22-08-2006, 13:28 PM
23-08-2006, 20:38 PM
'täh Kerri - viska jah pilk peale. Nagu näed, pani su jutt plokist mul kõrvad lõpuks ikka liikuma - seda enam, et mul peab ikka igal masinal teine töötav moto riiulist võtta olema
28-12-2007, 20:57 PM
Mis autost siis vahepeal saanud on? Pilte?
29-12-2007, 03:28 AM
noottaur Kirjutas:Mis autost siis vahepeal saanud on? Pilte?kahjuks seisab tänini (kuigi hädavajalikud kerejubinad on olemas ning puhastatud-krunditud). Aga Su ajastus on hää - nii nädal tagasi hakkasin teda just nokkima. Panin uksed (3tk "uued"), esitiivad(plastist), luugid/kapotid külge - kontrollimaks, et kerejooned jooksevad. Esimene tulemus oli küll hirmuäratav ning tean, et lõpptulemus ei tule mind rahuldav - aga elame-näeme...
juttu & co-d lisan õige siis, kui asi arenenud on. 7.jaanuaril seega
12-01-2008, 19:19 PM
7 jaanuar ammu läbi, kas laiskuse pisik on tänaseni veel nahavahel?
16-01-2008, 01:22 AM
Wäintz Kirjutas:7 jaanuar ammu läbi, kas laiskuse pisik on tänaseni veel nahavahel?laiskus tõesti - aga õnneks puudutab see vaid arvutiklahvide klõbistamist ning mosu kallal nokin ka argipäevaõhtuti.
pagasnikupõhi ning enamus tagumiste rattakoobaste alaäärtest on kokku keevitatud (karbid vahetasin eelmine talv) ning käesoleval nädalavahetusel peab altpoolt kõik krundi alla saama. Värvida ilmselt ei jõua, kuna kerehermeetikut vaja mätsida ning see tahab natuke enam kuivada.
tagasild-paak-veljed-konks-kardaan-karterikaitse käisid liivapritsis ja on hetkel krundi all. Mida ma pole tänini otsustanud, on velgede katteks minev värv - ilmselt saab olema valge
paar pilti:
http://teet.luarvik.org/v/kuidmosutumekollane/
eesmärk on masin veebruaris värvi alla saada.
terv,
Teet
24-01-2008, 03:28 AM
kruntimine lükkus nädalavahetusest edasi, kuna happekrunt sai ootamatult otsa. Ei maksa "laoseisu" osas mälu usaldada
hetkel on masina tagaosa nii alt kui ülalt krunditud ning keevituskohad kerehermeetikuga üle käidud (natuke veel vaja mätsida - liitrist hermeetikust ei piisanud...).
aga miks kirjutan, on see, et täna püüdsin kerejooni lõplikult paika ajada - ning kui kultuuritaust oleks natu teine, oleks ilmselt "matte" igasse garaazhinurka lennanud...
nimelt paistab:
1) karp peab B-piilari kohalt väljapoole kumer olema. Mul ka külgekeevitatud karbid kuigipalju kumerad on (alla pannes olid sirged - mäletan, et kontrollisin) - aga mitte piisavalt. Tiibadega lähevad uksed kokku (ning ka karbiga ees-taga), aga keskosas ulatuvad uksed koledal kombel karbist 5mm üle. Mõistlikku lahendust ma ei näegi. Paar mm pahtlit ja paar mm ukse alaäär karbist üle ulatuma
2) pean kõrvalistujapoolse B-piilari alt lahti päästma ning tahapoole liigutama: muidu ei käi esiuks kinni. Nimelt oli algselt B-piilar sisemise karbi suhtes kummaliselt nihkes (auto külgsuunas eelkõige - praegune probleem on aga auto pikisuunas) ning väänasin ta sirgeks. Aga nagu välja tuleb, oli see igati vajalik "tehasetolerants"...
