automoto.ee foorumid

Täisversioon: minsk {mopi raamil}
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

sg-1

Tere
On endal soov ehitada mopile minski mootor peale. Aga millele tuleks eriti tähelepanu pöörata ( peale tagakiige mis on juba tugevtatud).
Ja kas kellegil on pilte masinatest kus on juba minski mootor peale panud, et vaatata mis suguseid lahendus ehitajad on kasutanud?


Toomas
pööra tähelepanu kaitsevarustusele.
Kunagi sai pandud riga22 raamile minski mootor karbussiga oli jama originaal ei mahtunud ära. sain kusagil mingi vana 3 käigulise 125`se karbuss see mahtus. Olen näinud sama projekti aga karburaatoriks oli traktori käivitusmootori karbuss.

sg-1

kle jah mul endal tekis juba 1 probleem, mootor tuleb liiga madalale ja pean hakkama raami tõstma.
abiks oleks mõned pildid , kus on juba valmis masin!


Toomas

sg-1

Kas siin foorumis tõesti ei ole inimest kes oleks ennem sellist asja ehitanud?


ehitanud ei ole aga sõitnud olen ja me panime veel 175se mootori peale, läks suhteliselt hästi 3. käiguga võis juba kaasirutskat järsult põhja keerata siis rebis ainult natuke nokka ja kui kruusa peal sõitta siis vibas tagaratas terve tee, me seda eriti valmis ei saanud, sidurit polnud ja summuteid ega ka leegitorusid ei jõudnud panna, nii et suht kaugelt oli kosta se pill

uluk007

Mul tekkis küsimus sulle: miks tahad panna mopi raamile minski mootorit?
Point järgmine: Minski mootori jaoks on raha vaja, raami ümberehitamine maksab ning lõpptulemuseks on sul masin, millega pole mitte midagi peale hakata ning tuuldelennanud raha...
Kui sulle mopist tõesti väheks jääb, siis osta omale midagi võimsamat, mitte ära raiska oma aega ja raha leiutistele, millel puudub absoluutselt igasugune mõte...
Kuskil siin foorumis juttu old mingist deltast 125 mootoriga , kasuta otsingut Wink
Mini peale ka 175cc pandud Cool aga delta jms peale tunduvalt lihtsam aretada, raam tugevam ja suurem.
Arvatavasi on aretamise põhjuseks , esimese hooga konstaabli onule silmamaistmatus ? üldjuhul vähemalt neid sellel eesmärgil ehitatakse ToungueSmile

krossi2ss

ot:mul kaa delta raamil moskva mootor esiteks on masin väge toreda lennuga ja teiseks ei saa ment aru,et see on tegelt 125ccm
krossi2ss Kirjutas:... mul kaa delta raamil moskva mootor... ei saa ment aru,et see on tegelt 125ccm

Kulla kaasfoorumlased, ärgem politseid nüüd nii rumalaks ka peame! Hääl on ju hoopis teine ja välimus ka! Mina seda väidet ei usu!

Iseasi on see, kas kohalik politsei sellepärast rattaomanikku karistama hakkab, kui pidurid/tuled/summutid/muu korras ja rattaomanik liikleb sellega tänavatel/teedel kõigiti eeskirjade kohaselt. Ärgem unustagem, et karistamine on siiski ainult üks võimalikke vahendeid õiguskorra tagamisel oma piiratud kasutusulatusega...

Ja edaspidi paluks siin foorumis vältida mõtteavaldusi a la "olen vinge vend ja tõmban politseid ninapidi".
valdo Kirjutas:Ja edaspidi paluks siin foorumis vältida mõtteavaldusi a la "olen vinge vend ja tõmban politseid ninapidi".

Unustasin eile veel lisada, et eelmainitud mõttavaldusi sisaldavad postitused rändavad edaspidi otseteed prügikasti ning nende korduvpostitusel sama foorumlase poolt antakse kasutuskeeld.

Meie oleme siiski positiivselt mõtlev, asjalike tegude ning seaduskuulekate tehnikahuviliste seltskond, mitte hulk ajukääbikuid.

sg-1

uluk007 Kirjutas:... miks tahad panna mopi raamile minski mootorit?
Point järgmine: Minski mootori jaoks on raha vaja, raami ümberehitamine maksab ning lõpptulemuseks on sul masin, millega pole mitte midagi peale hakata ning tuuldelennanud raha...
Kui sulle mopist tõesti väheks jääb, siis osta omale midagi võimsamat, mitte ära raiska oma aega ja raha leiutistele, millel puudub absoluutselt igasugune mõte...

Mina küll ei leia, et see on mõtetu ja miks sa arvad , et seda kasutada ei ole võimalik?
JA egas see siis nii kalliks ka ei lähe!

Endal tekis just selline probleem, mida teha sumbutiga?
Selle ilmselt peab ise tegema, aga mis moodi oleks kõige parem seda teha?
sg-1 Kirjutas:... mida teha sumbutiga?
Selle ilmselt peab ise tegema, aga mis moodi oleks kõige parem seda teha?

