automoto.ee foorumid

Täisversioon: Toyota Cressida
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
oman siis autot ...Toyota cressida (1972-75) ei oska täpselt õelda ...=P
kas kellegil on siukest masinat ...või kas keegi on näinud kuskil sõitmas or vedelemas ...

olex väga varuosi vaja=(

aga ple kuskilt saada....

või kas eestis on üldse peale minu cressida veel cressidasid ???


pilte www.pilt.ee/parasite
Aasta peaks olema 1978-1980.
Agregaadid tõenäoliselt samad eelmise mudeliversiooniga (alates 1977)
http://nelli.ikonia.fi/~crowncorona/index.php?p=13&s=1

Varuosadest on ühtteist saadaval www.autoosad.ee ja kindlasti ka Toyota esindustes.
aga kas eestis siukseid liikumas või seismas ka on we??

ja mina sain teada at ikke 75 a masin ...


aga palju siukse marina eest saaks kui maha müüa???
jarx Kirjutas:aga palju siukse marina eest saaks kui maha müüa???

Soomes täielikult ilusti ära taastatud isendi eest küsitakse kuskil 5000 meie raha.
Väljalaske aasta ei ole varasem kui 1978/12, kui uskuda soomlaste vägagi asjalikku fännisaiti.
ARK arvepidamises ja paberites võis ta vabalt olla ka kirjas 1965 aastast, sest üheksakümnendate esimesel poolel, kui selliseid autosid rohkelt siiapoole lahte purjetas, polnud ARK asjaajamine sugugi mitte kõige paremas korras.

Kindlasti on neid Eestis veel nii mõnigi järgi jäänud, üheksakümnedatel võis Eestis neid kokku olla ligi poolsada. Ise pole kahjuks näinud ühtegi.

Raha võid selle eest saada täpselt niipalju kui ostja on nõus maksma roostes, mõlkis, remonti vajava ja arvelt maha võetud(?) sõiduki eest.
Ja kas on ta üldse sõidukorras?

1500kr selle eest saada poleks ilmselt probleem, edasine on juba õnneasi.
Eeldusel, et põhi pole läbi roostetanud ja auto on enamvähem sõidukõlbulik, siis arvestades head komplektsust, ning sisu ja iluvidinate  head olukorda (esmapilgul), poleks päris põhjendamatu küsida ka 3000kr, iseasi kui kaua sa sellist lahket ostjat ootama ja otsima pead.
Põllurallitaja ega odava igapäevaliikuri otsija sellist raha vist ei maksaks, ikka ainult tõsisem huviline, kel kavatsus ja võimalus see omapärane ja haruldane auto korda teha.
metsalane Kirjutas:Soomes täielikult ilusti ära taastatud isendi eest küsitakse kuskil 5000 meie raha.

Selline eripakkumine on õnnelik juhus, haruldane erand või heategevus. Või asub auto Lapimaal Wink
Igatahes ei ole 300€ see keskmine hind, millega võiks iga kell osta väikesest punnist suurema ja edevama auto, mis oleks "täielikult ilusti taastatud".
Projekt vähem kui päev üleval olnud ja juba käib müügijutt?

Liikmete autod ja projektid pole ikka nagu Turuplatsi pikendusena mõeldud...
mll pole masinal roostet nähagi .põhja alla pole rooste täppigi... mõni üksik pealis pinna rooste plekk...
ja asi on väga korras ...sõidab vääga hästi...
mingi näruse 3000 eest kill era ei anna =(
vääga hästi hoitud auto..
jarx Kirjutas:mll pole masinal roostet nähagi .põhja alla pole rooste täppigi... mõni üksik pealis pinna rooste plekk...
ja asi on väga korras ...sõidab vääga hästi...
mingi näruse 3000 eest kill era ei anna =(
vääga hästi hoitud auto..
No arvesta sellega, et kui selle 1 aasta juba õues hoiaksid ei näeks 3000.- eegust enam undki, aga kui garaaž olemas las siis ootab veel oma aega, juhul kui sul endal selle taastamise vastu huvi ei teki.
Nii, kui paar rooste plekki ainult? Mis siis sellel pildil ilutseb ratta koopal? Kas mitte rooste ja päris sügaval teineSad Või siis ainult minu silmad on valesti häälestatud? Muda kohta kuidagi kahtlane.

