automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vanad fotod
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pakun TWN.
Mootori kinnitus muide eespool sarnaneb täiega Arieliga (avataris) Smile
" EUREKA"
(loodan, et "Valdo" minu käitumist andestab suurte tähtede pärast)
leidsin ru. piltide lehelt sellise pildikogu
http://photofile.ru/users/potsataja103/1...121843556/
läheb vist hästi kokku ka 2008.a. "Unic-Moto" kalendriga, sest minu arust on seal ka hr. X tsikkel, kindlasti tunnete ära ka mõne tuttava, mina küll tundsin.
Kuigi on mõned tuttavad mõista andnud, et olen "lillega", kuna nii palju pilte postitanud ja mitte normaalsel kellaajal, kuid see avastus oli tõesti üllatuseks.
Üks pildike "Kiisust" 1955-ndast aastast. Hästi on näha ka iseloomulikku "üksikut kojameest".
[Pilt: desktopwall.jpg]
gruppen Kirjutas:Üks pildike "Kiisust" 1955-ndast aastast. Hästi on näha ka iseloomulikku "üksikut kojameest".
[Pilt: desktopwall.jpg]

Jah, kojamees on üksik. Aga kabiin juba täismetallist (tõen. küll puust ustega).

Muide - kas Sul peale puitkabiini on olemas ka tolle ajastu auto raam (kronsteinidega hoobamortidele), silestange, vanatüübilised rihveldet astmelauad, "ülajõnksuga" kollektor, kaherihmalise rihmülekande detailid, vanakinnitusega õli peenfilter (plokikaane küljele), karburaator K-49, astmelise kaanega õhufilter jm iseloomulikku?
Muide - kas Sul peale puitkabiini on olemas ka tolle ajastu auto raam (kronsteinidega hoobamortidele), silestange, vanatüübilised rihveldet astmelauad, "ülajõnksuga" kollektor, kaherihmalise rihmülekande detailid, vanakinnitusega õli peenfilter (plokikaane küljele), karburaator K-49, astmelise kaanega õhufilter jm iseloomulikku?
[/quote]

Hoobamortidega raam olemas (uued amordid ka) , noh tegelikult üks kronstein raami küljest ära nii, et tuleb see sinna uuesti "istutada". Silestange on praegu ajamises - ehk saan selle. Ülajõnksuga kollektor olemas (peaks olema selle jaoks see jõnks sees, et klaaskupliga bens. pump üle ei kuumeneks, bens. ei aurustuks ja masin töötaks - on mul õigus?), kaherihmalise rihmaülekandega peaks ka hakkama saama, vanakinnitusega õli peenfiltri kohta ma kindel ei ole, kuid õnneks on mul ligipääsetav üks ait ja aidapealne majapidamises kus kõik 3 perepoega on alustanud sõitmist Gaz-AA-dega(rahvakeeli vähemalt) ja sealt kõikide mudelitega jätkanud - sealt ehk leiab. Karburaator K-49 peaks nimetatud kohas olemas olema, kui ka ei ole siis läheb peale K-22G mida hakati paigaldama aastal 1950 (ehk siis samal aastal kabiiniga - seda lugesin ühest liigiõpikust ja fakti toetas ka kaasfoorumlane Sidorov), Astmelise kaanega õhufiltri lubas naabrimees anda. Astmelauad on 1950 aastal kindlasti puust nii, et need tuleb höövelpingist võtta. Siis kui asi nii kaugele jõuab. Vanatüübilised poritiivad on olemas, elemente-klaase ei ole. Armatuurlaud on sealsamas kus kabiingi oli, samuti peaks seal loogiliselt võttes olema ka kõik uste sisse käiv. Rool paljaste (sirgete)kodaratega on olemas, üks väike praegu on sees - see tuleb parema kuidagi ära likvideerida (kui tõesti paremat ei leia). Sobiva süütepooli sain sõbra kuuri alt, iseasi kas ka töötab.. Kasutamata, kuid kerge pruunika roostekihi all
Krt, ma ei tea miks see siin kakkuma hakkas eelmist postitustSad Jätkan siis eraldi vastuses.

