automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vanad fotod
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lisan ka paar fotot, mis sai fotokaga ülesse võetud, seetõttu ka kvaliteet üsna nigel. Tegelikult ikka mustvalged fotod.

Praam ja ZIS? Praami nime ei taibanud päästerõngalt lugeda.

[Pilt: PB290128.jpg]

Bussid

[Pilt: PB290132.jpg]

ZIS ?

[Pilt: PB290133.jpg]

Kraana/ekskavaator? Ukse kõrval oleval sildil kiri: Orenstein Koppel AG Baggerbau Anstadt

[Pilt: PB290129.jpg]

väikesed parandusedSmile
Pigem on tegemist ikkagi ZIS 150ga - ZIS 5 oli kandilse ja üleni puidust kabiiniga "sõjaaegne" mudel.
Mister X Kirjutas:Pigem on tegemist ikkagi ZIS 150ga - ZIS 5 oli kandilse ja üleni puidust kabiiniga "sõjaaegne" mudel.

Sellisest tagantvaatest küll ei tuvasta täpselt ei tiibade kuju ega ka auto täpset marki - poritiibadest on näha vaid ju tühine fragment. St pildil võib olla nii ZIS-5, selle järglane ZIS-150, samuti ka GAZ-51 või ka mingi trofeemasin. Selliseid kasti paigutet inimeste vedamise furgoone tehti sõjajärgsel ajal massiliselt, kui busse veel nappis.

Siiski ma arvan, et pildil on ümarate tiibadega, st vanem (sõjaeelne) ZIS-5.
valdo Kirjutas:
Mister X Kirjutas:Pigem on tegemist ikkagi ZIS 150ga - ZIS 5 oli kandilse ja üleni puidust kabiiniga "sõjaaegne" mudel.

Sellisest tagantvaatest küll ei tuvasta täpselt ei tiibade kuju ega ka auto täpset marki - poritiibadest on näha vaid ju tühine fragment. St pildil võib olla nii ZIS-5, selle järglane ZIS-150, samuti ka GAZ-51 või ka mingi trofeemasin. Selliseid kasti paigutet inimeste vedamise furgoone tehti sõjajärgsel ajal massiliselt, kui busse veel nappis.

Siiski ma arvan, et pildil on ümarate tiibadega, st vanem (sõjaeelne) ZIS-5.
Küllap on Mister X silmas pidanud postitus 103 ülaltpoolt 3. pilti ja sellel on ZiS-150 täiesti eestvaates...
Sillu Kirjutas:
valdo Kirjutas:
Mister X Kirjutas:Pigem on tegemist ikkagi ZIS 150ga - ZIS 5 oli kandilse ja üleni puidust kabiiniga "sõjaaegne" mudel.

Sellisest tagantvaatest küll ei tuvasta täpselt ei tiibade kuju ega ka auto täpset marki - poritiibadest on näha vaid ju tühine fragment. St pildil võib olla nii ZIS-5, selle järglane ZIS-150, samuti ka GAZ-51 või ka mingi trofeemasin. Selliseid kasti paigutet inimeste vedamise furgoone tehti sõjajärgsel ajal massiliselt, kui busse veel nappis.

Siiski ma arvan, et pildil on ümarate tiibadega, st vanem (sõjaeelne) ZIS-5.
Küllap on Mister X silmas pidanud postitus 103 ülaltpoolt 3. pilti ja sellel on ZiS-150 täiesti eestvaates...

No selle pildi identifitseerimine on ju lihtsamast lihtsam - ilmselgelt on seal 150 ja seda ülisuures plaanis. Hulga raskem on kindlaks teha tagantvaates sõidukit, mistõttu arvasin, et jutt sellest käib.
Vabandust segaduse tekitamise pärast. Nägin ekslikult, et 3. pildi ees olev tekst kannab kirjet "ZIS 5". Tegelikult on lisatud aga hoopis küsimärk.
See ZIS 5 sai sinna väga ennatlikult kirjutatud. Oskab keegi öelda, mis ekskavaatori/kopaga on tegu?
speedsta Kirjutas:See ZIS 5 sai sinna väga ennatlikult kirjutatud.

See reisijaveo-furgoon ongi aga ju suure tõenäosusega ümartiibadega ZIS-5 vanem variant. Või pole?
Panen ka mõned vanad pildid:
http://pilt.delfi.ee/picture/4986177/
http://pilt.delfi.ee/picture/4986175/
Mõlemad pildid on tehtud 50-ndatel Harjumaal, Kose vallas, Nõrava külas.
Kas keegi ka pakub, mis tsikliga on tegu, vihjeks võin öelda, et mõni aasta tagasi otsisin seda masinat foorumi kaudu, praeguseks tean, et see masin on aastaid tagasi reisinud üle lahe.
Teiseks küsiksin- Pildil näete sina ääres olevaid "pakke", kas oskab keegi öelda, milleks need seal on ja mida võidi nendest valmistada?
miilits Kirjutas:Teiseks küsiksin- Pildil näete sina ääres olevaid "pakke", kas oskab keegi öelda, milleks need seal on ja mida võidi nendest valmistada?

Katuselaaste või kimme?
ENNWW - vastus on vale!
miilits Kirjutas:ENNWW - vastus on vale!

Puugaasigeneraatori klotse?
Muide neid klotse valmistas tsiklil istuv tagumine mees ka, minu vanaisa, kuid need pakud ei ole selleks mõeldud. Klotsidest veel nii palju, et tsikli roolis olev juht, minu kadunud isa, rääkis, et kui kodunt st. maalt sai vanaisa tehtud klotsidega sõita, siis masin olevat hoopis ladusamini edasi liikunud, muidu pidi ta sõitma Tallinnas saadud klotsidega ja see masin teenis mingis kinovõrgu alluvuses olevas remonditöökojas, milline asus Vene tänaval.
Ühe pakkumise ootan veel ära, siis ütlen ka õige vastuse, kui seda teistelt ei tule.
Miks keegi pole veel tsikli marki pakkunud???
Ega need kitsarööpmelise liiprid pole?
Nagu lubasin, kolm vastust on valedena tulnud, nendest pakkudest tehti tünnilaudu. Seal on need pakud enne saagimist kuivama pandud.
Pakkuge tsiklile ka marki ja mudelit!!!
speedsta Kirjutas:Oskab keegi öelda, mis ekskavaatori/kopaga on tegu?

Firma sama, mis sildil ehk siis Orenstein & Koppel (O&K). Saksa firma, kaubamärk elab praegu küll vaid Terexile kuuluvatel hiid-hüdraulilistel eskudel (mh ka maailma suurim hüdrauliline ekskavaator RH400). Väiksemad eskud, rataslaadurid ja teehöövlid sulandati mõned aastad tagasi New Hollandisse ning eskalaatorid läksid Konele.
Praami nimi on "Sõprus", põhiliselt nühkis see Kuivastu-Virtsu vahet.
Tuulutaks ka oma vanu fotosi, muidu lähevad koid sisse. Asetleidnud sündmused ja tehnika pärit Elva kandist ja selle ümbrusest.
Terv.Jaanus
[Pilt: B%fcssing-Nag.JPG]
[Pilt: Buss.JPG]
[Pilt: H%f5behall.JPG]
[Pilt: Mosse%20422%20(2).JPG]
[Pilt: Mosse%20422.JPG]
[Pilt: Mota.JPG]
[Pilt: Veokad.JPG]
[Pilt: ZIS%20155.JPG]
Büssing-Nag on väga karm aparaat. Üks minu lemmikud vanadest veoautodest.
Kas minu postitatud pildil oleva mootorratta marki ei proovigi keegi öelda???