automoto.ee foorumid

Täisversioon: jaguar 3 seeria
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
kas eestis on selliste autode foorumit või klubi?kui ei,siis kas siin foorumis on inimesi,kes teemaga kodus?
westland autos Jüri võib sulle igat infot jagada
Mulle tundub, et selliste autode omanike kontsentratsioon on suurim just Tallinnas, Mustamäel, Siili tänaval maa-aluses garaazhis...SmileSmileSmile..ja, eriti, õhtuti...

Mis pill endal, mis mootoriga ja mis plaanis, räägi lähemalt...?
Minu omast mõned pildid siin, tõsi küll kahjuks vales tööjärjekorras:

http://www.arh.ee/klassika/

Tegemist küll 2. seeriaga, kuid suurt vahet teatavasti pole. Suur töö ära tehtud, paaril sõbral kolmas seeria hetkel tegemisel, niiet aidata saame nii know-how kui juppidega.
seda jüri nime olen ennegi kuulnud,kuid soovin siiski abi (esialgu) arvutist leida.
alustaks siis juttu stihliga.sinu valget autot olen arvutis palju vaadanud ja suursõidul sai teist antslas lähemalt uuritud ka.(olin see sinise 427 mees)
peale aastaid kestnud vaatlusi ja otsinguid õnnestus mul lõpuks enam vähem sobilik auto leida.tegemist 1986 aasta xj 6-ga.läbisõitu alla 100 000,mis tundub auto tehnikat ja kõike põhjaalust vaadates isegi liiga palju.mustust ja kulumist pole kuskil,paberist lipikud ka veel küljes.küll on aga igasugu muid häirivaid tegureid.ja loomulikult ei tööta paljud elektri seadmed.
nüüd esimesed küsimused.vasakpoolne temp lülitil on numbrid 60 65 70 jne.
mida need tähendavad ja mida selle lülitiga täpselt
reguleeritakse?
teiseks sama küsimus selle siibri kohta ,mis peaks
sooja ja külma reguleerima ja vist ka konti lülitama
ja kolmandaks millega reguleeritakse õhu jaotust st
üles-alla,seest-väljast jne vent resiime.


ühesõnaga sooviks teada ventilatsiooni süsteemi töö põhimõtet?
Ons ta sul siis tõesti kolmas seeria või juba xj40, mis ka 86ndal välja tuli..? Kui kolmas, siis on tegemist ikka juba klassikuga.

100000km sõitnud...??? Kui tõepoolest nii, siis on sul küll roppumoodi vedanud, tehnika ju puhta värske alles siis. See, et elektrivead nii kaua seisnud Jaguaril esinevad, on normaalne ja kõik on tehtav.

Vasakpoolsel temp lülitil ongi numbrid, mis tähistavad kraade, aga mitte Celsiuse vaid Fahrenheidi....Lihtsalt tollal Suurbritannias oli see süsteem populaarsem.... (USA-s vist tänapäevani....) Ja salongitemperatuuri reguleeritaksegi, kui paned 18 °C peale (võrdub miski 60 F vist), siis kliimasüsteem püüabki salongis sellist temperatuuri hoida. Täpselt nagu tänapäeva autodeski....mitte s..gi pole muutunud...
Praegusel aastaajal saad õues ainult soojendussüsteemi katsetada, kui masin soojaks läeb ja sooja ka vähemaks keerata saab, siis süsteem töötab. As simple as that.

