automoto.ee foorumid

Täisversioon: v-501 mootori kokkupanemine.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

thade11

Kas siiani on õieti kokkupandud?

Pildid: http://www.zone.ee/vc-web/
Paistab küll tiptop.
Ega sul see keermestatud polt liiga pikk ole? Hambumine ikka toimub?
Kas veetava vôlli väiksema hammasratta ja ketihammasrattapoolse laagri vahel rôngas on?
hellrix Kirjutas:Ega sul see keermestatud polt liiga pikk ole? Hambumine ikka toimub?

See polt tundub tõesti liiga pikk olevat.

thade11

Arvate, et peaks natuke lühemaks seda poldi lõikama?

thade11

künnimees Kirjutas:Kas veetava vôlli väiksema hammasratta ja ketihammasrattapoolse laagri vahel rôngas on?  
Missugune see rõngas välja näeb ? Toungue
Kindlasti.Muidu ei lähe käik sisse.
thade11 Kirjutas:
künnimees Kirjutas:Kas veetava vôlli väiksema hammasratta ja ketihammasrattapoolse laagri vahel rôngas on?  
Missugune see rõngas välja näeb ? Toungue

Kahjuks ei oska täpselt öelda, oma mootorile tegin rõnga ise. Olin juba karteri pooled kokku, silindri peale ja vedava ketiratta otsa kruvinud, kui avastasin, et viimase veetava võlli siduripoolse otsa laager pole päris pesas (pesa põhjast ~4mm kaugusel). Eks ta originaalis mingi paarimillimeetrise paksusega seib ole.
Huvitav, kui ma oma Stella jaoks mootorit kokku panin siis ei jäänud minu arust mingit loksu ja laagrid läksid kogu täiega pesadesse. Spetsiaalselt logistasin pulgad enne poolte lõpplikku kokkukruvimist üle ja vaatasin et laagrid oleks stopperrõngani pesades, käiguvaheti toimiks. Kardan et sinna ei oleks mingi valemiga seibi mahtunudki.

Samas, see polnud ka V501 vaid S62M... On see mootor siis niivõrd ebatäpselt tehtud või pulgad erinevad?
Raamatus ,,Мoкики Делта и Карпаты-2" (Tondi motopoes ~85 eek)
leiduval koostejoonisel on selline detail igatahes olemas. Kas viimase
võlli siduripoolses otsas käis lukustusrõngas? Peast ei mäleta, lukustusrõngaid kasutati vist ainult nendes simmerlingidega pesades
(väntvõlli mõlemad otsad, esimese veetava võlli siduripoolne ja viimase
ketirattapoolne ots).