automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: millal ilmus GAZ 21-le elektriline tagaaknasoojendus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Venelastel on üks järjefilm "КГБ в смокинге" ja seal vurab kagebeshniku roolituna üks üsna nägus viimase seeria Gaz 21 ja huvitav-kaadrisse paistab selgesti tagumise akna elektrisoojenduse niidistik ja ühendusklemmid raami külgedel. Millal selline uuendus kasutusele võeti?

Kui keegi õpetaks kuidas saab DVD-i kaadri kuidagi kvaliteetselt üles pildistada, saaksin ehk tõestuseks kujutisegi juurde lisada.
Gaz 21-del tagumise klaasi elektrisoojendust originaalis pole küll olnud.
KGB volgade (Gaz-23) kohta täpselt öelda ei hetkel ei oskagi
Minu teada tehasekonditsioonis sellist asja küll tehtud ei ole.
Kas see ei võiks olla hilisem töö (klaas soojendusega) või siis päris isetegevus, olid ju sellised liimitavad soojendusniidid olemas.
autorestauraator Kirjutas:Minu teada tehasekonditsioonis sellist asja küll tehtud ei ole.
Kas see ei võiks olla hilisem töö (klaas soojendusega) või siis päris isetegevus, olid ju sellised liimitavad soojendusniidid olemas.

Aga... äkki oli see tehasekonditsioonis olemas КГБ-variandil ehk GAZ-23-l? Oled Sina või on keegi teine siinsetest kodanikest üldse 23-e oma ihusilmaga näinud ja käega katsunud? Mina olen ainult (kuulu)jutte kuulnud...

Hiljaaegu hoidsin isegi käes lisavarustusena paigaldatavat nõukogude soojendus niidistikku, pigem tuleks öelda paelastikku. Kui tavaline klaasi soojendus ei peaks eemale paistma, siis see konkreetne klaasisoojendamise lisavarustuse komplekt on pigem kasutatav lausa helkurina.
Nimetatud komplekt oli saadaval kaupluses "Volga".
...on keegi teine siinsetest kodanikest üldse 23-e oma ihusilmaga näinud ja käega katsunud? Mina olen ainult (kuulu)jutte kuulnud...


[/quote]

Ega GAZ 21-l ja GAZ-23-l  ju väliselt muud vahet polnud kui et 23-l oli esiots rohkem maadligi- teadupärast gaz 13 mootori suurema massi tõttu.
Nii et ehk oleme kõik isegi ihusilmaga näinud. Küll ainult fotodel olen näinud pilte GAZ-23 mootoriruumist ja internetis liikus mingi "krihviga",nummerdatud  tehaseinstruktsioon. GAZ 23 varuosakataloogi pole eales silmanud. 60-date lõpu teatmeteos "Автомобиль" mainib GAZ-23 seoses sellele paigaldatud gaz 13 mootoriga, kuid ei midagi rohkemat.
KGB versioone ei ole näinud. Sellel ajal, kui mina Volgadega rohkem kokku hakkasin puutuma, olid Gaz-24-d juba "lahingu" võitnud.
Minu mõte liikus seda rada pidi, et see klaas võib olla nüüd hiljuti tehtud. Praegu saab ju igasugust klaasi tellida. Hiljuti tellisime isegi tehasekirjad peale, olgugi et see vist keelatud tegevus? Asi see soojendus siis tänapäeval teha ei ole?
On ka võimalik, et soojendusniidistikuga klaase toodeti eritellimusena kuskil Läänes ja paigaldati diileri näit "Volgascandia" poolt eksport-Volgadele.
Muide üks õnnelik GAZ 23 omanik rääkis, et tema omandatud masin olnud operatiivkasutuses s.o. organite garaažis kuni aastani 1994!