automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: kuidas Moskvitchi normaalselt ekspluateerida?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
No nii no nii no nii.Ma tean, et olen siin hiiglama arvu küsimusi esitand.Aga siiski.Palun öelge siis, mida teha, et ka mosse sõidaks normaalselt.Ei lärmaks lootusetult 110km/h juures juba jne. Mis juppe annab vahetada, et asja parandada?Kas mingitest lada juppidest on nii kasu, et mootor ikka vastu peab?
Aga suurem osa Moskvitše teeb juba 110 km/h juures surmakisa, nii et see peaks normaalne olema.
jah, aint kuidas teha et ta seda ei teeks just seda ma mõtlengi
Juhiks tähelepanu asjaolule, et Moskvich ei olegi mõeldud sõitmiseks 110-ga. Ning see asjaolu ei tee Moskvichist halba autot. Lihtsalt tuleb pruukida teda võimete piires, ehk 60-80-90 km/h. Ning kui on janu kiiruse järele, saab ju marki vahetada... Nii lihtne!
Korralikud amortisaatorid, heliisolatsioon ja 5-käiguline kast peaks olukorda tunduvalt parandama.
110 km/h juures tuleb juba mossele tuulemüra katuse ja kogu kerel on lihtsalt siuksed nurgad mis tekitavad müra sinna aitab sinult isolatsioon ja seda paksult ja palju. Muidugi vaata üle ka kõik liikuvad sõlmed veermiku juures aga üldiselt on see normaalne kui 110 juures on müra.
aga mis autoks üldse on moskvits mõeldud, pole ju maastur, kiireks sõiduks pole kah mõeldud
piezvaniman Kirjutas:aga mis autoks üldse on moskvits mõeldud, pole ju maastur, kiireks sõiduks pole kah mõeldud
Igapäeva rahulikuks kulgemiseks on mõeldud ma kulgen juba viimased pool aastat super luxiga ja väga rahul. Kui mosse ei istu sõiduomaduste poolest siis vist tõesti osta mõni odav japs või sakslane
istub ikka väga lahe auto on , sellepärast tahangi veel parandada ja küsingi siin särki ja värki, need odavad saksa saastad lagunevad rohkem veel odava hinna eest head autot ei saa
Teema algatajale- mosse ongi just selline sõiduriist nagu sa maininud oled. Suur sõidumüra, mitte just liiga suur sõidukiirus jms. See aga ongi ju asja võlu. Kui siiamaani on 30 aastat nendega sõidetud, siis miks hakata nüüd järsku mingeid ulmelisi sõiduomadusi taga otsima, selleks sobib märks paremini varemmainitud japs või sakslane. Isiklikest kogemustest võin öelda, et rahulikult 90 km/h sõites on tegemist igati normaalse autoga. Sõber muide kasutab juba kolmandat aastat igapäevasõidukina 76 aasta universaal-mosset ja ise väga rahul. Kui tehnika on hooldatud ja salong tõesti veidi vaiksemaks tehtud, kannatab rahulikult muusikat kuulata ja sõitu nautida küll. Praegu käib ta iga nädal Pärnumaalt Tallinnasse koolis ja nädalavahetustel mujalgi Eestis. Tema ei kurda midagi-mosse on ju mosse.

Vajadusel liigub too isend probleemideta ka 130-140 km/h kuid selleks puudub ju reaalne vajadus. Minu teada meil kiirusepiirang ikka 90.

Mossega sõites oleme aga tähele pannud seda asja, et kõik teised lausa PEAVAD sinust mööda saama ja kui ise kellestki möödud, siis tehakse sulle kohe tagasi.

Edu siis Moskvitsi roolimisel.

