automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ 2401 `76 - kOllhoositjuuning
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
nonii, otsisin, leidsin, käisin maksevahenditega järel ja sain kätte ning pidas isegi vastu u.2,5 tunnise teekonna Karksi-Nuiast Tallinnasse minu uus Volga Smile

veidike täpsemalt siis:

tehasetähis: 348535
raaminumber: 0345428
mootorinr.: 1023809
mootorimudel: ZMZ-24-01
võimsus: 62,5 kW (85hj)@4500p/min


esmane reg. eestis 01.01.1976


äftermarket modifikatsioonid:
- kärukonks!- nämm
- keerdvedrud installitud horisontaalselt lehtvedrude ja poolraami vahele - mulle sobib
- ülevärvitud halliks - hetkel jääb
- `78? näidikuteplokk - ah, las olla
- `78? tagatuledega 82? pe*se(ideekohaselt tagasi oldskooliks)
- "14 valuvelg - mitte orig., minu koolipoisilik arvamus?
- BMW esiistmed - öäk, rõvedad mersusinised, riie katki. kui kellelgi vaja saate endale
- UKW resiiver - njauhti välja!(leidis uue kodu nüüdsest originaal `86 aasta Nivas)
- mingi #%@*# punutud roolikate
- esimesed kollased plastikudukad - kuni orig.saamiseni püsivad
- esitiibadel kandilised "pöördeindikaatorid"(kdri lahe sõna Smile)
- plastik-korpusega peegel juhiukse küljes - pakkumised kroomitud peeglitele(parem+vasak) oodatud.
- hiirepere kodu laepolstri taga...
- ja mõned roosteussi poolt okupeeritud alad - lasen teostada metalli-reinkarnatsiooni ja korraliku balsameerimise...


eks valges võib mõned klõpsud ka teha

ok, lähen teen paar tiiru ümber auto Smile
Kas selline hõbehall, suht mitteläikiv, vanad/tuhmid vanakooli valuveljed ja punane sisu?
Kunagi sellist nägin Tallinna peal sõitmas. Viimati nägin seda 1 dets 2004 Lasnamäel majade vahel seismas.
Eip ole vast see. Mu omanduses olev on tumehallmatt ja ka sisu pole punane, rohekas hoopis.
Mõni hetk tagasi leidsin pagassi põhjast ühele valuka keskosale kuuluva katte, sealt moodustuvad triipudest tähed TAW(vist?). Veljed ise on küll stiililt sügavalt 70-ndatest.
Vanahärra, kes selle massina mulle müüs, olevat olnud omanik juba 3-4 aastat(enamus ajast auto olevat seisnud aidas ressurside ootel) ja igapäeva sõitudeks oli vanal 2. auto.

E:pilt(moblast)
Tee nendest velgedest pilti,,kui tekib isu originaalveljed alla panna,,siis ostaks ehk valukad ära.
Mul on mingine kroompeegel pakkuda ainult uksekülge käiv osa on puudu Sad
[Pilt: normal_DSC04111.JPG]
[Pilt: normal_DSC04112.JPG]
tsort võtku seda kapitalistlikku rämpsu, mille akud külmaga mitte muffigi vastu ei pea... pean fotikale uusi akusi otsima hakkama.

mõned klõpsud siis:

[attachment=22524][attachment=22523][attachment=22522][attachment=22521]
nymmik Kirjutas:Mul on mingine kroompeegel pakkuda...

tänud, jätan meelde. aga äkki on kellelgi paar midagi kroomitut üle?
saan ma õigesti aru, et see peegli alumine detail(vist alumiiniumist) on eemaldatav?
Suunatulesid küsi kauplusest "volga" Need olid mälu mööda seal 25 krooni tükk, mis sisaldas ka pirni hinda. Need siis need mis tiivale kinnituvad.
Kas need veljed mitte kodumaised (ehk siis made in Türi) ei ole?
pppp Kirjutas:Kas need veljed mitte kodumaised (ehk siis made in Türi) ei ole?

99% jah Türi veljed...
kui türi omad,siis ju tehtud spetsiaalselt volgale ja seega sobivad kokku küll.nii öelda ametlik tuuning.
Tänud kõigile info eest.

Velgede koha pealt käis endalgi korra selline sähvatus läbi, et Türi?, kuid kuna pole lähemalt tuttav nende poolt pakutava(pakutud) tootevalikuga ei hakanud rohkem oletama.(aga mis see TAW siis tähendaks: Türi Auto Wabrik?Big Grin)

Homme peangi külastama vastava tehnika müügiga tegelevaid asutusi, võtmehoidjat vaja veel ju! Ja kui ma peaksin veel eriliselt tubli olema, lähen kohe hommikul turule(Kadaka autoturg) elamusi koguma ja varuosade hindasi spioneerima.
Mistüübiline see "UKW resiiver" mis - njauhti välja! lendab on?
Kui miski uuema/läänetüübiline, siis ära vaevu vastama.
kui autoturule lähed siis mine alates kümnest, sest umbes sellest ajast peaks sinna laekuma kuju kes tegeleb volgadega.
Appi!
kollektoritihendi vahetuse juhend vajakka!
linki, nõuandeid?