Soojendussüsteemi tööpõhimõte....???
Ma ei jaksa kirjutada ja sa ei jaksa lugeda...SmileSmileSmile
( multivibraator võrdleb salongitemperatuuri anduri poolt edastatavat väärtust temperatuuri reguleerimise reostaadi väärtusega ja vastavalt .....jne, jne.....)
Lihtsam, tule läbi, vaatame üle....Ma elan nii Põhja- kui Lõuna Eestis.
ikka 3 seeria,need inglise mersud mind ei tõmba.
arvasin ise ka,et temp. kirjutatud f,mitte c-des,aga huvitav et mootori temp käib ikka c.
kliimast veel,seega kui panen soojas garaasis ühe lüliti 60-le ja selle alumise siibri sinisele siis peaks kont tööle minema?
parempoolne lüliti lülitab vent mootoreid,aga miks on tal seal kiireimas astmes klaasile puhumis märk ja keskmises kiri auto,mida ta veel teeb?
Oleneb, kui soe garaazh on...Toungue Kui on ikka 23 kraadi ja paned külma peale, siis peaks kondipumba taha võtma küll....(kuigi, üsna tavaline on, et kont ei tööta; sääl võib palju palju põhjuseid olla, alates süsteemilekkest kuni freoonikuivatini välja)

Parempoolsel lülitil on 5 asendit:
1. vent välja lülitatud;
2. puhub tasakesi vastavalt etteantud temp-le;
3. puhub automaatselt, niipalju, kui vaja, vastavalt salongianduri ja temp lüliti asendile;
4 puhub kiirelt ja
5. puhastab udust/ soojendab esiklaasi max võimsusel.
5ndas asendis reguleeruvad klapid ainult esiklaasile ja armatuuri ventidele (close for max defrost, ofcourse)
Ja ega ta rohkem suurt midagi teegi....
sellest oli juba abi.lähen garaasi katsetama,seal peaks pea 25C olema.
Peab tunnistama, et ma olen just talviti juba pea 10a sellisest garaazhist unistanud, kus 25 °C sees...Smile
Sel aastal, loodan, et unistus täitub.

Edu Sulle.
ei tulnud kondi katsetamisest midagi välja.mul ka sooja garaaziga kitsas,nimelt toimetan talviti värvimis ruumis,see aga ainult 40 ruutu,seega kui uksed käivitamiseks lahti lükkan jahtub ruum ära.
värvisin hoopis karbid üle,kuna need( ja kogu põhi ka )kaetud musta mastiksiga ja see tegi välimuse väga inetuks.
kas pagasniku luugil ei peaks sees polster olema?(luugi küljes)
kas orginaal väljalaske torustik erineb millegi poolest varuosast?mul allolev torustik pole roostes ja mõtlengi kas on org. või ei.peal on muidu jaguari kirjad ja kleepekad tagaosas pole ka veel päris hävinud.
Pagasniku luugil on polster ette nähtud, kahjuks ei ole ta eriti asjalik ega ilus ka mitte.

Musta mastiksit saab väga edukalt kasutada ka põhjarooste varjamiseks nii, et ole sellega ettevaatlik.
Ja kui midagi värvid, siis enne ikka plekini haljaks, et näha millega tegemist on eksole jne...

Supsiosad erinevad kõik tootjati: tellisin omale nii Bosali, kui Walkeri summuti keskosa, kolmas, mis all on, on originaal, ja kõik on kardinaalselt erinevad...
Aga kui pole roostes, siis on tore ja rohkem pole mõtet selle teemaga tegelda.
muuseas baltilaager pakkus mõini nädal tagasi soodus XJ summmuti osasid, hinnaga ca 200-300eek tk, mingid torud olid, kuna endal on korralikud siis ei vaadanud mis nad konkreetselt olid
roostet leidsin põhjalt küll,need tüüpilised kohad ikka.nüüdseks see viga ka kõrvaldatud.summuti küsimus sellest,et kas ta orginaal ,või vahetatud.tahan enda jaoks auto ajalugu välja selgitada.kas sinu ostetud bosali ja walkeri püttidel kiri "jaguar" esineb?
kojamehed ei tunne ka oma asendit ära.st ,et kui lüliti sees siis käivad kui väljas siis jäävad sinna kus parasjagu olid.kas tal ka see lülitus mootoriga ühes kohas ja kust sinna paremini ligi pääseb?
Balti laager? Vaata kus...Järgmine nädal uurin järgi.

