automoto.ee foorumid

Täisversioon: Sport iz-i mootorikinnitused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Sain ka lõpuks oma spordi kokku(külapealt juppidest) ning käimagi.
Jama on aga mootoriknnitustes.
Keegi eelmine omanik oli orginaal mootori maha võtnud ning sinna tavalise planeta mootori peale pannud. Raam oli nii tugevalt ringi keevitatud, et õiget mootorit sinna poleks mõtet aretada olnud. Kusagilt külapealt sain aga uue raami. Ainus jama oli, et mootor oli kummipadja süsteemiga, uus raam aga jäiga kinnitusega. Tagumine kinnitus õnneks sobis. Probleemne on aga esimene kinnitus. Esialgu sai asi ühe kõveraks väänatud plekitüki ja mõne poldiga ära aetud, siiski selline süsteem ei kõlba.

Küsimus siis selles, kas on mõtekam uued mootoripooled osta/otsida või raam eest ringi keevitada(mingi plaat ja kaks 8mm polti sealt läbi). Ise arvasin, et kui kasutusele võtta teine variant, siis tuleks kummipukside asemele hoopis mingid metallpuksid treida ning ongi mootor kinni?

Sai pikk ja segane jutt koos küsimusega, aga paremini ka ei oskaRolleyes
Tehase andmetel ei tohi PS raami keevitada. Tegu pole päris tavalise terasega. Missuguse tänapäevase keevitusega sinna kallale tohib minna - selle kohta minul andmed puuduvad.
Ise olen küll Spordi raami (oli veel krossiraam) keevitanud.
Esimese kinnituse tegin kahes metallplaadist, mis käisid mootori ja raami külge nelja poldiga.