..kuid kerge pruunika roostekihi all geneka Г21 sain sellel nädalavahetusel, ennem seda sain ka ilusad kollase taustaga RT seeria numbrid, need oleks kunagi päris viisakas külge kruvida. Õige esisilla tala on ka olemas (teleskoop ja hoobamortidega autode esisillatalad on erinevad niipalju kui olen aru saanud). Kaldun arvama, et ka tagasivaatepeegel oli esimestel 51-del natukene teistsugune, igaljuhul sain sellise eksemplari mis erineb hilisema kiisu peeglist mõnevõrra (kinnituskõrvade kuju ja peegelklaasi kinnitusvõru), kasti metalldetaile olen ka siit-sealt kokku tassinud. Kõiki spetsiifilisi juppe mul kindlasti täna ei ole ja ka homme ei saa olema, kuid ma ajan asja pidevalt selles suunas, et ükspäev oleks see auto koos. Juba respektist selle kabiini eelmise omaniku vastu.
Natuke vanu fotosid:
Ütlen ära ka millega tegemist:
1 foto: M408 1973?
2 foto: K-55
3.foto: K-58
4.foto: Buick Park Avenue? ei ole kindel
Roolis on seenior,fotoalbumist pildistas maha juunior.Aastat ei tea.
[Pilt: molotovze6.jpg]
Raekoja Plats 1966

[Pilt: l2_raekojaplats.jpg]
Waadake seda taksot tähelepanelikult.
Mõned pildid siis oma albumitest:
Sõja läbi teinud BMW kunagise naabrimehega:
[Pilt: bmwr35.jpg]
Ei oska midagi öelda... Edit: peegelpilt va kurjam, ikka R35
[Pilt: bmwr35_2.jpg]
Vanaonu sapsale sõideti sisse mossega:
[Pilt: Kaupoauto.jpg]
Väikene pulm Läänemaal, ilmselt kuskil 1930ndate keskpaiku
[Pilt: Parejaanipulmad.jpg]
See viimane pilt on väga hea leid Smile
Vaatasin kohe, et oleks nagu midagi tuttavat. See veidi udune kogu pildi all paremal nurgas tegi ehk paari minuti pärast ühe klõpsu ja tulemus on siin:

[Pilt: sachevrolet_sax_kabalapulm_rapla_rae.jpg]

http://www.eag.unicweb.ee/ewautod2.html

Teine fotograaf on oma kolmjalaga ka juba laudalakast alla jõudnud.
Vähemalt kuus autot ja kaks fotograafi - päris uhke pulm oli!
Super!! Tõesti, kas oleks võimalik sellest pildist ka suurema resolutsiooniga skänn saada? Ma laseks enda albumi vahele siis sellest uue versiooni teha.
See Kabala pulmalised Raplas... Selle kohta ma nüüd küll ei tea miskit tarka kosta. Minu teada on pilt tehtud Vigalas Pare Jaani pulmas.
Natuke suurem skänn on olemas, asub SIIN.
Lisan ka mõned vanemad fotod. Kahel neist "õlgkatusega" Opel ning teisel kahel ratsprojekt remondist tulnud mootorite käivitamiseks.
[Pilt: 045230091851af.jpg]
[Pilt: 0452300974df75.jpg]
[Pilt: 0452300954987d.jpg]
[Pilt: 04523009328874.jpg]
Viljandi Autobaasi mehed tunduvad asja kallal olevat, bussil oleva baasi numbri järgi otsustades. Hilisemas Viljandi bussipargis remonditud mootorite kohta öeldi nii, et need pidid piisavalt "lohvkalt" tehtud olema, sest remonditud mootori saanud buss pidi suutma kohe näiteks Kohtla-Järve liini sõita. Erilist aega sissetöötamiseks ei olnud.

A.
Viljandi autobaas võib olla küll , sest kodanik kellelt pildid pärinevad elas ja töötas Suure-Jaani kandis ning olnud ise ka bussijuht.
See pilt on ilmselt tehtud ATB nr. 8 S-Jaani filiaalis.

Terv. Veteran.