Teet,
kirub venelaste tööd 1987 (auto ise) ja ca 2005 (karbid) aastal: Opeli karbivahetus oli selle kõrval lihtne "võtan ühe ära, panen teise asemele" tüüpi tegemine...
hetkel on masina tagaosa nii alt kui ülalt krunditud ning keevituskohad kerehermeetikuga üle käidud (natuke veel vaja mätsida - liitrist hermeetikust ei piisanud...).
aga miks kirjutan, on see, et täna püüdsin kerejooni lõplikult paika ajada - ning kui kultuuritaust oleks natu teine, oleks ilmselt "matte" igasse garaazhinurka lennanud...
nimelt paistab:
1) karp peab B-piilari kohalt väljapoole kumer olema. Mul ka külgekeevitatud karbid kuigipalju kumerad on (alla pannes olid sirged - mäletan, et kontrollisin) - aga mitte piisavalt. Tiibadega lähevad uksed kokku (ning ka karbiga ees-taga), aga keskosas ulatuvad uksed koledal kombel karbist 5mm üle. Mõistlikku lahendust ma ei näegi. Paar mm pahtlit ja paar mm ukse alaäär karbist üle ulatuma
2) pean kõrvalistujapoolse B-piilari alt lahti päästma ning tahapoole liigutama: muidu ei käi esiuks kinni. Nimelt oli algselt B-piilar sisemise karbi suhtes kummaliselt nihkes (auto külgsuunas eelkõige - praegune probleem on aga auto pikisuunas) ning väänasin ta sirgeks. Aga nagu välja tuleb, oli see igati vajalik "tehasetolerants"...
Teet,
kirub venelaste tööd 1987 (auto ise) ja ca 2005 (karbid) aastal: Opeli karbivahetus oli selle kõrval lihtne "võtan ühe ära, panen teise asemele" tüüpi tegemine...
24-01-2008, 11:05 AM
kui su kultuuritaust oleks teine, täpsemalt siis autoga ühte päritolu, poleks mingeid matte kuhugile lennanud.
25-01-2008, 00:04 AM
13piisab Kirjutas:1) karp peab B-piilari kohalt väljapoole kumer olema. Mul ka külgekeevitatud karbid kuigipalju kumerad on (alla pannes olid sirged - mäletan, et kontrollisin) - aga mitte piisavalt. Tiibadega lähevad uksed kokku (ning ka karbiga ees-taga), aga keskosas ulatuvad uksed koledal kombel karbist 5mm üle.Ahsoo... et sellised lood. Ja ma mõtlesin, et mulle on sattunud mingi tati otsas eksemplar Mul on sarnasel Mossel tagumine vasak uks karbist ka umbes 4-5 mm eemal. Tõsi, mul ei ole see mitte pärast karpide vahetust tekkinud, vaid ongi tehase poolt nii. Arvan seda selle pärast, et karbid on seda nägu, et keegi neid vahetanud ei ole kunagi
/---/
Aga nagu välja tuleb, oli see igati vajalik "tehasetolerants"...
Aga, nagu Sa ütlesid, ju siis käibki see "tehasetolerantside" hulka. Moskvitð täies hiilguses
27-02-2008, 19:24 PM
Kaugel mosse on ka omadega?
27-02-2008, 20:11 PM
ahoi,
et kui kaugel? Ikka Sakus
aga eks ole teda vaikselt nokitud. Teemaks on hetkel pahtel ja eile sai seda ka esimest korda lihvitud - ning tean, et neid lihvimisi tuleb veel päris palju. Eelmine värv oli piisavalt matt, et ühtkomateist varjata.
mingi aeg tagasi panin informatiivsemad pildid üles - üritades kronoloogiat sisse tuua. Ca nädalatagune olukord paistab albumi teiselt lehelt:
http://teet.luarvik.org/v/kuidmosutumeko...?g2_page=2
optimistlik eesmärk on märtsis värvi alla saada (realistlik aga nädal 14, kuna märtsis ju "jaanipäevalaste sünnipäevad" jms) - enne pahteldamist oli plaan juba märtsi teine nädalavahe värvida, kuid tööd tuleb liig palju.
näiteks eilne otsus: kuna katuse on keegi üle värvinud ilma värvimise eel karestamata, tuleb sealt ilmselt ikka värv eemaldada
terv,
Teet
et kui kaugel? Ikka Sakus
aga eks ole teda vaikselt nokitud. Teemaks on hetkel pahtel ja eile sai seda ka esimest korda lihvitud - ning tean, et neid lihvimisi tuleb veel päris palju. Eelmine värv oli piisavalt matt, et ühtkomateist varjata.
mingi aeg tagasi panin informatiivsemad pildid üles - üritades kronoloogiat sisse tuua. Ca nädalatagune olukord paistab albumi teiselt lehelt:
http://teet.luarvik.org/v/kuidmosutumeko...?g2_page=2
optimistlik eesmärk on märtsis värvi alla saada (realistlik aga nädal 14, kuna märtsis ju "jaanipäevalaste sünnipäevad" jms) - enne pahteldamist oli plaan juba märtsi teine nädalavahe värvida, kuid tööd tuleb liig palju.
näiteks eilne otsus: kuna katuse on keegi üle värvinud ilma värvimise eel karestamata, tuleb sealt ilmselt ikka värv eemaldada
terv,
Teet
27-02-2008, 20:33 PM
Et siis loodad juba talveralliks 2009 sõitma saada?