7 mutrit kõik lahti a kollektoreid liikuma ei saa. kas väljalaskekollektori ja sumbuti vahelised poldid on vaja kah lahti lasta(vaja ronida auto alla?) või annab sumbuti nii palju liikuma, et peaks tihendi vahetatud saama?
E2: ise küsin, ise vastan: ei ole vaja. piisab ainult 7-e kollektorimutri ära keeramisest. Edasi - kruvikeeraja väljalaske juurest tihendisse ja kangutama. küll ta tuleb!

Ehk siis eesrindlikult teatan pikaleveninud töölaupäevaku normide täielikust täitmisest ja kuulutan välja TÖÖVÕIDU! Elagu!Elagu!Elagu Volga!!! Ennast premeerin 1.järgu ordeniga

E1: paar pilti ka tänasest ussi eemaldamise operatsioonist
Oskab keegi soovitada mõne uuema auto soojendusradikat volga originaali asemele, mis pikema jamata sinna ka istuks ja millest kasu ka oleks?
Salongi ventilaatoriks võiks ka mingi lääne oma asemele toppida, oleks ehk vaiksem ja äkki hakkaks midagi klaasidele ka puhuma?
oot oot, mis lehtmetalli sa oma uste külge juurde keevitad? Big Grin

Üldiselt peaksid sa sinna keevitama sama paksu (mm) pleki, mis on kasutusel. Tükk peaks olema natukene suurem kui auk (3-5mm äärtest), pleki asetad ukse nn. siseküljele ja punktid eestpoolt kinni. vajadusel ka tagantpoolt. ukseäärse poole valtsid ära, nii nagu uksel endalgi. Natukene näpusavust ja on võimalik uus plekk paigutada samale tasapinnale uksega. Hiljem käiad keevituspunktid siledaks ja pahteldad lohud tasaseks.

EDIT: Kui tegemist on kolhoosituuninguga siis on arusaadav jah. Sellised meetodid on täiesti vastavad tolleaegsele remondivõtetele, kus tähtis oli tulemus ise mitte protsess kuidas tulemuseni jõuti. Kolhoos "Võit" tolleaegsel autoremondiluksepal oli nt põhitöövahendiks pahtel. Neid legende kui suur pahtlikänakas kellegi autolt eraldus, räägitakse veel praegugi.

kOll Kirjutas:Oskab keegi soovitada mõne uuema auto soojendusradikat volga originaali asemele, mis pikema jamata sinna ka istuks ja millest kasu ka oleks?

Kas võtad vana volga oma kaasa või jätad mõõdud meelde ja lähed romulasse otsima.
Osaliselt soomustatud.Big Grin

Kui oled ise otsustanud keretöid tegema hakata, soovitan sul tutvuda unicwebi projektileheküljega. Äärmiselt hästi, puust ja punaseks, rohke fotomaterjaliga on välja toodud erinevad aspektid keretöödest ja värvimisest.

See juhiuks on päris jõhker. Lisaks pead sa paigalapi roostest puhastama, muidu lööb kohe värvi alt välja.
Smile tänud näpunäidete eest!
ärge tugevasti lööge aga hetkel tegu jah kolhoosituuninguga. Tähtis, et suveks välimuse enam-vähem saaks ja tehnika nii korda kui võimalik.

Ukse pleki sisse istusid need metall kamakad tihkelt, servast haamriga paika toksides, siis keevitus ning mingi spets lihvkettaga uksega samasse kumerusse kiire lihvimineBig Grin. See valsitud plekiriba, mis ukse serva siseküljele jääb keevitasime lihtsalt juurde, et oleks rohkem nagu originaal, nohSmile Sisekülgedele jäänud osad lihvisime enne külge keevitamist haljaks ja täna jäi kogu see krempel hammerite krundi alla.

Keretöödel jändame sõbraga kahekesi, tema lõikab jupid, teostab keevituse ning mina genereerin sabloone ja lollakaid ideid.

svenson Kirjutas:Kolhoos "Võit" tolleaegsel autoremondiluksepal oli nt põhitöövahendiks pahtel. Neid legende kui suur pahtlikänakas kellegi autolt eraldus, räägitakse veel praegugi.

Ega see "Võit" juhuslikult Karksi-Nuias ei asunud...?
kOll Kirjutas:Oskab keegi soovitada mõne uuema auto soojendusradikat volga originaali asemele, mis pikema jamata sinna ka istuks ja millest kasu ka oleks?
Salongi ventilaatoriks võiks ka mingi lääne oma asemele toppida, oleks ehk vaiksem ja äkki hakkaks midagi klaasidele ka puhuma?
Soojendusradikaks sobib täiesti teise Nõukogude autu soojenduseradiaator nimelt Lada oma. Kusjuures annab väga hästi sooja.
Tuleb ainult need torukesed enne veidi ümber teha ja korpusesse pakkida kui külge läheb. Küll saad aru kui Volga soojenduse kobaka kätte saad.
Vurr!!! Häälekas!! Pane paar tilka õli võllile ja puhub ta nagu loom. Tavaliselt seisab viga selle torustiku viletsates ühenduskohtades mis sooja õhu akendeni-jalgadeni viivad. Rull niiskuskindlat teip ja mured on lahendatud.Muidu suuruselt peaks sobima Hiace 1986- soojenduse vurr aga kui mängida vahtplasti ja pikkade kruvidega siis sobib pea iga vurr miss sisse mahub.
Lehti: 1 2 3