Terv,
Valts@ suvisel ajal vahetab alati Accordi tsikli või M-408 vastu välja
Mosse 2140 kõige mugavam kiirus on 70km/h: hea rahulik,ei mürise ülemäära,ei väsita,raadiot kuuleb sammuti segamatult ja ka omavahel rääkida saab normaalselt.
Ainult tahavaatepeeglisse peab sellise kiiruse korral sagedamini vaatama et kiirematele tagantulijatele õigel ajal teed anda.
110 on juba liialt "mürarikas" kiirus mossele.
SL-il peaks vist kiirem sild olema selle kasutamine võib ka aidata
jah saan vist aru et kui tahad aeglaselt sõita siis võta mosse aga näiteks kui tahad mingi Tartust Läänemaale sõita siis sõidad ju ikka kiiremini, vähemalt üritaks, ja bensu kulab palju, aga jh, ma ei vingu rohkem,mosse on mosse, ja kes üleüldse mu teema nime ära vahetas Big Grin
Mis jutt see on et Mosse palju bensiini võtab? Minu onupoja IŽ 2125 "Kombi" võtab 100 km kohta 7-8l kütust, mis on võrdne mu ema Seat Ibizaga, mis võtab kah umb. 7l.
7-8l? kõlab kuidagi utoopiliselt mosse kohta, ei tea ka seda kas see 2125 peabki vähem võtma kui 412
Mosse kütusekulu 8 l sajale on ju täiesti normaalne. Sõbra mosse võtab keskmiselt 9 liitrit, aga ta kah suht raske jalaga. Pakun et lase see mootor korda teha ja ilusti käima timmida ning saadki sellise kütusekuluga 90 km/h kulgeda.

Valts@arvab et vene rauda ei tasu veel niipea maha kanda

P.S. Mainitud 2125 on samuti 412-ne tehnikaga
okei, äkki mõni näpunäide mis on korda tegemine ja timmimine? ei saa viia lihtsalt töökotta ja öelda, et timmigeBig Grin sest paljud pole nii vana masinat näinudki
Minu igapäevamasinaks on juba poolteist aastat olnud 1974 aasta 412. Katsin terve põhja ning tulemüüri pigimati ja fooliumiga. Muutus vaiksemaks. Paar nädalat tagasi ostsin Lada uksetihendid. Need külge pannes muutub veelgi vaiksemaks. Sõidan igapäevaselt Tallinnas, kord kuus käin Võrumaal. Keskmine maanteekulu kiirusel 90-100 on 7,5liitrit sajale. Ja seda originaal K126 karpaga. Üle 110kmh pole eriti punnitanud, kuna kipub kõvasti röökima ning minu kõrvad seda vanakese mootori piinamist ei talu. Smile Kui SL-i sild alla pista, siis kannataks ka kiiremini sõita. Aga mulle meeldib rohkem foori tagant spurtides tagatulesid näidata ja masdakuuemehi närvi ajada.
Eelmise nädala külmadega läks tänu korralikule õlile, akule ning küünaldele-juhtmetele ilusti käima, ning ka soojaks väga kiiresti, kuna salongiradikas on uue vastu vahetatud. Paljud panevad Lada soojendusradika, kuid korralik mosse oma töötab sama hästi.
Kui suvel aega on ja oma 434 sõitma saan, siis kisun arvatavasti 412 mootori laiali ning lasen kõik kolvid-kepsud täpselt tasakaalustada. Sealt peaks mõne hobuse juurde leidma ning mootorigi vaiksemaks saama. Eks näis Smile
piezvaniman Kirjutas:7-8l? kõlab kuidagi utoopiliselt mosse kohta, ei tea ka seda kas see 2125 peabki vähem võtma kui 412
Tegemist on ju siiski 412 baasil tehtud autoga. Tegelikult peaks ju 2125 isegi rohkem kütust võtma, kuna kere on suurem (st. peaks ka raskem olema).
Sorri, onupoja mosu on siiski 21251, aga see ei muuda midagi.
piezvaniman Kirjutas:7-8l? kõlab kuidagi utoopiliselt mosse kohta, ei tea ka seda kas see 2125 peabki vähem võtma kui 412
Mossega on saadud Tallin- Tartu -Võru-Tartu-Tallinn ka 5 L/100km kohta (minu isa).Ise olen aga 6,1 L/100 km kohta saanud.Pean veel punnitama ja timmima oma karpatBig GrinBig GrinBig Grin
Lehti: 1 2