automoto.ee foorumid

Täisversioon: Leegiheitja/süüde.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere !

Leidisin ühelt tuuning lehelt ühe huvitava asja.
Siin siis.
Kui pilti vaadata siis tundub olevat süütepool, küünal, küünlajuhe, ja siis mingi kopsik mis ilmselt seda värki juhib.
Ja küsimus on nagu selles, et kas seda ei annaks aretada kuidagi mingile mootorrattale näiteks?
Kõik komponendid on nagu olemas, kondensaatorit küll pole, aga usun, et see seal kopsikus (miks ikka nimi leegiheitja on) järelikult peab ikka plahvatama nagu sisepõlemismootorgi.
Nii, et targemad mehed/naised võiksid korra mõelda selle üle kas on võimalik vöi peab liiga palju ümberkorraldusi tegema?
Okei, aga võtame ühe lihtsama mootoriga sõiduki, "punnvörr".
Kas oleks võimalik ehitada miskit ?
Kindlasti on võimalik, kui hästi tahta.
Aga ma julgen kahelda asja ära tasuvuses, sest sellise hinna eest saab näiteks sääreväristaja originaal süütesüsteeme metsikus koguses.
Ja mis ta lõpuks siis niipalju parem oleks...? Töötaks ikka nagu ennem ju!
Lugesin teemad läbi, uurisin jne.
Sain põhimõtteliselt aru kuidas tuleks ühendada, see selleks.
Aga nüüd pöörduksime süüte juurde, kas on mingigi variant seda võrrile näiteks aretada ? Ise hakkasin mõtlema, lihtne see ei oleks.
Kallis ka muidugi, aga ma tahaks esmalt teoorias teada saada kuidas asi võib käia.
Siis pläristad oma võrriga kusagil külapeal ringi ja põletad inimesiBig Grin?
Süüteahelas piisab mingist 6V patareist või akust, süütepoolist, kondekast ja lülitist. Väljaminek suurusjärgus mõnisada krooni.
Aga mida see küünal seal väljalaske lõpus süütab? Kas kütus tuleb peale silindrist või eraldi voolikuga väljalaskesse?
kohe alguses ütlen, et tegemist on ülimõttetu asjaga, mida ainult suurushullustust põdev ning eriti väikse m-iga ameeriklane võiks osta. Leegiheitja????? (naerukoht). Ma ei pea ennast küll mingiks ekstreem-roheliseks, kuid antud juhul on tegemist täiesti mõttetu raiskamisega. See "leegiheitja" võib heal juhul süütada liiga rikka segu korral põlemata kütuse, kuid ka see on väga kaheldav, kuna selleks ei pruugi olla piisavalt hapnikku. Eks paar pauku ikka vahel teeb, juurde ei anna see küll midagi.
Parem reguleerige oma masina mootor nii, et see on ökonomne.
Samas jälle on hea naerda, kui näed tänaval 1,5L töömahuga opelil jämedat summutitoru otsa, mis hirmsat mölinat teeb. Nii naljakas on mõelda, et vaene loll rullnokk kasutab osa sellest vähesest võimsusest, mida ta masin on võimeline tootma, lihtsalt liigse lärmi tekitamiseks.
Odavtuuning nagu jäme summuti toru, pudelivärviga värvitud veljed jne. on mõtetu. Juhul kui teil raha on, siis kasutage seda mõistlikult.

Ja kes siiani veel ei ole ümber mõelnud, siis arvestage, et kordades odavama komplekti saate, kui ostate lammutusest teise süütepooli, leiate küünla ning veate süütepoolile juhtme auto süütepoolist (vajadusel läbi lüliti).
Võite minna ka neegrite bling-bling teed - paigaldage väljalaskesüsteemi eraldi kütusepihusti.
zten00 Kirjutas:Aga mida see küünal seal väljalaske lõpus süütab? Kas kütus tuleb peale silindrist või eraldi voolikuga väljalaskesse?

Ma ei saanud ise ka sellest sotti, öeldi, et keera oma süüde hiliseks ja lase pöördesse siis põlematta kütus jõuab väljalasketorustikku ja see süsteem seal paneb selle plahvatama ja leeki lendab.

Ma arvan, et võib teema lukku panna.
Tundub, et ei meeldi see asi kellelegi.
mrt36 Kirjutas:Ma arvan, et võib teema lukku panna.
Tundub, et ei meeldi see asi kellelegi.

Tehtud.