automoto.ee foorumid

Täisversioon: õhk amortisaatorid jawale
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
plaan oleks järgmine et saaks tagumiste amortisaatoreid reguleerida suru õhu abil ja seega taguotsa kõrgust ja amortisaatori käigu pikkust muuta,kasvõi sõidu ajal,
tahakski teada kas on mõtet aretada,kuna tagumised läbi siis vaja uusi aga tekkis mõte,tsikkliks jawa 634.
aitäh

Aga pane vanema tüübi CZ krossiamordid, need on õhuga. Tavaline autoventiil peal.

stellatüüp

tann Kirjutas:plaan oleks järgmine et saaks tagumiste amortisaatoreid reguleerida suru õhu abil ja seega taguotsa kõrgust ja amortisaatori käigu pikkust muuta,kasvõi sõidu ajal,
tahakski teada kas on mõtet aretada,kuna tagumised läbi siis vaja uusi aga tekkis mõte,tsikkliks jawa 634.
aitäh

Sõidu ajal küll kõrgust muuta ei saa.
saab küll, õhku vähemaks saab ju lasta Smile
vootele Kirjutas:saab küll, õhku vähemaks saab ju lasta Smile

Las see jääda parem ulmelugude valdkonda. Isegi maailmatasemel krossimehed ei reguleeri sõidu ajal amorte.
Aga muidu on vana CZ õhud reguleeritavad küll, kui leiad kuskilt korralikud, mis ka õhku veel peavad.
aitäh ma uurin seda cz amortisaatorite asja ,kust saaks,ja kas sobivad.
mul ju mõlemad läbi taga ja eesmistelgi tuleb mingeid pukse vahetama hakata kuna uued maksavad ikka kõva hinda
cz õhkamortide kasutamine tänavasõidu masina puhul on minu arust mõtetu. p...seminek garanteeritud enne kui asjad on jõudnud ennast tasa teenida. Pealegi võivad need osutuda nii suureks, et ülejäänud töötavad detailid ei mahu enam külge (n. kett).
parem helista numbril 56631161 ja küsi urmase nimeliselt tegelaselt vähekasutatud jawa tagumisi amorte. Oman informatsiooni, et eelnimetatud tegelasel on pool suve kasutatud tagumised amordid üle.