Päikest
tundub et selle masina võib maha kanda... omaniku juttu lugedes sellest mingit projekti ei tule ja kui maha müüa tahad siis on sellesk muud kanalid.


case closed
Kui autot pildistada (vahet pole, kas müügiks või mitte), oleks kaasaja digikaamera-ajastul mõistlik:

1. Teha kriitilistest kohtadest pilte väikese varuga ning säästa avalikkust hägustest/udustest piltidest (a la http://www.pilt.ee/photo/626518/14757989/ ). Üldiselt - kaasaja digikaameratel on piisavalt head LCD-ekraanid, et tuvastada, kas ja millisele objektile on aparaat end teravustunud. Ja hiljem arvutis tuvastab seda imehästi!

2. Enne nupule vajutamist veidigi vaadata , mis pildile jääb, ning säästa vaatajat poolikutest sigarettidest, vedelevatest õllepurkidest ehk teha kaardisse jääval objektil väikest ülesvõtmise eelset koristust (a la http://www.pilt.ee/photo/626518/14757997/ ). Sel põhjusel olen mina nt hoidunud oma koli- ja laoruumides oleva pildistamisest (kuigi nt IŽ-Jup pilte sooviti näha). Ja nii taastatud kui ka taastamata jalgrattad olen toonud spetsiaalselt mingile tagasihoidlikule taustale (muruplats vms) välja, kus muu mudru pildistatavat objekti ei häiri!

3. Tugevalt erinevate valgustusregioonidega kompositsioonide (armatuurlaud välispanoraami taustal, salongi sisedetailid vms teisel taustal) pildistamisel tuleks jälgida, millise objekti järgi on kaamera automaatika heleduse jm parameetrid paika seadnud (a la http://www.pilt.ee/photo/626518/14757995/ , osalt ka http://www.pilt.ee/photo/626518/14758032/ ). Enamikel kaasaja digikaameratel saab selle pildiosa ette anda, mille järgi kaamera enda sätingud keerab (RTFM, ma mõtlen kaamera oma). Vaataja tahaks vast siiski imetleda Cressida omalaadset näidikuplokki, mitte vaadet autoaknast ja halli plärakat näidikute asemel. Muide - digipilte annab hiljem igakülgselt veel ses osas töödelda (Gimp, PhotoShop jne) enne väljapanekut sageli.

Minu jaoks on muide iga klõps kaameral senini sündmus, millele eelneb põhjalik kompositsiooni-, valgustus- jm parameetrite kontroll ning võimalik seadmine / asukoha muutmine. Jäänukina peegelkaameraga pildistamise aegadest. Ja hoolimata asjaolust, et mõisatest olen teinud kokku üle kümne tuhande foto ja lugematu tuhandeid fotosid muudest asjadest...

Soovitan tegelikult kõigil, kes oma fotosaavutusi soovivad avalikkusele demonstreerida, kasutada sama suhtumist ehk teha võtte tegemisest juhusliku nupuleplõksimise asemel sündmuse.

Eeskujuks võiks tuua nt kaasfoorumlase Unicweb üsnagi kõrgekvaliteedilised head fotod oma sõidukipargist (www.unicweb.ee). Soovitaksin kompositsiooni, valgustuse jm osas eekujuks tuua ka kaasfoorumlase Manic kogutud vanu sõidukifotosid antiikautode galeriis...

Ning lõpuks soovitaksin sügavalt igal digifoto-huvilisel hankida ja  lugeda läbi vähemalt maakeelsed teosed http://www.apollo.ee/product.php/0955666 ja  http://www.apollo.ee/product.php/0999991 kui ei viitsita sama teavet iseseisvalt netist nt digifotofoorumitest vms välja ajada.