automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ69le nissani 2.2 diisel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiis on plaanis suvel teha korda GAZ69, millele aiste vahele tahan panna nissani 2.2L diisli (mootor olemas). Ülejäänud tehnika uazi oma.
Pole veel ARKist uurinud mis sellega kaasneb, seega küsimus meestele, kes hiljuti midagi analoogset on teinud, et mis kadalipud mind ARKis selle asja registreerimisel ees ootavad? Et saaks korralisi TÜV teha...
Üks selline on müügis:
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul...evt=onpost
Tasub ühendust võtta selle masina omanikuga.
Sain just aasta lõpus Nivale diiselmootori peale.
http://www.autod.com/portaal/showcar.php?view=3933462
Kõigepealt käi ÜV punktis ja lase teha diislitest.Antud test lase välja trükkida 2 eksemplaris(kui juba registritoimingud tehtud,siis samas punktis üv.d tehes poleks vaja uuesti diislitesti teha).
Siis lähed ARK-sse kus kontrollitakse ega mootori andmed (nii töömahu kui võimsuse osas ei ületa 30%).
Sealt suunatakse ekspertiisi.Ekspertiis maksab ca 3500kr ja kui paigaldus vastab tehnonõuetele,siis väljastatakse sealt ARK jaoks üks A4 formaadis leheke,milles ekspert kinnitab,et auto vastab nõuetele.Siis lähed autoga uuesti ARK-sse,näitad auto uuesti ette ja esitad oma ekspertiisiakti ja maksad riigilõivu 200kr.Ning saad passi.
Sealt paned samasse üv.punkti ja teed üv,nüüd juba diislitesti võrra odavamalt(kui vana test on alles).
Kui ekspert avastab puudusi,siis saadab tagasi,et saaksid puudused kõrvaldada ja siis esitad uuesti.
Seega mitte midagi keerulist,võrreldes mootori pealepanekuga.
Jah, tänud vastajatele - jõudsin eile ark kodulehte kammides ka juba selle tulemuseni välja, kuid seda riigilõivu 3500 ei leidnud, nüüd siis see ka teada.
Muidugi see 30% suurem töömaht - see on ikka paras jama kurat. Mis see orig seal on 38 kw, kui aus olla siis ma ei teagi palju sel nissani 2.2l dislal kw on, kuna selle auto tehnilises pole märgitud mitte mingisugust võimsust... a no arvestades et tegu on 82a mootoriga siis ehk jäävad kw-d ka sinna kuhugi 45-50ne kanti.
Aga kui ise auto ehitad siis pole mingit piirangut - pane või lennukimootor, kui tahad...

Aga mesinik, kuidas ekspertiisi mehed on ? normis ? ja mis arkis sina käisid, minul tallinna omasse lähim tee... või siis saue.
Mina käisin Tallinnas.Ekspertiisi hind pole riigilõiv.ARK annab sulle ekspertide nimekirja,seal 9 nime,kuid nad on vist omavahel hindade suhtes kokku leppinud ja muud võimalust pole.