tegu 06 eksport varjandiga. Ja müüdi ka euroopasse
Tsitaat lada klubist
Tsitaat:Algselt postitas: olaaf
1990 aastal koostati autole VAZ tehases omamoodi "Luks" komplektatsioon, mudelitähiseks sai VAZ-21065 tava 06 mootoriga, kuid juba kontaktivaba süütesüsteemi, "Solex" (21053-1107010-03) tüüpi karburaatori, halogeen tulede, uuendatud salongi ja uute peatugedega.
Eksport mudel VAZ-21064 põhines mudelil VAZ-21065 "Luks". Lisandusid, esistangesse sisseehitatud suunatuled, ja veidi muudetud elektrisüsteem. Alates 1985 aastast hakati algul eksport mudelitele hiljem ka siseturule mõeldud mudelitele paigaldama 5k kasti tüüp VAZ 2112, pärast tüüpi VAZ-21074, mis vähendas oluliselt kütusekulu ja mootorimüra maanteel.
[/b]
Kisub küll teemast välja, aga ise töötasin 1984 kuu aega Togliati autotehases 2106 liinil. Tollal läksid autod kõik ühel liinil ja lihtne liinitööline ei teadnud, kas masin läks ekspordiks või koduturule. Võisid teada ja vastavalt tegutseda mootorite paigaldajad, sildade paigaldajad jms tegelased. Ise mäletan, et ühe masina kõrval jalutasid mingid asjapulgad kaasa, paindi näiteks kõrvalt kaasatoodud punased põhjavaibad.
Kõrvalliinil olid 04/05/07, seal tuli küll mitmeid partiisid parempoolse rooliga 05-si, vaipade asemel pandi kummimatid. millegagi seoses oli ka juttu Kanadast ja Hiinast.
See Lada 2106 on Kanada versiooni. ~1979a.
Aga kas lada 2106 ei näinud nii välja igal pool väljaspool nõukogude liitu?
Midagi erilist ei olnud ju, suurem erinevus oligi selles, et eksport masinal olid 2105 stanged
Selline firma nagu INTERTRADE EXPRESS CORP. New Yorgis pakkus võimalust oma NSVL-is elavatele sugulastele dollarite eest autosid välja osta.
2103 maksis aastal 1973 4186.00, 2101 3653.00, 2102 4025.00, Mosse 408 IE 3405.00, Mosse 412 IE eksport mudel 3703.00 ja ZAZ 968 2335.00.
järvakandi kirik ja Ford V8 (?), pilt jäi silma kusagilt osta oksjonilt
Natuke Jawa-mehi
Ja natuke muud juttu ka: kuidas saada ilma negatiivi kahjustamata sealtpealt maha aja jooksul ladestunud tolm vms.
näide siin:
Ribasid veel millel on nii veokate lumeraja võistluseid kui lääne autosid ENSV-s sovjetiajal, kuid enamus nagu tolmuga kaetud ja skänn jääb pehmelt öeldes õõvastav... Vanade fotode/negatiivide spetsialistid - avitage
Spetsialist ei ole, aga millegi muu kui vatiga eriti proovida vist ei julgeks. Muidugi oleneb sellest ka, kummal küljel tolm ja mustus on. Emulsiooniga kaetud pool ei kannata niiskust ega midagi, tagumise küljega võib veidi julgemalt ümber käia.
Küsimus on muidugi, kas see seal filmil on tolm või hoopis ebapiisava kinniti tõttu emulsioonist välja tulev hõbe. Ehk foto.kala.ee foorumis leidub asjalikke inimesi, kes nõu oskavad anda.
A.
Pärnus aastal 1983 jäädvustatud selline imeloom. Algmaterjal näikse olevat Ford V8.
(11-09-2009, 14:06 PM)SickFinga Kirjutas: [ -> ]Balti Jaam???
Viimane pilt on jah Balti jaamas tehtud. Vasakul on pisut näha ka veel vanat jaamahoonet.
(12-06-2009, 16:04 PM)stretch Kirjutas: [ -> ]Spetsialist ei ole, aga millegi muu kui vatiga eriti proovida vist ei julgeks. Muidugi oleneb sellest ka, kummal küljel tolm ja mustus on. Emulsiooniga kaetud pool ei kannata niiskust ega midagi, tagumise küljega võib veidi julgemalt ümber käia.
Kuiv või poolkuiv töötlemine ehk nühkimine rikub asja jäädavalt. Ise prooviks ligunema jätta ja hiljem voolava vee all mustus tuleks maha. Ilmutamise ajal olen filmidega päris julgelt ringi käinud. Näiteks sõrmede vahelt läbi tõmmanud veepiiskade eraldamiseks, isegi soovitatakse midagi kahepoolse "klaasipühkijaharja" taolist. Muidugi, aastatega midagi muutub ja võibolla tõesti emulsioon leotamisel eraldub kergemini, kui uuel filmil. Igatahes katsetamine mõne vähemväärtusliku kaadriga või filmi algusega, kus pilti pole, oleks soovitav.