Muidu Mosse esi-ja tagaklaas käivad väga lihtsalt küljest ära (ja külge kah). Ainus asi, mille paigaldamise juures võib pärastpoole olla vajadust autoremondi oskussõnastikku tarvitada, on tihendi peal käivad iluliistud. Aga neid antud isendil ju pole...
Muidu Mosse esi-ja tagaklaas käivad väga lihtsalt küljest ära (ja külge kah). Ainus asi, mille paigaldamise juures võib pärastpoole olla vajadust autoremondi oskussõnastikku tarvitada, on tihendi peal käivad iluliistud. Aga neid antud isendil ju pole...
07-04-2008, 23:53 PM
Värv peal?
08-04-2008, 00:54 AM
marauder Kirjutas:Värv peal?kahjuks veel mitte. Eks ole (sellesse masinasse) loodetust vähem panustatud - aga ka ettetulnud üllatused pole olnud meeldivad/motiveerivad:
1) "tehasetolerantsid" - näiteks nn pagaasnikuluuk on konkreetselt laineline ning see on tehasest nii. Ma polegi kindel, kas saan selle igatpidi ühtlaselt kumeraks
2) üks karp sai külge natuke "propelleris" ning viga tuli lausa klaaskiudpahtliga "siluda":
http://teet.luarvik.org/v/kuidmosutumeko...8.JPG.html
ülaloleval pildil olev külg on karpi ning tiivakaare esiosa arvesse võtmata pahteldamise osas "valmis". Teine külg on aga veel puutumata - ning seal sai tagatiiva alumine äär vahetatud...
värvialla saamise praegust plaani ma parem ei reklaami - kevadisel ajal pidev garaazhi orjamine poleks ju hobi vaid "rühmamine".
Peeter - loodan tõesti 2009 talveralliks sõitma saada Küllap need esi- ja tagaklaas ka eemaldatud saavad, aga seni pole nad seganud: kuna on kaetud ja ketaslõikuri sädemeid ei karda, on praegune koht neile turvalisim
terv,
Teet
08-04-2008, 10:30 AM
Sa selles oled täiesti kindel, et klaasitihendi all ühtki vahvat üllatust ei oota? Turvalisuse jutul on muidugi point sees...
p,
ei suuda ikka sellega leppida, et klaase eest võetud pole
p,
ei suuda ikka sellega leppida, et klaase eest võetud pole
04-09-2008, 20:44 PM
Kuidas sinu projekt ka edenenud on vahepeal?
05-09-2013, 01:24 AM
(04-09-2008, 20:44 PM)marauder Kirjutas: [ -> ]Kuidas sinu projekt ka edenenud on vahepeal?vabandan vastuse viibimist. Suhtkoht täpselt viieaastast viibimist
hooti on masinat nokitud, aga ilma konkreetsema eesmärgita. Kere sai hea. Erandiks jäi kapotialune (sh poolraamid) - sealse võtab kunagi koos motoga eraldi käsile ehk mingis kaugemas tulevikus on eraldi projekt.
sel suvel hakkas keretööde "lõpusirge lõpp" paistma ning täna kolis masin krundituna Raplamaale kattevärvi saama.
pahtlit läks masinale aga mehiselt. Miskipärast nõudis seda päris palju katus. Tagaluugile kahes suunas ühtlase kumeruse andmine võttis samuti nii pahtlit kui aega. Liigitasin algsed ebaühtlased kumerused "järjekordseteks tehaseomadusteks". Ilmekas pilt:
paar aastat tagasi sättisin muidu tugeva päeva uksi jms-i külge. Lõpuks tõdesin, et ega rahuldavaks ei saagi - tehas pole masinat enam-vähemgi ühtlaste uksevahedega loonud.
halb uudis on, et peagi tuleb masinat koostama hakata. Jupid on natuke laiali ehk siis tekib nimistu puuduvatest asjadest ("ei leia üles", "viskasin ära" ja "seda käkki ma ju külge ei keera"). Nt istmete niidid on keldris ära mädanenud. Niiet otsin kollast sisu, päikesekahjustuseta tagaakna "mütsiriiulit" ja jooksvalt veel hunnikut pisipudinaid. Kasvõi nt uksehingede poldid ja uksehinge-vastuste ning kere vahelised papptihendid.
