automoto.ee foorumid

Täisversioon: Võimalik aktsioon
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Lähim jutt siin:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid106525

Ootaks mõtteavaldusi
Kui Ikarus, siis... siis... käiks viimsegi kopika hinge tagant ära SmileSmile
Mis enam ootame? Paneme korjanduse käima?
Teeme ära!
'90 on minuarust liiga uus. Võiks ikka midagi vanemat vaadata - niikaua, kuni selliseid veel leidub. Nagu näiteks Pärnus olev 255. Värska 250 on muidugi palju suurem "maiuspala", samas selle kättesaadavus on ka palju suurem küsimärk.

Ootaks siia ka Muuseumipapa kommentaari.
Ei ole ta midagi liiga uus ja pealegi jääb seegi iga aastaga vanemaks. `90 oli ka veel nõukogude aeg ja tollel perioodil meil liikunud tehnikat me siin püüame ju J.-Jaani koguda.
255 vastu poleks mul muidugi ka mitte midagi, aga kui see praegu põhimõtteliselt saadaval, siis miks mitte? S.t. mina põhimõtteliselt toetan.
Kole kiire praegast aga kui huvi on suur, leiaksin nädala jooksul/pärast aja käia Pärnu MEKi bussi kohta küsimas.
SimmuJee Kirjutas:'90 on minuarust liiga uus. Võiks ikka midagi vanemat vaadata - niikaua, kuni selliseid veel leidub.
Olgu ta või 92. aga ikkagi meenutus sellest, mis meil ringles üle Eesti.
Tähtis pole vanus vaid ajalugu !

OK, kui te asja tõesti käima panete, olen ehk ise ka väikest viisi käsi.
valmis kaasalööma Big Grin
isegi mina mäletan veel,kuidas neile bussidele omapärane hääl oli juba kilomeetrite kauguselt kuulda Big Grin
Sai täna seal käidud ja asi üle vaadatud. Tegemist Ikarus 256-ga vl. aasta 1990 ja seisnud 3-4 aastat. Väidetavalt end. TAKi buss,sinivalgetes värvides,esiplekk ja esimene reisijateuks üle värvitud,kohati nurkadest koorunud värvi alt paistis punast värvi,tõenäoliselt avarii läbi teinud buss ja nimetatud detailid asendatud.
Salong laiali lammutatud ja laepolster puudus hoopis,külgedelt olid kadunud pagasiluugid,kummalgi pool 2tk ja üldse oli mitmed pisijubinad küljest kadunud.
Buss pidi vähesõitnud olema.

Pildid tulevad ka mingi aja pärast.
Oleks tore kui asjast midagi ka välja tuleks.Samas võiks uurida ka seda Pärnus olevat Ikarust.Rahaliselt alati nõus toetama.
Vaatasin ka selle Ikaruse ära. Tegemist ei ole TAK-i, vaid mingi laste- ja noorteorganisatsiooni bussiga. Külgedel on olnud kirjad "Laste- ja noortelaager "Kotka". Muus osas nagu EdR kirjeldas. Tegin ka mõned pildid.

Kui selle Pärnu 255-e ka vanaraua hinnaga kätte saab ning kui selle kere just kokkukukkumise äärel pole, siis ise olen kindlalt selle päästmise poolt - Ikaruse õige värv on ikka puna-valge (esimesed sinitriibulised tulidki alles millalgi 1990 paiku) lisaks käsitsi avatav uks, sisu alles (vajaks küll täpsustamist), ninal kiri "Ikarus" ka alles Smile .

IIIFFFAR, kui aega leiad, käi seal MEK-is ära!
Ning oleks tore, kui keegi Lõuna-Eestist käiks ära Värskas ning saaks teada, mis seis sealse 250-ga on. Ise suvel seal käies ei taibanud seda uurida. Kohalike meeste jutust võis umbes nii aru saada, et seda bussi ei müüda, vaid hoitakse alles retrosõitudeks vms.
SimmuJee Kirjutas:Vaatasin ka selle Ikaruse ära. Tegemist ei ole TAK-i, vaid mingi laste- ja noorteorganisatsiooni bussiga.
See info (et on end. TAKi buss) pärineb Regardmanilt.
Sellest Pärnu omast oleks kah huvitav üht teist teada.
Njah, kahju, et teda nii palju rappida on jõutud; muidu ilus buss oleks. Ja see, et buss viimati on kuulunud mingile laste- ja noorteorganisatsioonile, ei välista seda, et varem võis ta olla TAKi buss, kuna vaevalt, et nimetatud organisatsioon selle uuena enda kätte sai. Aga küsitav hind tundub vähemalt minule nii rapitud asja kohta liiga jõhker.
EdR Kirjutas:
SimmuJee Kirjutas:Vaatasin ka selle Ikaruse ära. Tegemist ei ole TAK-i, vaid mingi laste- ja noorteorganisatsiooni bussiga.
See info (et on end. TAKi buss) pärineb Regardmanilt.
Sellest Pärnu omast oleks kah huvitav üht teist teada.

See polnud kindel info, meenutasin veidi ja kasutasin oma valdustes olevaid pabereid. "SimmuJee"-l õigus, bussi küljel sellised kirjad.
Kas sellel bussil on muidu istmed alles? (Kui mitte salongis, siis kusagil vähemasti tallele pandud?) Piltide pealt vaadates paistab, et enamik on jõutud lahti kangutada. Lisaks teeb muret täielikult puuduv laepolster, uue hankimine ei saa kindlasti kerge olema. Mõistan, et iga Ikaruse fänn, ka mina, ootab pikisilmi esimese 200.-seeria masina jõudmist varjupaika (et siis oleks vähemalt midagigi olemas), aga juppide hankimine Ikarusele on kuuldavasti päris keeruliseks muutunud (ja pealegi kõik maksab).
Seega - kas on väga tark mõte koguda raha isendi jaoks, millele tuleb hiljem tikutulega varuosasid otsima hakata? Võibolla saaks Pärnu masina kätte komplektsemalt ja odavamalt?
Kui aga jõuallikas ja veermik (v.a tagasild, nagu võis lugeda) on tõesti korralikud ja teevad mõnele "konkurendile" silmad ette, siis nõustuks bussi ostmist igati toetama.
Pärnu buss tundub olewat paremas seisukorras.Kui keegi Meist suudaks omanikuga kokku saada ja selle bussi ära rääkida.Samas TAKi hoovis wedelemas õppesõidulõõts (küll DDR ist toodud).Mina näeks heameelega neid mõlembit busse JJ seismas.Ja weel, kas see Sürgawere 620 päästmine jääbki ainult mõtteks?
PETSS Kirjutas:Samas TAKi hoovis wedelemas õppesõidulõõts (küll DDR ist toodud).

Sellest paluks praegu mitte rääkida, eks näeb, mis saab.
Lehti: 1 2 3 4