitab..