automoto.ee foorumid

Täisversioon: d8
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

pump

kas te teate kui kuumaks võib minn võrri mootor(kraadides)
Ta võib minna umbes 60-70 kraadi (Celsiuse järgi).
naljamiis - ta võib ikka väga kuumaks minna. Nii paarsada kraadi küll. Aga ei pruugi. Muuseas sellest eriti vahet pole, sest see on ju õhkjahutusega ja midagi seal keema ei lähe. Kuni kolb kinni ei poo, on kõik korras.
Kolm (lolli) küsimust:

Kumba pidi käib D8 magneetopoolne simmerling? Minu omal oli vedruga pool väljapoole, kuid paistis, et seda pole torgitud ega vahetatud, kuigi vedru otsad olid teineteisest eraldunud. Samas töötavad enamikes 2T mootorites simmerlingid rõhule karteri poolt.

Mis hermetiseerib karterit väntvõlli teises otsas? Kuigi sidurikoda on tihendiga, peaks ketihammasratta võlli laagritest õhk ikkagi läbi käima. Samas ühtegi simmerlingi seal pole.

Millega määritakse hammasrattaid? Kuna sidurikoda on mootori karteriga hermeetiliselt eraldamata, arvasin, et küttesegus leiduv õli. Kas sellest piisab, või tuleks hammastele panna
teatud aja tagant mingit määret vms?
künnimees Kirjutas:Kumba pidi käib D8 magneetopoolne simmerling?
Vedrupool käib ikka sissepoole.

künnimees Kirjutas:peaks ketihammasratta võlli laagritest õhk ikkagi läbi käima

Väntvõlli ja ketivõlli vahel peaks olema hermeetiline vahesein. Seega võib õhk sealt läbi käia.
moskvits Kirjutas:Ta võib minna umbes 60-70 kraadi (Celsiuse järgi).

Sai oma võrriga vihmaga sõidetud (d6 mootor) vihma piisad aurustusid kohe kui silndri pinnale jõudsid.Mis temperatuuri juures alumiinium paisuma hakkab?
KoBa Kirjutas:Mis temperatuuri juures alumiinium paisuma hakkab?

Alumiinium paisub või tõmbub kokku iga temperatuurimuutusega. Väiksemate kõikumiste puhul on see muutus lihtsalt peaaegu olematu.
Seekord tihenditest.

Karteri pooltevahelise tihendi ostsin koos teistega, st. tihendite komplekti. Kuna nimetatud tihend ei sobinud (kruvi augud ei klappinud,
ulatus karteri siseküljel oleva randi peale), sai seda natuke töödeldud ning õlis leotatud. Kas silindri kinnituskohas peaks tihendi serva jätma kohe pinnaga tasaseks või oleks targem karteri pooled kokku kruvida ja
seejärel tihendi serv laia peitli vms. terariistaga tasandada?

Mida teha silindrialuse tihendiga? Kas on mõtet õlis leotada ning grafiitmäärdega üle käia? Silinder on vesijahutusega.
[/quote]

Alumiinium paisub või tõmbub kokku iga temperatuurimuutusega. Väiksemate kõikumiste puhul on see muutus lihtsalt peaaegu olematu.
[/quote]

Oleks seda teadnud, oleks see talv niisama huvi pärast -30 ga silindri ribade paksuse nihkatsiga ära mõõtnud ja suvel +30 ga kah.
künnimees Kirjutas:Kolm (lolli) küsimust:

Kumba pidi käib D8 magneetopoolne simmerling? Minu omal oli vedruga pool väljapoole, kuid paistis, et seda pole torgitud ega vahetatud, kuigi vedru otsad olid teineteisest eraldunud. Samas töötavad enamikes 2T mootorites simmerlingid rõhule karteri poolt.

Mis hermetiseerib karterit väntvõlli teises otsas? Kuigi sidurikoda on tihendiga, peaks ketihammasratta võlli laagritest õhk ikkagi läbi käima. Samas ühtegi simmerlingi seal pole.

Nagu juba öeldud, käib magneetopoolne simmerling vedru poolega sissepoole, kuid väikesekubatuuristel mootoritel (<50cc) see suurt rolli ei mängi ja simmeri võib ka teistpidi paigaldada. Niimoodi on võimalik mõnevõtta lihtsamini vedru pingutada.

Seal väntvõlli teises pooles on tõesti natuke kahtlane seis. Võlli ja karteri sees oleva puksi vahe on väike ja sisselaskeavast tulenev bensiini ja õli segu peaks tihendama seda vahet veelgi. Muidugi ma sellele lootma ei jääks. Hea oleks kasutada poolkinniseid laagreid, ehk ühelt poolt suletud.
mure selline, et ei oska võrri mootoris seda siduripoolset väntvõlli otsalaagrit välja lüüa. seal on ju see metallpuks väljaspool ees, mis ei lase laagrile ligi. kuidas see laager kätte saada?
kas see metallpuks on vahetatav?