automoto.ee foorumid

Täisversioon: suzuki
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Marks

Selline asi et,mootorratas suzuki,saab s6ita u.11km ja kui mootor l2heb kuumaks j22b seisma ja enam toole ei l2he,kui mootor maha jahtub siis j2lle l2heb korraga k2ima,mingi tunnip2rast.mulle oeldi et v6ib olla m2his.2kki oskab keegi n6u anda.   ait2h.
Nagu ise ütlesid - mootor kuumeneb üle ja järelikult poob kinni. Viga tasuks otsida valest reguleeringust - ülekuumenemise põhjuseks võib olla näiteks vale süüde või valesti reguleeritud küttesegu. Ja ära enam nii sõida kuna see mõjub mootorile VÄGA halvastiSad

Marks

Ta ei lähe ka nii kuumaks et kätt ei saa peale panna aga s6idu pealt,korraga kaob m6lemast küünlast säde ja sureb välja,ta ei poo kinni.Pimedas on näha et algul on tuli hästi ere ja siis saab natuke maad s6ita ja valgus nagu m6ne voldi pärast läheb kehvemaks.Küttesegust ei saa ka asi olla,sest ta vahepeal ei luba ka käima minna Ja töötades töötab nii ilusti et valest süütest ei saa ka asi olla.Mulle öeldi et m66da takistust kui töötab ja kui seisma jääb,kas on mähises ja tuleb uuesti mähkida v6i on süütepoolides.
Äkki on midagi aku, või genekaga seotud?
Alustada võiksid sellest, et anna täpsemat infot: vesi/õhkjahutusega jne.

Teiseks, kas mootor käib siis ringi, kui seisma jääb? Ja kas säde siis on? Kui käib ja sädet ei ole, siis vaata äkki süütepool üle, vaheta näiteks töötava vastu.

A.

Marks

6hkjahutusega.S6idu ajal sureb välja ja enam tööle ei lähe kui mootor on täielikult maha jahtunud.S6idu ajal kaob säde m6lemast silindrist ja kui mootrikarter on maha jahtunud siis jälle on korras.Mul on mähis 6li sees.Mootor jah sureb välja kui käib ringi ja süütepoolis ma ei usu et viga on sest m6lemad potid töötavad ja siis kui seisma jääb siisei tööta kumbki.kuidas saab kaks süütepooli samaaegselt enam miie töötada ja peale tundi kui mootor maha jahtunud on k6ik jälle ok.Ma ta nüüd sügisel sain ega ma veel eriti pole s6ita saand aga see viga jah tuli juba välja.
Viga on küünla mudelis,margis.On olemas soojad küünlad ja külmad küünlad.Sinul on peal külm küünal ja järelikult mootor läheb hästi käima ja külmemalt töötab paremini aga kui mootor on soe siis kasutegur langeb.Soovitaks tehe nii ,et paned külma mootoriga peale külma küünla sõidad mootori soojaks ja paned peale soojema küünla,see ei võte kaua aega.Seda kasutati vanasti ringraja tsikklitel ,et saavutada täisvõimsus.
kkkaspar Kirjutas:Soovitaks tehe nii ,et paned külma mootoriga peale külma küünla sõidad mootori soojaks ja paned peale soojema küünla,see ei võte kaua aega.Seda kasutati vanasti ringraja tsikklitel ,et saavutada täisvõimsus.

Mina ei soovitaks, sest kes see neid küünlaid koguaeg vahetada tahab?
Ma arvan, et kui eesmärgiks ei ole täisvõimsuse välja meelitamine vaid
igapäevaselt mootorratta kasutamine transpordivahendina, siis pole sellel
küünlate vahetamisel küll mingit mõtet.

Marks

Ma ei usu et kuunalde p2rast viga on aga ei oska vaielda ka. Ait2h ikkagi.