automoto.ee foorumid

Täisversioon: iz 56
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
niisii, sai peale paari teise iz-i soetatud nyyd kauaotsitud iz 56. aga asi suhteliselt logu... aga uunikumi kui sellise kohta on mul suur tahtmine seda korda teha, mida ma kohe kindlasti teen ning selle valmis ehitamise jaox teilt infot loodan saada, kui midagi mäda.... olex kohe 1 asi kysida... täna siis hakkasin vaatama, kas ta siis käima kah läheb... aku sai peale pandud ajutiselt (6w) et proovida... pena sisse (segu) ja värki... lõin ja lõin vänta... juba pidin lollix minema... aga peale 30 korda vänta andmist hakkas lubama... lõpux siis sain ta kudagi käima... poises kyll päris ehtsalt, seda aga veidikeseks ajaxSad kohe kui gaasi maha lasin oli kaputt.. (kas syyde paigast)
ja peale seda proovisin uuest käima lyya, aga käimalöömisvänt ei olnud enam mitte yleval vaid poole peal... ja sai jalaga seda vähe alla poole ainult tuua... ja ylesse see enam ei läinudkiSad et siis palux abi, mis võib olla ja mida tegema peaxin... aitäh!
rockhell Kirjutas:...proovisin uuest käima lyya, aga käimalöömisvänt ei olnud enam mitte yleval vaid poole peal... ja sai jalaga seda vähe alla poole ainult tuua... ja ylesse see enam ei läinudkiSad

Tagastusvedru puruks või väsinud. Halvemal juhul midagi katki murdunud / kinni kiilunud.

Kuna sain aru, et Sul on plaanis isendi restaureerimine, siis võtad vast niiehknii siduri/käigukasti lahti, millega selgub täpselt ka vea iseloom.
valdo Kirjutas:
rockhell Kirjutas:...proovisin uuest käima lyya, aga käimalöömisvänt ei olnud enam mitte yleval vaid poole peal... ja sai jalaga seda vähe alla poole ainult tuua... ja ylesse see enam ei läinudkiSad

Tagastusvedru puruks või väsinud. Halvemal juhul midagi katki murdunud / kinni kiilunud.

Kuna sain aru, et Sul on plaanis isendi restaureerimine, siis võtad vast niiehknii siduri/käigukasti lahti, millega selgub täpselt ka vea iseloom.

mhmh... see mudu on plaanis kyll , aga hetkel pole enam kusagil parandada, ega lahti võtta ning lihtsalt pani mõtlema, et kas asi võib olla hull... aga jah! ma pean kiiremas korras leidma garaazi kus saan teie abiga (teie tartkuste järgiSmile ) tegemas käima hakata
ja 1 asi veel... mul seal karbis oli 12 w aku:S aga peax ju nagu olema kuuene
rockhell Kirjutas:ja 1 asi veel... mul seal karbis oli 12 w aku:S aga peax ju nagu olema kuuene

Arvatavasti mõtlesid Sa 12-voldist akut ja panid meeltesegaduses õige lühendi V asemel kirja w. Ma igatahes ei tea, et akude korral mingit parameetrit väikese "w"-ga tähistatakse või oleks tähistatud Smile

Ma loodan, et kõikide haridusreformide kiuste tänapäeva põhikoolis ja gümnaasiumis füüsikat ikkagi õpetatakse ning iga koolilõpetaja teab une pealt, mida tähendavad elektrotehnikas lühendid A, V, W jms Wink

OK, nüüd aku juurde ka. Kuna 56-se IŽi-laadsed aparaadid on meieni jõudnud tihti ümberehitatult, siis üks võimalus on, et ta on mingi eelmise omaniku käes ümber ehitatud 12 V elektrisüsteemi peale. Selleks piisab vaadata nt elektritarvikute (pms pirnid) markeeringuid ja seal olevaid viiteid nimipingetele.

Teine võimalus on, et 6 V akut polnud lihtsalt saada ning mindi lihtsama vastupanu teed - pandi peale 12V aku koos süütepooli vahetamisega. Loomulikult 6V generaator koos regulaatoriga 12 V akut ei lae, aga mingid meetrid ju saab sõita järgmise laadimiseni Smile Selliseid ümberehitatud käkke on paar tükki elu jooksul nähtud Smile

Tegelikult peaks ka generaatori, releede jm markeeringud reetma üheselt, millise isendi pealt nad pärit on ning millisele nimipingele mõeldud.