Walkeril on kirjas, et Walker ja Jaguar xj sovereign ja walkeri nr.
Bosalil on Bosal ja nr.
Originaalil on valge silt Jaguari embleemiga + OE varuosa number. (
mis tavaliselt koosneb ühest kuni kolmest tähest ja viiest kuini neljast numbrist)

Kojameestel on selline segadus tavaline, need lõpulülitid mootori küljes on üsna haprad....Jaguar, muideks, neid eraldi ei müü, seevastu, aga, Mini, kel pea samasugune kojameeste mootor, müüb...
Tegemist sis Lucase tehnikaga.(Remember - kui Lucas tuli, siis valgus kustus...Smile
Neid lüliteid saab muidugi ka remontida. Tuleb vaid lahti puurida, uued klemmid panna ja uuesti kokku neetida.
Ligi pääseb nagu ikka, aku maha ja seal nurgas ta ongi.
üritasin siis konti tööle saada,aga tulutult.garaazi sain üle 30 kraadi,aga pumpa ta järgi ei lülita.samas tundub et ise saab ta aru et sees on liiga soe,kuna "auto" asendis hoiab puhumist max peal.vasakpoolne temp lüliti liigutab radika kraane küll,sellega asi nagu selge.aga siiani on segane ,et mis siibri moodi lüliti see maki all on.ühelpool sinine teiselpool punane nool suunaga üles ja kangil endal kiri AIR.keeran teda kuida tahan aga erinevust ei midagi.
nüüd suundun kojameeste kallale.
soodus pakkumine on baltilaagris walkeri osadele järgm koodidega: 03935 xj6 2 ja 3 ser, summuti kõige tagumine toru, 04053 xj12 2 ja 3 summuti tagumine pütt ning 04062 jx12 enne pütti olev toru, hinnad on nendel naeruväärsed (vähemalt hulgihinnad)
Minu XJ6-l oli omanik õnneks õigel ajal taibanud summutiotsad roostevabast terasest otste vastu välja vahetada, niiet siin ei ole Walker 03935 mingi teema...Smile

Mis konditsioneeri puutub, siis arvan ma, et ostes 20a vana Jaguari on suht lootusetu seal täiesti töötavat kliimasüsteemi leida....kindlasti tahab ta pisut kohendamist.
Tuleks alustada juba sellest, et kas kõik asjad küljes on: radikas, kuivati, kõik 5 voolikut, kütusejahuti, kondipump ja salongiradikas.
Kui on, siis võid proovida pumba juurest täitmisava kork maha keerata ja selle all oleva ventiili otsale vajutades veenduda, kas mingi gaasirõhk on sees.
kondi süsteem on komplektne,kuid tundub et tühi.survet ainult 0,3 atm.kuid kas sellest hoolimata ei peaks ta pumpa järgi ühendama.ja ikkagi huvitab mind selle kolmanda lüliti ülesanne.
See kolmas lüliti on kondi töötamise seisukohast üsna mõttetu: sellega peaks soojarezhiimis saama ülevalt poolt sooja maha keerata....kui ntx proual hakkab pea kuumusest ringi käima ja jalad külmetavad vms...Smile))

"komplektne, kuid tundub, et tühi.kuid kas sellest hoolimata ei peaks ta pumpa järgi ühendama"

???? No comments.Smile
kas sellest peaksin ma järeldama,et süsteem kontrollib ka freooni rõhku ja kui see on alla normi ei lülita ta pumpa järgi?pumba lülitamine käib ju elektriliselt,sinna maani jookseb rihmaratas lihtsalt vabalt? ise arvasin,et lülitus peaks ikka toimima,selge see et ilma freoonita ta külma ei tooda.

küsimused võivad küll rumalad tunduda,kuid asi näeb nii hea välja ,et põhjuseta ei soovi midagi laiali lammutada ja kui ei tea mis mida teeb ei oska ju õigeid vigu ka leida.

igatahes tänud abi eest ja loodan et kannatus veel ei katke.
Lehti: 1 2 3 4 5 6