ehk siis tegelikult otsin doonorit, mida võimalikult Saku lähedal nii uurimas (7a tagasi lahtivõetut ju enam ei mäleta) kui "rappimas" käia. Ei pea evima kollast sisu - see värv pole vist ülemäära levinud, niiet seda vajadust võib rahus "doonorist" eraldi vaadata.
andke aga lahkelt teada, kui "rapitav" masin kusagil leidub!
pilt tänasest (nn viimase korrektuuri krunt sai paks, aga lasin tal olla):
...ja ka mõni muu: http://teet.luarvik.org/v/kuidmosutumeko...?g2_page=2
21-09-2013, 10:31 AM
hommik,
reede ja 13 tuli masin värvist:
eeltöö (mille tegin ma) vigu on tegelikult suht palju - mõlgikestena siin-seal. Ei oleks oodanud, kuna nühitud sai masinat rohkemgi, kui tunnistada tahaks
sel nädalal hakkasin õhtuti koostama:
sisu on keldriniiskusega hapuks läinud. Otsin kollase sisuga mosu, mis enam sisu ei vaja.
Teet
reede ja 13 tuli masin värvist:
eeltöö (mille tegin ma) vigu on tegelikult suht palju - mõlgikestena siin-seal. Ei oleks oodanud, kuna nühitud sai masinat rohkemgi, kui tunnistada tahaks
sel nädalal hakkasin õhtuti koostama:
sisu on keldriniiskusega hapuks läinud. Otsin kollase sisuga mosu, mis enam sisu ei vaja.
Teet
04-02-2014, 01:10 AM
mosu on pea kaks kuud samas seisus - väljast komplektne ning uued uksetihendidki juba oma positsiooniga harjunud - aga liiklemisest on puudu kollased uksepolstrid. Kui kellelgi leidub, siis räägime õige sellest! Liikluses ja talverallil annavad vajaliku funktsionaalsuse ka musta värvi polstrid, niiet ka nende olemasolust andke lahkelt teada! Talveralli pole kaugel ja testsõitudest on need paraku lahutamas...
hoovil logareid paigaldades juhtus ka väike tungraualt libisemise jama.
toolid sai mosu tervemad, kui hapuksläinud algsed. Tänud kasutajale "mossemeez"! Komplektist jäi veel puudu tagaistme seljatugi.
üldiselt tervitan "kauplemisi" (st mul on vajaka):
1) kollased (või ka mustad) uksepolstrid, käigukast, tagatulede kõrval vertikaalsed (U-kujulised) hea kroomiga liistud
2) tagaistme kollane seljatugi, 1+ velje keskava kattekapslit, 1 uus esituli (vasakul ja paremal poolel vist vahet ei ole?)
3) uus plastotstega esistange, tagatuled koos kroomitud alustega (vaja heas korras kroomi), puhas ja päikesepleegituslaikudeta tagaakna "mütsiriiul"
Kollase sisu / polstrite saamiseks on nt ok ka Eestimaa kaugemaid nurki avastada. Käigukast ei pea aga kollane olema, niiet see eraldi võiks ju vast ikka pealinnale lähemalt leiduda
hoovil logareid paigaldades juhtus ka väike tungraualt libisemise jama.
toolid sai mosu tervemad, kui hapuksläinud algsed. Tänud kasutajale "mossemeez"! Komplektist jäi veel puudu tagaistme seljatugi.
üldiselt tervitan "kauplemisi" (st mul on vajaka):
1) kollased (või ka mustad) uksepolstrid, käigukast, tagatulede kõrval vertikaalsed (U-kujulised) hea kroomiga liistud
2) tagaistme kollane seljatugi, 1+ velje keskava kattekapslit, 1 uus esituli (vasakul ja paremal poolel vist vahet ei ole?)
3) uus plastotstega esistange, tagatuled koos kroomitud alustega (vaja heas korras kroomi), puhas ja päikesepleegituslaikudeta tagaakna "mütsiriiul"
Kollase sisu / polstrite saamiseks on nt ok ka Eestimaa kaugemaid nurki avastada. Käigukast ei pea aga kollane olema, niiet see eraldi võiks ju vast ikka pealinnale lähemalt leiduda
04-02-2014, 14:59 PM
Kui kodanik 13piisab viitsib mulle külla sõita, leian need esemed talle oma varudest.