Kas keegi mäletab sellist, pildil vasakul kulgevat, liikurmehhanismi?
Mõni aasta tagasi teemaks olnud Pobedes see ei ole, aga ilmselt sinna kanti.
Rataste järgi võiks arvata, et „GAZiline“
Pilt pärit
https://ajapaik.ee/?page=1 seinalt.
Asukoht peaks olema Tallinn, Narva mnt algus. Foorum. Arvatavasti '70-d?
[
attachment=79748]
[
attachment=79751]
Opel Kapitäni moodi nagu paistab.
Kere tagumine osa küllatki omapärane,tundub nagu keegi oleks ise 1939 Lincoln Zephyr Business Coupe korralikuks neljaukseliseks pereautoks ümber ehitanud.
(01-01-2020, 09:41 AM)Raudpats Kirjutas: [ -> ]http://www.ra.ee lehel on kaks fotot, millede allkirjad ei ole õiged. Aga ehk oskab keegi aidata õige allkirja panemisel?
http://www.ra.ee/fotis/index.php/et/phot...c3dc125820
http://www.ra.ee/fotis/index.php/et/phot...c3f737bdf8
Allkiri on "Kartuliauto Iisaku sidevalitsuse õuel". Ei ole Iisakus olnud sidevalitsust, ei ole ka olnud sellist sammastega hoonet, taustal olevaid hooneid ka keegi ei tea. Mis kohaga võiks tegemist olla. Ja autod ka huvitavad, GAZ67 tundub olema, või Willis? Ilma ninata buss ja mis marki võiks olla "kartuliauto"?
Maastur on jah lendliisi "džiip". Kas Willys MB või Ford GPW, seda pole vist võimalik pildilt välja lugeda, kuna mõlemad tootjad tootsid täpselt samasugust autot. Ilma ninata buss peaks olema GAZ 03-30.
(16-04-2020, 11:54 AM)onemanband Kirjutas: [ -> ]... sellise pildi, võrdluseks tänapäevane ka kõrvale.
see kinnitab meie metsaraiujate väidet, et Eesti pole kunagi olnud nii metsarohke (
võsastunud) kui praegu
Ilmselt eksid: lagedaksraiutud Eestimaa jääb ju selja taha. Lätis on ikka kõik parem, kui meil.
Foto 1947 novembrikuisest "Pilt ja Sõna"st.
Allkirjaks "Kombain töötamas sovhoosipõllul"
Tsitaat:BORGWARD (1940)
Tugevalt ümber ehitatud, poritiivad GAZ-51. 2005 kavas restaureerida. Toodud Eestisse u. 1945/46 Kura kotist, oli tuletõrje agitatsioonibuss, hiljem Tallinna Haljastustrusti käsutuses.
http://eag.vanatehnika.ee/vbb.html
Seal ühe teise ümberehitusest juttu, kasutati 51 poritiibasid. Äkki see ka mingil määral hübriidbuss?
(19-05-2020, 13:15 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]Tsitaat:BORGWARD (1940)
Tugevalt ümber ehitatud, poritiivad GAZ-51. 2005 kavas restaureerida. Toodud Eestisse u. 1945/46 Kura kotist, oli tuletõrje agitatsioonibuss, hiljem Tallinna Haljastustrusti käsutuses.
http://eag.vanatehnika.ee/vbb.html
Seal ühe teise ümberehitusest juttu, kasutati 51 poritiibasid. Äkki see ka mingil määral hübriidbuss?
Minu meelest on see Valga buss ikkagi GZA-651 või mõnest sarnasest ehitatud. Aga mingil põhjusel madalam ja lühem.
Katus, esiklaasid jms detailid on kõik justkui tavalised bussi omad, lihtsalt väiksemaks tehtud.
Sellise kvaliteediga ehitamises oskaks kahtlustada ainult Tartu tehast. Nende teadaolevas toodangus küll sellist polnud, kuid nemad majandasid GZA-bussidega ja tegid neist ka kõiksugu katsemudeleid.
(19-05-2020, 13:27 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Minu meelest on see Valga buss ikkagi GZA-651 või mõnest sarnasest ehitatud.
On jah, aga kas sel juhul Gaz -93 raamile istutatud? Mulle tundub, et isegi 93 raam on pikem?
(19-05-2020, 13:35 PM)samodelkin Kirjutas: [ -> ] (19-05-2020, 13:27 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Minu meelest on see Valga buss ikkagi GZA-651 või mõnest sarnasest ehitatud.
On jah, aga kas sel juhul Gaz -93 raamile istutatud? Mulle tundub, et isegi 93 raam on pikem?
93 raam oli vist ainult tagant lühem, teljevahe ju sama? Pildi järgi proportsioone hinnates on teljevahet üle poole meetri lühemaks tehtud GAZ-51ga võrreldes.
No nüüd asi selge. Tänud! Ise ma pole toda "valemolotovi" kunagi liikumas näinud.
(16-03-2019, 12:03 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ] (16-03-2019, 08:12 AM)honkomees Kirjutas: [ -> ]kusagilt on meelde jäänud, et mingi ajani olidki moskoovias numbrid vaid taga.
No muidugi, teiselt pildilt isegi näha ka.
Sõjaväe mustad numbrid sõiduautodel kõlavad kahtlaselt, - iga teine auto on mustaga.
Samasjuures, 1957a Moskva võis olla küll koht, kus tuhanded sõjaväeülemused staabilahingute vahet manööverdasid.
Üks pilt oli mul kuskil veel. Siin näha ka vasakpoolsel Pobedal, et samal ajal kui numbreid üldiselt eespool ei olnud, võis ikkagi olla ka
Moskva autodel oligi kuni 50-ndate lõpuni ainult tagumine number. Sõiduautodel olid mustad numbrid, veoautodel ja bussidel kollased. Lisan siia juurde kõik kehtinud seeriad.
(30-08-2019, 08:56 AM)honkomees Kirjutas: [ -> ]oskab keegi tuvastada, mis tsikliga on fotol tegemist? https://www.muis.ee/museaalview/1753674
Täpne foto tegemise aeg on 1927, Wandereri mootori nr on 18935. Omanik Boris Upine elas Harjumaal Kõnnu vallas Loksa alevikus.
(07-07-2020, 18:54 PM)Fender Kirjutas: [ -> ]Täpne foto tegemise aeg on 1927, Wandereri mootori nr on 18935. Omanik Boris Upine elas Harjumaal Kõnnu vallas Loksa alevikus.
hiilgav, kust sellised täpsed andmed? Äkki tead ka daame nime tagaistmelt?
(07-07-2020, 22:39 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ] (07-07-2020, 18:54 PM)Fender Kirjutas: [ -> ]Täpne foto tegemise aeg on 1927, Wandereri mootori nr on 18935. Omanik Boris Upine elas Harjumaal Kõnnu vallas Loksa alevikus.
hiilgav, kust sellised täpsed andmed? Äkki tead ka daame nime tagaistmelt?
Kass teab, aga ta ei ütle. Tõenäoliselt on tagaistmel Magda Goebbels.