automoto.ee foorumid

Täisversioon: AZLK 2140
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Lugu algas sellest kui mõni aasta tagasi vanaisa ostis Mosse asemele Vectra ja Mosse jäi kuuse alla seisma. Seal ta seisis siis paar aastat, sammal hakkas peale kasvama juba. Eelmine sügis tõime auto linna kuuri alla seima et päris ära ei roostetaks. Kevadel otsustasime vennaga Mosse korda teha et suvel millegagi ringi sõita oleks. Kere oli keevitatud 90-ndate lõpupoole ja vajas keevitamist ainult parempoolse tagaukse nurgast. Sisu oli täitsa läbi, kuna  vanaisa oli seda üleüldse ainult paar korda puhastanud ja seoses sellega, et ta sõitis sellega päevas 2 km tagurpidi, oli ka juhiistme seljatugi kõveraks paindunud. Uue sisu saime isa töökaaslase põlluralli mossest ( Küll Iž-i oma)  Lõpuks sai autot veel tuunitud Toungue 408 velgede ja kroomilukilpidega. Suviläbi sai autoga tööl käidud ja niisama sõidetud ja suuremaid probleeme ei esinenud. Esimese "projekti" kohta tuli normaalselt välja, kuigi alati oleks paremini saanud.

pilte: www.pilt.ee/martpoiss

http://www.carrating.org/car.php?7716
Ilus auto Smile
uu -krt sellised ilusad masinad tuleks ära keelata. Kuidas teised sellistega võistelda saavad. Lõpptulemuseks see, et ehmuvad ära ja jäetakse enda limmusiini garaazidesse seisma ja käiakse jala.

Ilus värv, räägi mis värviga sa värvisid. Kalliks sul see lõbu läks, kui hea kvaliteedi lõpuks saavutasid. Äkki räägid sellest väikse saladuskatte all.
Tundub vähemalt, et omad eelnevaid värvimiskogemusi vähemalt. Samas veidi kriitikat õues värvimise kohta.
tulemus täitsa hää. Küljed täitsa siledad ja puha.
kahju, et pilt.ee-s olevatele "köögipoole" piltidele ligi ei pääse. Aga ehk nii parem - muidu leiaks kindlasti asju, mille üle vinguma hakkaksin Big Grin
kuda kroomiga oli - kas stanged jne vajasid ka väljavahetamist?

teet
Ei pääse pilt.ee piltidele juurde? minul küll näitab ilusti, ei tea milles jama on. Muidu vingumine kulub edasise arengu huvides ära Smile
Värviga ei ole mingit saladust- ostetud ehituse ABC-st 300 eek liiter. Õues värvimine on jama jah aga ei olnud muud võimalust kahjuks. See kes seal piltidel autot värvib on mu isa, kes on ikka mõned autod värvinud (seda juba teist korda siis)
Kroomosad olid üsna heas olukorras- tagastangel oli paar roostetäppi, kuna vanaisa oli nurgaga vastu lauta tagurdanudToungue. Stange sai aga välja vahetatud uue vastu, kuna suvel ronis üks 7-aastane tatikas autosse ja lükkas käigu välja, auto lõpetas paar meetrit allamäge tagaotsaga vastu puudToungue .
pilt.ee aeg-ajalt lihtsalt ikaldab... Sellest ei maksa ennast segada lasta. Aga värv on uhke Smile
väga ilusSmile!
to mart:

selline loll küsimus, et kas tegu ikka lakialuse (metallik) värviga;
kas tõesti nii odav ????RolleyesRolleyes
ei saa jätta küsimata, et miks sellega iga päev 2 km tagurpidi sõideti? Smile
ja värvi pihta ka minu poolt kiidusõnad. eht mosselik värv!
Kallele: Metallik ta on aga lakki kahjuks peal ei ole Sad

2km sõideti temaga sellepärast, et vanaisal oli see auto lõpuks kalal käimiseks. Kalal käis ta aga selises kohas kus ümber keerata ei saanudToungue
10 aastat on masin igasuvises kasutuses olnud ja sellega on paljupalju mälestusi kogutud. Selle aja jooksul on ta muidugi palju sära kaotanud, palju mõlke ja roostet kogunud. Et saaks taastada Kuldse Mosse endise sära aga samas et oleks suvel Mosseklubi kokkutulekule millegagi minna sai toodud juurde üks Roheline Mosse Smile . Garaazi jaganavad nad veel kolmanda mosse, 2141ga.
[Pilt: DSC_5306.jpg]
2141 on hetkel müügis kuna garaazides hakkab kitsaks muutuma. Minul tema vastu väga huvi ka ei ole ja tore oleks kui mõnele huvilisele sõidurõõmu saaks tuua.
Plaan oli siis osta üks korralik mosse endale niikauaks kuni Kuldset uuesti särama löön aga kus sa sellega  Big Grin Oma elu esimese auto ostuga sain korraliku õppetunni, väljast ja seest igati korralik auto osutus põhjaalt täiesti läbi roostetanuks. Põhjaalust puhastades tuli järjest uusi roosteauke välja. Aga kuna juba ette oli töö võetud, ei tahtnud ka pooleli jätta, kuigi ilmselt oleks mõistlikum olnud see auto Kuldsele doonoriks võtta. Hetkeks siis niikaugel et kraapisin maha lahtise tehasemastiksi, mida oli palju ja mille alt oli kõik roostes, liivapritsisin need kohad puhtaks, kruntisin ära ja lasin põhja musta värviga üle. Hetkeseis:

[Pilt: IMG_20150610_213557.jpg]

Kuidas põhi edasi viimistleda? Kas värvile panna peale põhjamastiks või kivikaitse või mõlemad? Sõitma hakkab see auto niikuinii ilusa ilmaga ja korralikke teid pidi  Smile
Täna, aasta ja mõned kuud peale Rohelise ostu sai lõpuks ülevaatus läbitud. Sõitsin autoga sellise näoga ringi:  Big Grin . Peale eelnevatel piltidel põhja töötlemist auto püsti lükates olid esimesed rattad väga lääpas ja tuli välja et esisilladetailid olid nii roostes et õõtsad läksid kõveraks autot küllili lükates. Vahepeal oli suur motivatsioonikriis ja eelmise suvega jõudsingi esisilla ära remontida ja muud nipet näpet sättida, praegu tuleb meelde nt mootoripatjade ja summuti vahetus. Suve lõpus/sügisel ei olnud enam mõtet ÜV-le minna kuna oleks ainult kevadeni saanud niikuinii. See kevad Mosse välja ajades oli suur üllatus et talvega ei olnudki pidurid ära kadunud Big Grin Võtsin veel siduri pea- ja töösilindri lahti kuna pedaal tuli väga aeglaselt üles aga viga oli hoopis ummistunud voolikus. Nüüd vaja kiiresti veel värviparandused teha sest Mosseklubi Suvesõit on juba paari nädala pärast.


Ahjaa, talvel sai 2141 ka maha müüdud, tundub et läks headesse kätesse. Mees helistas paar nädalat hiljem ja ütles et väga hea auto on, iga päev pidavat sõitma sellega  Smile
2141 suhtes võid rahulik olla, see on heades kätes ja mees sõidab
iga päev lihtsalt suurest rõõmust!
Nädalavahetusega paarsada kilomeetrit läbi sõidetud, väga mõnus on Big Grin Järgmse nädala jooksul peaks leidma koha kus kiiresti värviparandused ära tehakse enne kokkutulekut. Pilti ka:
[Pilt: 13173231_993985180637520_8367981188010464732_o.jpg]
Uus hooaeg avatud:
[Pilt: 20170416_202110-01.jpeg]
Projektipäevikusse ei ole peale uute numbrimärkide veel midagi sisse kanda.
Kuna ma Mosseklubi foorumisse millegipärast sisse ei saa kurdan oma rasket elu siia. Eelmine sügis juba viimaste sõitudega läks armatuuris punane pidurite märgutuli põlema. Kuna pidurdamises vahet tunda ei olnud ei pööranud ka väga tähelepanu. Nüüd olen terve viimase nädala õhtud üritanud kontuure ühtalselt võtma saada aga ei ole õnnestunud. Kõigepealt lekkis juhipoolse sadula suur kolb, vahetasin tihendid ära, leke jäi alles. Uus tihend oli vigane, ostsin teisest poest korralikuma tihendi ja igaksjuhuks vahetasin kolvi ka ära, leke jäi pidama. Tuld ikka ära kustutada ei õnnestunud, kontuuride jagaja kolb oli ikka alumise kontuuri kinni pannud. Tundus et peasilindri vastav kontuur ei löö, tõi uue pumba, võtsin jagaja lahti ja lükkasin kolvi paika, paigaldasin uue pumba ja üllatus- üllatus, ikka tööle ei saa, uuel pumbal teine kontuur ei löö  Big Grin  Selle 12 aasta jooksil mis ma Mossedega tegelenud olen ei ole ühtegi kevadet kus oleks saanud rahulikult Mossega lihtsalt ülevaatusele sõita, ikka on vaja olnud vähemalt paar päeva piduritega jamada. Hetkel sai Juunikuuga ÜV läbi aga üritan võimalikult kiiresti selle taastada, praeguseni kasutasingi Mosset igapäevaautona.
Kontuuride jagaja kolvi liikumisel sulguvasse asendisse ja sealt tagasi, hammustab kanali auk kummirõngast oma "ampsu" ja see ampsatud tükk omakorda liigub torustikku ja kontuuride hermeetilisus kaob. Vanal ajal visati see jagaja välja, sest peapump on niigi 2 kontuuriga.

Ps. Tervelt pikk teema siin foorumis Hr. Talupoja esimene legendaarne kirjatükk. Smile
Kas keegi oskab öelda kas 2141 peasilinder sobib 2140le? Üks uus sattus näppu, vedeliku paak on tal küll veidi nurga all aga kinnitused tunduvad sobivat.
Lehti: 1 2