automoto.ee foorumid

Täisversioon: maantee minsk versus moskva m1m
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kumb mootor on parema vastupidavusega(käigukast, el. seadmed, jne)???

BurnStreet

Ei saa aru, kuidas neid omavahel võrrelda saab. M-1M on pärit 1950-test, nüüdseks üsna haruldlane uunikum, tehnika vanaaegne, näitajad tagasihoidlikud.
Mida Sa mõtled maantee Minski all? Eeldan, et alates 1970-test toodetud Minskit, millel nt. esiporilaud asub all ratta peal.
Loogiline, et Minsk, kui uuem samatüübiline 123 ccm ratas on kindlama, vastupidavama ja aja jooksul täiustatud tehnikaga.
on sportminsk ja maantee minsk.....minuarust
kas siis minsk on siis nii palju üle:???
minuarust küll mitteToungue
M1M ja tavaline Minsk on lihtsalt ühe arenguloo erinevad osad, ehk ühte toodeti 50-ndatel ja teist edasiarendusena hiljem.

M1M nüüd mingi sportmasin küll pole. Vastu peaksid pidama mõlemad. Kõik sõltub siiski muhvist lenksude ja sadula vahel ehk juhist ja omanikust.

Asp

hotrod

m1m on 50-dest jah, max kiirus 70 või 75km/h, mootor pisitillukene nagu mopeedil, ja minuarust on uuem minsk ikka yle vastupidavuses..

Kas kellelgi on minski silindrit?
läheks täiega vaja..
minski ja Moskva mootorite vahe selline et minskil on 4.käiku ja moskval 3. Ise eelistan küll moskvat, pisut lihvitud kaane ja kobeda karpaga, lipab asi iganes hästi aga minski mootor sama mis voshodil ainult et 125-ne.
Traditsiooniline nn \"Moskva M-1-A\" oli
alates 1946. aastast toodetav variant, mis
oli peaaegu 100% 1939. aasta DKW kuulsa
mudeli RT 125 koopia (mis muide sai aluseks
ka esimesele Yamahale). Välja arvatud
elektrikarp, mille võttuis DKWlt üksüheselt
üle mitte Moskva, vaid Kiievi tehas
(vt edaspidi).

Venelased vedasid tehase peale Teist Ilmasõda
endale ja hakkasid valmistama sama ratast.
Esimese Moskva tunneb ära rööpkülik-esihargist
ning taga puuduvatest amortisaatoritest.
1950-52 (peast täpselt ei mäleta) ilmus talle
rööpküliku asemel ette teleskoopamortisaator,
mudel jäi endiselt M-1-A-ks. Hiljem ilmusid
amortisaatorid ka taha, mudeliks sai M-1-M.

Tõele au andes peab mainima, et kuigi Moskva
mootorrattatehas (MMZ) oli esimene DKW RT 125
järlejetegija, hakkasid üsna pea praktiliselt
samu rattaid valmistama ka Minski ja Kiievi
tehased. Rahvasuus on ka neid nn võrre
tihti Moskvateks nimetatud, kuigi mudeleiks
oli neil Minsk M-1-A ja K 125.

Minski ratas eristus Moskva omast peamiselt
teiste embleemide poolest. Kiievi omal oli
aga üks teine oluline iseärasus - ta kasutas
nimelt IZ-350/49st tuntud nn \"musta kasti\"
sadula all, milles oli süüttevõti ja -pool,
releed jms. Moskva toodangul oli pool
(M-72ga sarnane) paagi all ja süütevõti käis
lambikorpuse sisse. Kiievlase lambikorpus
on seega veidi teise kujuga.


Parimat,

Valdo
Paakide poolest teeb neil kenasti vahet. Moskva tehase omal on sisse pressitud Moskva, Minski omal Minsk ja Kiievi tehase omal on viisnurgaga meteoriit ja sellel kiri K-125.

Ühe originaalse K-55 pildi leiad aga siit: http://www.album.ee/?o=200196265. Muuseas, K-55 pole kunagi tähist M ees omanud..mudelirida läks K-55; K-58; K-175 jne.

Asp
To Aspelund: väike eksitus kahjuks Sul, st
jätsid kõrvale ühe isendi.

Esimesel Moskva variandil (rööpkülikuga
esiots, vähemalt aastani 1948) ei olnud
kiri paagile sisse pressitud, vaid oli
värvitud embleem punase viisnurgaga. Vt
http://www.autogallery.org.ru/moskva.jpg
algset värvilahendust.

Seepärast sai ratas Soomes (kuhu neid
eksporditi osalt) nimeks Tähtipyörä. Oman
ise säärast isendit (1948, paljus
originaalvärvi all).

Parimat,

Valdo
To Inku: see Sinu sdaadetud fotol kujutet
isend on eest teleskoobiga. Tegemist on kas:
- peale 1951 toodetud isendiga;
- vanema isendiga, millel kunagi sõidumugavuse
huvides esiots vahetet. Omal ajal tehti seda
palju.

Sedavõrd üldine pilt ei suuda täpsemalt
kommenteerida. Samuti tuvastada, kas on
moskvalane, kiievlane või miskilane.

Parimat,

Valdo
Kindlalt Moskva! Lihtsalt kõva töökindel masin,ei ole nii äkiline kui minsk,ei anna omavahel võrrelda.Sellise Harulduse ja Unicumiga lihtsalt ei tõsteta nokka,ei vilistata kummi,jne.Eht aparaat! THE 50;-s is Coming Back...