automoto.ee foorumid

Täisversioon: ИЖ-TRIKE, projekt!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5

VDO

Projekt on kahjuks väga kaua seisnud, kuid siiski on plaan seda jätkata.
Kui mitte enne, siish sügisel kindlasti.
Lihtsalt pole olnud aega.
Vabandan.

Vana probleemuuesti:
Mootori kokkupanemisel tekkinud küsimused:

Kas jup(2;3) karteripoolte vahele käib mingi tihend ültse, nt paraniidist?
Või on see tehasest tulles mingi värvi moodi möksiga kokku pandud?

Kas oleneb ka, mis käik sees on kui mootorit kokku hakata laduma?


Tsiklituju on tagasi tulnudSmile.
Vahepeal sai rohkem autoga ringi sõidetud(Sierra sain klassilõpetamise puhul).
Aga nüüd jälle 2he ja 3erattalistega tahaks kihutada. Paar päeva tagasi
sai kaa uus aku ostetud.

16 august on mul ARKis sõidueksam.
Loodan, et õnnestub.
Siish saan piiratud juh. õigusega load, aga asi seegi.

Pilte projektist kahjuks pole uusi. Digikat saan siish kindlasti tuleb midagi.
karteripoolte vahele käib kindlasti tihend ja ma arvan et kõige parem on mootorit kokku panna tühikäigul
tühikäigul on raske mootorit kokku panna,vaba käiguga on nata parem
olen omanud nii jup2 kui ka jup3 ja mõlemal käib käigukast 4 käigu pealt kokku seal peaks isegi märgid olema.üks käiguvahetuspedaali võlli küljes oleval hammassektoril ja teine kahvlivõllikul.muidugi ei tohi unustada kahte seibi,üks käib kahvlivõllikul ja teine sellel kõige pikemal võllil,mille otsas on sidur.selle seib käib ketitähikupoolses otsas. Ehk saite aru mida ma öelda tahtsin.
heinam Kirjutas:karteripoolte vahele käib kindlasti tihend ja ma arvan et kõige parem on mootorit kokku panna tühikäigul
Jupiteri karteri poolte vahel tihendit ei käi.
Kole rumal küll küsida, aga miks sinna ei käi tihend????
Veidi OT: Mina võtsin enda jupiteril esimest korda peale tehasest tulekut mootori lahti ja see oli kinni pandud värviga. Kokku pannes, aga tegin sinna ise tihendi vahele.
Palun pane ükskõik milliseid pilte ülesse.

VDO

Digikat saan siis kindlasti tuleb pilte.
4. käiguga mootor kokku.
Ja siis paraniidist tihend vahele???
Sass1989 Kirjutas:Veidi OT: Mina võtsin enda jupiteril esimest korda peale tehasest tulekut mootori lahti ja see oli kinni pandud värviga. Kokku pannes, aga tegin sinna ise tihendi vahele.
see värv või midagi sellist on mingi lakk hoopis minu ИЖ-il igatahes oli nii .

VDO

Mingid esimesed pildid(telefoniga tegin)...Aga asi seegi:

http://www.pildialbum.org/pilt.php?id=226867
Vb saan täna digikat.
Ega tal muud seal polegi, mustaks värvitud ja lenksulaagrid vahetatud ja tavotitatud.
mul on kah samasugune projekt käsil,asi seisab mootori taga,lähipäevil peaks mootori korda saama,siis saab vast isegi sõitma.
E: saime käima,aga leegitorusid pole ja keti stopperjakku on kh vaja

VDO

Niisiis üle VÄGA pika aja projekt jälle aretamisel.Smile

Sai siish koos Jürksiga üks  Юпитер'i mootor laiali võetud ja eile hakkasin taas kokku laduma. Täna võibolla isegi saaks valmis(mootori).

*Mul oleks võimalik üks mootor veel kokku saada kui saaks kuskilt väntvõllide kõik neli simmerlingi.
Kas keegi teab kohta kust neid saada(näiteks tellida ja hind).?


Teemasse:
Mootoril oli enne lahtivõtmist suhteliselt talutav kompressioon- aga lahti võtsin, sest vasakusse silindrisse oli rohkelt õli imenud.

