automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jupiter3 töötab raskustega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Jupiter 3-l pole jõudu, kuigi MÕLEMAD SILINDRID TÖÖTAVAD. Tahab tööe minekuks suurt hoogu. Ise arvan et viga võis tulla sellest, et asendasin vanad katkised kolvirõngad uutega, paraku mitte originaal rõngastega vaid käivitusmootori omadega, mida tuli veidi väiksemaks lihvida. Ka kolvid annavad silindri sees vähe loksuda. Niisiis jõuetus pole süüteviga. Kas rõngad võivad midagi mõjutada peavad nad äkki õige kuju võtma. Või äkki silindrid, need pole kraabitud seestpoolt, kas need tuleb lasta läbi puurida ja ka remontmõõdu kolvid osta. Kõik nõuanded oodatud.
Ise ju vastasid oma küsimusele. Kasuta kudreegleid nr1 ja nr2- ära topi igasugust saasta mootorisse (nr1) ja midagi kihva keerates proovi teha samm tagasi ja taasta eelnev seis (nr2). Jupiteri rõngaid pakutakse kõikjal, neid kasutagi, mõtetu hakata midagi aretama. Ka originaalrõngastega on sissetöötamise ajal kompressioon niruvõitu, kuid mitte sellisel määral, et ennast hingetuks peaks jooksma...
Niisiis viga võib olla rõngastes, aga nt enda voshodile sai peale pandud kah needsamad käivitusmootorirõngad ja seal see ei mõjutanud midagi, kas viga ei või siis olla kolvis ja silindrites?
eks ikka õigem oleks sildrid läbi puurida ja remont kolvid sisse panna ja muidugi ka originaal kolvirõngad peale. kolvi loks silindris annab juba märku et silinder kulund , odav just see pole kuskil 500-1000kr arvan ma aga eks masin tasub ikka korda teha ,eriti kui korraliku masinaga sul tegu.seisma jätta või maha müüa pole küll mõtet...Cool
Käivitusmootori(Belaruss) kolvirõnga mõõdud sobivad planetaga, mitte aga jupiteriga. See, et jup. käima ei taha minna, võib hoopis küttesegu viga olla(liiga lahja/rikas)
Kui motikas on suure hooga lõpuks tööle läinud tuleb gaasi tublisti üle poole hoida ja ühest sumpast tuleb valget tossu. Kompressioon tundub korras olevat, norida võib ehk sisina kallal, mis tuleb parema püti kaane vahelt, sest eelmine omanik on natuke jõudu kaane mahavõtmisel rakendanud.
Silindri ja silindipeavahelt laseb läbi?
Kui nii siis siit ka vastus Sulle, elimineeri see probleem ja masin hakkab palju paremini käima.
Elimineerisin siis sisina silindrikaane vahelt, sellest ka oli osaliselt kasu. Paraku on tekkinud uued probleemid mõlema silindri töölesaamisega. No eks mul kolvirõngad tahavad veel sissekulumist ja vaakum on kehvavõitu, aga kuidagi sõites tundsin, et ku mõlemad silindrid tööle sai oli jõudu küllalt. Säde on mõlemal poolel olemas ka küünlad tõmbab märjaks, süüde on ka nagu paigas aga ei lähe. Mingisugune imelik säde on kontaktide vahel seda kas see seal käima peab ma ei tea. Bensiini röövib ka nii, et vähe pole ja seda seetõttu et lihtsalt ei lähe.

VDO

õhupuhastaja on peal(ilma kipub seda kallist kraami jah rüüpama)?
karpa reguleeritud õieti?
kontaktid sädelevad, puhasta ära(kuigi mul kah sädelevad nats aga liigub väga hästi-jup3k)
süüde pane võimalikkult täpseks!
Kondensaatoriprobleem tundub olevat.
karburaatoris reguleeri nõela, vaata äkki saab alla poole lasta (samas tsekka ega karbuss läbi lase).
kui aku tühi siis jagub voolu ka ainult ühele silindrile.
proovipärast vaheta ka küünlad ja kontrolli kas aku ikka laeb korralikult.
sellel peaks olema 6V aku!
to VDO: süütega on mul selline asi, et kui ta täpseks panin ja siis kui mootori tööle sai võis süüteplaati keerata ühest äärest teise ja midagi ei muutu.

Äkki keegi teab öelda milline peab välja nägema õige säde? Muidu võin prooovida kondensaatorite vahetust ja segukruvi reguleerimist, mida ka juba arvatavasti tehtud on.

VDO

see süüteplaadi nii palju liigutamine ei ole loogiline:S
a ei tea kahWink
säde peaks ikka selline elektrisinine olema ja terve küünlakontaktivahe peaks seda täis olema(see vahe peab kaa õige suurusega olema, otsi foorumist palju peab)
Küünlakontaktivahe kohta peaksin veel uurima, aga säde minul korra oli sinakas, aga enamuse ajast on ta selline valge silmipimetav "leek". Kas ka see võib midagi mõjutada.
Nii vahepeal puhastasin siis enda jupiteri süütemängu ära ja vahetasin ka süütebooli ära. Timmisime ka naabriga süüte paika seda nii ÜSS-i järgi kui ka mootori töötamisel. Aga ikkagi ei tööta vasak pütt korralikult mille süütebooligi sai vahetatud. Nüüd kahtlustan ise rootorit, mis on omadega otsas ja tuleb niikuinii uus osta, sest aku ei lae. Kas rootor võib mõjutada ühe silindri tööd.
aku mitte laadimine mõjutab kindlast mootori tööd-akul pole piisavalt voolu et mõlemad süütepoolid korralikult ära toita--mootoril ei saa siin erilist viga olla kui just äkki kolvirõngad on ühel putil rohkem kulund kui teisel.. pane qaku laadima ja siis vaata mis juhtub

VDO

hoia akulaadiat taga kui käib(mina ei vastuta tagajärgede eest, aga ise olen saanud katsetada küll nii, et laadia on terveks jäänud)Wink
Rootorit pole enda motikale veel ikka peale saanud, aga mõlemad silindrid töötavad (vahelduva eduga), kolvirõngad tahavad veel võibolla sisse töötamist, aga bensukulu on ikka kahtlaselt suur, kas see võib tingitud olla tingitud kehvast vaakumist(vändast käivitub) või millestki muust. Ja kui palju peab enne sõitma või kui palju mootor peab töötama, et kolvirõngad oleksid sissetöödanud.
Olen siis vahepeal veel enda izhiga jännanud, aga ikka pole veel kenasti tööle saanud eriti vasakut, mis töötab harilikult üle ühe. Tekkis küsimus kas sealne süüde on võimalik paika panna kui kolvil on loks sees ning kas selle pärast võib ka töötamist vahele jätta. Ette tänades..
Kõik oleneb loksu suurusest selle süüte puhul,ise küll arvan, et sellest midagi ei tohiks oleneda.
2000 km läbisõitmisega peaks olema kolvirõngad juba enamvähem sisse töödanud.
Silindrite töötamise kohapealt tahaks soovitada nagu paljud eelnevadki, aku laadimist, omalgi tuleb tõmme(teine silinder hakkab tööle) mõnikord kui masin seisnud, natukene hiljem.
Lehti: 1 2