automoto.ee foorumid

Täisversioon: moskvitš-bagi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Võibolla ei ole see tema sobilikus kohas, aga prooviksin oma mõtetes ja tegemistes teie abiga selgusele saada.Toungue.

Niisiis, on mõte hakata ehitama bagi. Keevitus, ketaslõikur jm tööriistad, samuti on torud põhimõtteliselt olemas. Küsimis oleks selline, et kas moskvitši mootorit saaks kasutada bagi raamil. Bagil asuks siis mootor taga. Mis moodi oleks võimalik realiseerida ülekanne ja käiguvahetus? Esisild ja roolihoovastik tuleks mosse originaal.

Olen kuulnud, et bagisid on ehitatud moskvitšidest küll, või on need kuulujutud? aga ei kujuta ette mis moodi, ülekanne ja käiguvahetus võiks toimida?

Ehk aitate!Cool
ma siiski arvan, et lihtsam oleks sapaka mootorist teha? samas mosse mootoriga tekib ju paigutusega jama.
Kui kasutad 2141, siis ei tohiks probleemi olla. Tagaveolise mosse puhul tuleks mootor keskele asetada, juhi kõrvale näiteks...

mosse1

Endal on tehtud Moskvich bagi , mootor ees sai siis mingi vanema bmw lat roolist sinna lattrool tehtud , kardaan on ainult veel puudu .
Kui tahad 2141 käigukasti, siis on üks pakkuda. Otsa lähevad nii mosse kui lada mootorid (sidurikorpused erinevad). Sellega saaks päris hästi teha keskmootoriga bagi (mootor on tagatelje ees, juhi selja taga)
ma ei saa hästi ikkagi aru käiguvahetamisest, kas käiguvahetus toimub kuidagiviisi tagurpidi mingi ülekandega?Rolleyes
laux Kirjutas:ma ei saa hästi ikkagi aru käiguvahetamisest, kas käiguvahetus toimub kuidagiviisi tagurpidi mingi ülekandega?Rolleyes

Kui sa mootori teistpidi paned (kast ees, mootor taga), siis on loomulikult käigud tagurpidi Toungue
Missugune see 2141 käigukast on? Kas ta on tavaline esiveolise kast või pikiasetusega mootoriga esiveolise kast ehk nn transaxle?
pikiasetusega
Nii plaju kui mulle on kusagilt kirjandusest ette jäänud kutsutakse transaxle'ks tagasillaga integreeritud käigukasti. Või on see nimetus lihtsalt otse käigukastist võetavate veovõllide kohta? või hoopis muu? Vabandan OT pärast aga lihtsalt hakkas huvitama.
Transaxleks kutsutakse jõuülekannet, kus mootor on ees ja käigukast tagasilla juures, kas siis sillast eespool või tagapool. Nimetus võeti kasutusele 1961 Pontiac Tempestil, kuid süsteem ise oli kasutusel palju varem, näiteks ka mõnedel sõjaeelsetel Škodadel.
http://www.zone.ee/reino11/bagi.htm selle mosse 2141 mootoriga jääb mootor ja kast sama asetusega, meil on audi mootor ja kast,ja käigu vahetus on 4 pildil näha ja käigud saab ilusti õigetpidi käima
to reix -- räägid ehk lähemalt sellest. Kuidas on sidur tehtud ? endal ka sama mootor ja hetkel uurin/otsin ka käigukasti mis sobiks sinna otsa. See mootor on vw golfi mootor ?( vähemalt mul on ) oleks asjast töesti huvitatud
ma saan ReiX'i postitusest aru, et see on audi mootor ja kast.
Audi esiveolised ongi ju pikimootoriga... umbes ainult pealepanemise vaev.
audil ja golfil on erinevad sidurid ja hoorattad, mootorid on sisuliselt samad, kui kasutad audi kasti pead ka audi hooratast ja siduri korvi kasutama, golfil on teine süsteem, loomulikult võib ka muid kombinatsioone teha aga originaal oleks kõige lihtsam ja odavam. Audi asjade kasutamine on ka suht mõistlik, juppe terve maailm täis ja ei makasa ka palju. Edu ehitamisel!
siin juba vastatud et audi tehnika lihtsalt peale tõstetud aga meil on vanema tüübi käigukast b2 pealt vist ja b3 audi 80 mootor, sidur on audi originaal, nii palju on tehtud et differ on kinni keevitatud.
golfi ja audi sidurid on jah täiesti erinevad et kui tahad audi kasti golfi pealt võetud mootori otsa panna siis pead ka audi hooratta ja siduri panema.