Kokku pannes puhastan võimalikult paljud osad.
Eile võtsin vasakpoolse kolvi ette, tegin pealt õlist puhtaks, võtsin rõngad ära ja tekkisid mõned arusaamatused või nii:
1. Miks alumine soon on sügavam?Rolleyes
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?
VDO Kirjutas:...
1. Miks alumine soon on sügavam?Rolleyes
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?

1. Äkki selle pärast et need lainelised plek seibid alla mahuksid.
2. See on normaalne.
3. Rõngaste sooni on tagist hea puhastada vana kolvirõngaga (õige laius ja tugev materjal).
4. Kui vahetad rõngad siis soovitatavalt mõlemad. Paisumispilu peab ülemisel olema suurem kui alumisel, ehk siis äkki 0,2mm ja alumisel 0,1mm.

Parandage mind kui eksin, hetkel pole lihtsalt kirjandust käepärast.

VDO

VDO Kirjutas:...
1. Miks alumine soon on sügavam?Rolleyes
2. Kas see on normaalne, et alumise rõnga all(mõlemal kolvil) on "seib"- õhuke plekist riba?
3. Kuidas puhastada rõngaste sooned "tagist".?
4. Kas ainult alumise rõnga vahetamisel uue vastu on mõtet? Ja, et palju see paisumispilu rõngastel(alumine & ülemine) peab jääma silindris?

1. ja 2.
Ma pole ühelgi kolvil varem neid lainelisi seibe näinud lihtsalt- sellepärast mõtlesin, et eelmise omaniku omaaretus.

Aitäh.

Eile kurbus hüppas hinge umbes kell 24:00 kui neljas käik(mille panin sisse kui mootorit kokku panin) ei tulnud enam välja.  
Arvatavasti poos selle "käiguvahetaja" kinni. Õnneks õli veel sees pole, täna jälle mootor laiali.Sad

Mis õli hoorattaruumi panna?
Tegin natuke otsingutööd ja enne, kui hakkad mootoripooli jälle kokku panema, loe läbi järgnevad teemad: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=5994
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2377
Jupiteri käigukasti monteerimise kohta. Tõenäoliselt leiad abi.
Ning otsi üles sektori pealt see täpp, mille järgi käigukasti kokku paned.
Mäletan isegi, et kunagi sai Planeta käigukasti päevas mingi paarteist korda edutult kinni/lahti keeratud (kõik käigud ei lülitunud jne jne), kuni lõpuks avastasin need täpid, millede järgi pidi käigukast paigaldamisel paigas olema.


Mis õli hoorattaruumi panna?
[/quote]Hoorattaruumi küll mingit õli ei käi!!!!ToungueToungueToungueKui sa sinna paneksid,siis sa ei saaks seda mootorit kohe mitte kuidagi käima!ToungueToungueToungue
Hooratta ruumi peab panema õli. Sinna võid panna mootori õli, vist oli 125ml.

VDO

Kuskilt kõrva jäänud, et 100-150ml.

VDO

JyrkaEE Kirjutas:...
Mäletan isegi, et kunagi sai Planeta käigukasti päevas mingi paarteist korda  edutult kinni/lahti keeratud (kõik käigud ei lülitunud jne jne), kuni lõpuks avastasin need täpid, millede järgi pidi käigukast paigaldamisel paigas olema.

Planeta...
Mul nats julmem see lammutamineCool.
OT.
To: Jürka, see kaa, et kett peaks täpselt minema ja ketipinguti mõte kaa juba liigub peas. Mootor praegult peal, silindrid küljes- need puhastasin ja tegin uued tihendid. Ja kas reedel sõitma Fordiga nats lähme kui kipsist lahti saan?


Niisiis nüüd garaazi viga parandama. Loodetavasti tulusalt.
Jalg kipsis, nii et mootorit maha on jama võtta kuna see nii madalal. Aga peale sain- saan maha kaa. Siis kõik laiali ja siis jälle kokku tagasi. Loodan, et õnnestub kiiresti.
Lehti: 1 2 3 4 5