automoto.ee foorumid

Täisversioon: ETTEVAATUST SHARNIIRIDEGA!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Hoiataksin foorumi kaaskasutajatest moskvitshiomanikke tänapäevasel venemaal toodetud moskvitshi sharniiride eest - tegu on tänapäevase välimusega ja sinist värvi korpusega sharniiridega. Ilusad asjad, ilusas pakendis... aga nende eluiga on max 3000km. 2005 suvel esisilla kapremondi käigus sai neid asjaolude sunnil kasutatud. Momendi tulemus on selline, et neljast vahetatud uuest sharniirist on kaks juba läbi tulnud ja masina teele jätnud- üks läks novembrikuus Haapslu lähistel ja järgmine nüüd Talveralli käigus, kui sai Nostalgiapäevade staabimasin Motomaania teamile välja laenatud. Antud detaili vahetamine teepeal ei ole küll üldse keerulina ja aeganõudev tegevus, kui uus juhtumisi kaasas on... aga palju ohtlikumat esisillaviga on raske välja mõelda.
Minupoolt soovitus - hangitagu vanu ja kasutamata laojääke, mil veel markeering CCCP ja igatahes on need palju usaldusväärsemad.

täpselt sama jutt käib ka tagumiste vedru pukside kohta.ostsin väidetavalt tehase,mitte koperatiivi toodangut ja tulemus selline et 1000km ja täiesti läbi vajunud.
Karburaatori rem. komplektide kohta on ka kuulda olnud, et on tihti ebakvaliteetsed.
Praegu on turul palju rämpsutootjaid.
Konkreetsel juhul võib asi selles olla, et Lääne eeskujul (läbimüügi suurendamiseks) toodab venelane ilma määrdeniplita šarniire, nn igavese määrdega, ainuke viga, et määre unustatakse sisse panna. Sama asi oli Ziguli 09 šarniiridega, mida aretasin ühele usakale, ei niplit, ei määret, visuaalselt hinnates paistis siiski korralik šarniir olevat, aretasin külge määrdenipli ja pressisin litooli täis, praegu on üle 10 000 probleemideta kestnud.
Sellised siis
http://www.pilt.ee/photo/510020/11228006/

siin juba nipliga
http://www.pilt.ee/photo/510020/11228007/


BOSCHi firmamärki kandval uuel kardaanirstmikul olid nii suured loksud, et lennutasin nad otsemat teed mööda prügikasti.

Seega moraal, kasutatada tuntud tegijaid/jaotajaid. Või siis kahtlase asja puhul jälgida kuidas vastu peab.

Huvitavad kogemused on Tln.s Härma tn. asuva nn. Ziguli poega, mis ka paljude muude vene autode juppe müüb.
Kui viisakalt küsida, öeldakse kohe ära, millised riskid millise jupiga kaasnevad, ja mõningaid on juppe lausa kolmes hinnaklassis: väga halva kvaliteediga, halva kvaliteediga ja normaalsed, hinnalt siis vastavalt väga odavad, odavad ja normaalse hinnaga.