Variante on kaks.

1. Sobitada suvalise 125se summuti. Saab kasutada nt isendeid, mille nt "moskvalaste" restaureerijad on hüljanud totaalrooste, välimust rikkuvate väljaajamatute mõlkide, korrosiooniaukude,  ülisügavate roostepesade tõttu vm kahjustuste tõttu, mis teeb välimuses perfektse restaureerimise ülimalt töömahukaks.

2. Teha kas osalt või täielikult ise (kamber -> hulk väikesi avasid -> jälle kamber -> jne). Võib ära kasutada p 1 mainitud vanade moskvalaste summutite detaile, mille restaureerijad on kõlbmatuks kuulutanud liiga näruse seisu tõttu.

Olen kunagi kasutanud ühele tuttavale p 2 mainitud ümberehitamist - K-125 summutist jäi korpus, esiosa ja leegitoru, sõelad tegin sisse ise ning algse "kalasabaotsa" asemel sai ise plekist ots painutatud/keevitatud. Kõigele must kuumakindel värv selga. Ehk siis - kasutasin ära "mudru", mille oma M-1-A juppide hulgast restaureerimiskõlbmatuks tunnistasin väga nadi seisukorra tõttu.

televiis

Hmm.. no ütleks siis ka paar sõna vahele kui tohib.. :p
.et siis endale sai tehtud selline aparaat ,et mini raamile 175-ne mootor peale panud.. kuid jah.. probleeme oli kõwasti.. esitex sai esimese hoobida kiige walesse kohta ,st ketis allapoole ,mille tagajärjel raskuse muutudes peaks venima ka kett kuid.. Sad ..sellega sai aga ühele poole ja sai keevitatud ilusti kiige keti wahele..
Loomulikult tuli mul aga mopeedi ka tõsta.. täpsemalt sai pandud taha pikem kiige ,teised amordid (mul sai topelt) ..siis sai pikendatud ka esiamorte jne.. ja loomulikult tuli lisada ka voshodi raami alumine osa kuhu peale mootor toetax..
Jamamist oli küllaga paljuks ajax ,kuid nüüd kus asi on valmis olen asjaga rahul.. kuigi ple enam selles eas, et sellega tänavatel ringi tuisata siis seisab lihtsalt kuuris ja ootab suviseid õhtupoolikuid kui lihtsalt midagi mõnusat vaadata tahad.. Smile
Pildid ja veel juttu on üleval
http://www.u-pop.ee/autoline/car/1301/

sg-1

oi sul on sellest ikka tõeline iludus välja tulnud!

Kui palju peaks jääma minimaalselt mootorratta ja maa vahele ruumi?

televiis

no ma pakun ,et minu leiutisest enam madalamat teha ei saa.. Big Grin
Mul sai püttidelt alt osa ära löigatud siis uuesti kokku taotud-keevitatud. Nüüd siis vahe vist maaga u.5cm või ehk tsipa rohkem ,kuid õnnex pole see veel seganud.. kuigi väga järskudel pööretel ei saa tsiklit kallutada naq bike´i.. muidu licalt akkab pisut maad kriipima ..
Kunagi olin sellise apastraadi omanik:
http://www.motolist.ee/liikmed/image.php?iid=286
Sellel sai sumps ise tehtud, plekist väänasin koonused ja co2 keevitusega kokku. Leegitoru oli minski originaali juppidest kokku keevitatud. Minekule andis juurde küll, aga ainult väga kõrgetel pööretel. Aga siis läks ka edasi nii mis hull, täiesti eba-minskilik tunne tekkis kiirenduse suhtes. Hääl oli muidugi üks suur probleem, sest sel oli ainult resonaator, mis teadagi häält veelgi teravamaks teeb. Kui pöördesse läks, oli mitme km taha kuulda Smile

televiis

ning selle sumpsiga oli sai vist vahel jalgu ka raseerida- kõrwetus meetodil Big Grin

Ainult wäikeste rataste peale ehitamisega on see jama ,et pärast raske leida-teha tagahammakat ,mis olex piisawalt wäike.. endal vähemalt see probleem tekkis ,et jõudu niipalju üle et..
..sai siis pandud(tehtud) tuula hammakast ja no see siis klappis ka keti sammuga (st laiem nagu ike tsikli mitte mopeedi oma ja samm sama voshodiga).. kuid tegelikkuses peaks weel väiksema panema aga kahjux ei ole kuskilt leidnud.
televiis Kirjutas:ning selle sumpsiga oli sai vist vahel jalgu ka raseerida- kõrwetus meetodil Big Grin
Üldsegi mitte - see punane plekk seal peal oli selle ärahoidmiseks tehtud. Kinnitus otstest kahe klambriga, ei läinud isegi soojaks mitte.

Naruto

Minul endal on kokku keevitatud tugev raam ja ple erilist häda midagi,Ja mul on veel mini ratastega.
Lehti: 1 2