automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa 360 -69
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Tänan Valdo ma lähen kohe garaazi ja kontrollinSmile
http://www.autobors.ee/kuulutused/kuulut...evt=onpost

Kas ma saan õigesti aru, et Sa juba müüd seda mootorratast?
Kui tohib küsida, siis miks? Kas suured taastamisplaanid kadusid järsku ära?

Silver, lihtsalt uudishimulik
Oh ei taastamine jätkub täie hooga, aga samal ajal on huvi kas saan maha müüdud. Kõrval on ka üks teine projekt...

Jaffman

Ilus tsikkel igaljuhul!...endal ka jawa projekt käsil!
Pole tükk aega uuendusi teinud.

Kui ma olin Jawa ära värvinud ja kokkupannud ei olnud ma ikkagi tulemusega rahul.
Nüüd otsustasin ma projekti tõsisemalt käsile võtta! Esimese asjana lammustasin ma Jawa jälle lahti. Praegu on ainult veel tagahark ja rattad koos. Ülehomme hakkan edasi tegutsema.

1.Tehtud:
1.1 Mootor lahti võetud (silinder ja silindripea)
1.2 Raam on ka enamvähem paljas

2. Teha vaja:
2.1 Viia silinder liiva- ja silindripea klaaskuulipritsi
2.2 Karter puhastada ja värvida
2.3 Plekid ja raam liivapritsi
2.4 Pärast liivapritsi happe- ja täitekrunt
2.5 Otsida puudu olevaid juppe
2.6 Viia asju tsinkimisse

3. Otsi
3.1 Signaal
3.2 Tulede signaali lüliti
3.3 Kõiksugu kummiosi
3.3.1 Kumme 3.25X16 3.50x16
3.3.2 Vasakut käpideme kummi
3.4 Kroom osi (Hakkan tükkhaaval ostma)
3.5 Õigeid mutreid/polte

Esiharki lahti võttes selgus, et üks laagri kuul on kadunud. Pole mitte 20 vaid 19. Aga loodetavasti saab neid osta kuskilt.
Kummiosade suhtes pöördu palun Tallinnas Kloostrimetsa motopoe poole.Kroomimise ja tsinkimise poole pealt saan ise aidata.
Kui on spetsiifilisemaid küsimusi,siis kaasfoorumlane Unicman oskab Sind kindlasti aidata.

Tervitustega
Heido
Huh: täna sain tulede lüliti kätte Smile

Kummiosadekohta tekkis üks küsimus:
[Pilt: p64.gif]

Kas kõikidel Jawadel on Nr.15 detail olemas?
"vanadel" jawadel PEAKS see olema kõigil, kuid tihti remondi käigus kas meelega või kogemata jäeti need panemata(minu omadel need alles)
Minul pole kahjuks seda. Peab ostma.

Ja gaasipideme juures on "kõrv" seda mul Jawal küljes pole.
Selline "kõrv" oli nendel mudelitel millel olid "toorega" karburaatorid, kuid need olid varasematel jawadel - Sinu omal seda ei peagi olema.
Tänan abi eest Ats!
Toorega karburaatorid olid ainult 559-tel tootmise algusest aastal 1962 kuni aastani 1967.
väga huvitav - minu jawa 559 aastast 1965 ei oma toorega karburaatorit! Kas siis tõesti on see asendatud!? Kuna olen teine omanik masinal, siis selle välja selgitamine peaks olema lihtne(esimene omanik väga hea peretuttav, kuid elab kahjuks kaugel) - teen seda kindlasti. Samas oman toore jaoks vajaminevat gaasirutskat, kuid vastav karburaator puudub.
Minu Jawal oli toorega karbuss, aga ma vahetasin selle lolli peaga ise tavalise vastu, kuna sellel käsihooval oli selline miinus, et gaasi mahalaskmisel kippus "toores" peale minema. Hoob käib nimelt gaasirutškaga vastupidises suunas ning ilmselt vale reguleeringu tõttu käisid nad üksteise vastu. Tookord tundus lihtsam olevat karburaator ära vahetada kui asi õigesti välja reguleerida. Selle tooreklapi käsihoova tõttu on muuseas 559 ning 360 lenksud natuke erinevad (kelgusoon on 559-l pikem).
Täna sai tehtud:
Silinrid kaltsu täis toppitud ja pealsed avad suletud. /Tänan Zyndapp ja tsiklimeister/
Elektri juhtmestiku harutatud.
Küsimus laiale ringile: Kas te eemaldate ka tagakiige, kui liivapritsi saatmine on? Ja kui siis kuidas toimida, et võlli ei lõhuks.
Nii uuesti siis: Kas ja kuidas tagakiige võlli eemaldada???
taga kiige võlli emaldamiseks on tarvis altpoolt välja keerata võllifikseerimis polt seejärel see torniga välja lüüa, kui läheb liivapritsi siis raamile panin mina kiige augu kaitseks suurte seibidega poldi, ja kiigele jätsin sisse miskid vanad puksid mis olid läbi!
Lehti: 1 2 3