automoto.ee foorumid

Täisversioon: Palju võib maksta pobeda?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

hentz

Asi on siis vanaisast järgi jäänud, ning pole väga vana pobeeda, ühesõnaga uuemast toodangust. värv on ainult üle lastud, muidu kõik orig jupid ja kõik töötab laitmatult, ning roostet on äärmiselt vähe. enamuse ajast on seisnud garaazis. http://www.autogallery.org.ru/k/g/m20vsmf.jpg
midagi sellist.

palju sellise eest võib saada eestis ja palju näiteks välismaal, soomes või kusagil. selline umbkaudne hind.

kuna ise ka praegu pole lähemalt näinud, siis ei oska täpsemaid andmeid öelda. igatahes sisu on tolmune, aga samuti väga heas korras.

e1: paari nädala jooksul üritan saada ka pilte, ning rohkem infot autost. niipalju on meelde jäänud et peale värvi on kõik originaal ning äärmiselt heas korras

samas kuulsin ka seda et hind kusagil 30k aga soomes pidavat 2x kallimini maha saama müüa. kas see vastab tõele?
Niipalju kui mina tean siis lollid legendid põtradest.

hentz

kuid mis väärtuses neid siis müüakse?
1000.- eek kuni 100-200.000 ja edasi.
Kui näeb pilte sis oskab öelda vast palju antud isend väärt on.
hentz Kirjutas:
samas kuulsin ka seda et hind kusagil 30k aga soomes pidavat 2x kallimini maha saama müüa. kas see vastab tõele?

Kohe kindlasti mitte, kui räägitakse juba sellist juttu, et soomlased maksavad 2 korda rohkem kui eestlastest aborigeenid. Sinu väljaöeldud lausest saame me ka nii aru, et kui keegi siin pakubki olematute piltide põhjal laest mingi hinna, teisendad sa selle soomlaste vääringusse - ehk korrutades kahega.
ütleks et elu on suhteline nende hindadega.

Nimelt, et soomlane maksab 2 korda rohkem ma ei usu. Samas usun ma, et soomlane ei vingu nii palju kui eestlane. Eestlase kombeks on asjakallal VÄGA palju kritiseerida. Tekib väike roostetäpp, peab müüja selle eest kohe kümme tuhat alla laskma. (20tuh asja juures). Kogen seda asja iga päev kuidas kriitiseeritakse asja.

Pole kogenud aga soomlastega pikka diskuteerimist hinna üle. Seal on rohkem süsteem Tahad- ei taha - ise tead ise otsustad.
Eestlane - tahan küll kuid vea kodu ka ja raha ei taha ka palju maksta. Viimase aja naljad on minul olnud: Lepid hinnas kokku eestlasega, vead kodu ka, kodus ikka ostjale ei meeldi ja hakkab uuesti hinna üle vinguma.



Isiklikult ei poolda eestisse vanakraami müümist üldse. Sest oleme parem ilma kui vinguda kogu aeg selle üle. -- andestust, kuid see on minu isiklik arvamus.


Siinsele teema algatajale soovitan soojalt teha asjast paar pilti ja siis hinda küsida. Sa saad sellest foorumist õige hinna teada. See kas sa müüd ta siis eestisse või Soome jääb sinu enda otsustada.

http://www.keltainenporssi.fi/index.jsp -- soomlaste kuldne börs
http://www.kuldnebors.ee/index.mec ---eestlaste kuldne börs

Tee kõigepealt pildid ja siis võib ka hinna üle arutada. Hetkel väga raske öelda mis selle masina väärtus võiks olla.
Sinu poolt antud kirjelduse põhjal Eestis 10K piirimail. Arvan mina aga tuleks siiski öle vaadata.
Pobi nagu ka enamiku selle ajastu (Vene) autode hinna määrab peale originaalsuse ja tehn. seisukorra suurelt osalt:

1. Kroomosade korrasolek. Ülekroomimine koos eeltööga on väga aeganõudev ning kallis tegevus.

2. Plastosade korrasolek. Pobi juures on kasutatud karboliitplasti, millel on omadus päikese ja niiskuse mõjul ja tihti lausa aja mõjul väänduda, praguneda ning vahel hakata lausa lagunema (nn "õitsemine"). "Õitsema" läinud plasti üldjuhul taastada ei saa ja see detail tuleb asendada.

3. Polstriosade korrasolek/originaalsus. Selle täpne järeletegemine on jälle üsnagi aja- ja rahamahukas töö, millele tuleb lisada tõik, et ega tollase polstri materjale kaasajal enam saada ei ole.

Fotod oleksid hindamisel igaljuhul abiks, veel parem oma silm.

hentz

kuna see auto on must mingi 140km kaugusel, ja ise automees pole siis ei saa ka praegu pilte.

muidu @ valdo
kroomosad peaksid korras olema.
plasti kohta ei tea
ning polster ja muud sisu peaks korras olema.
sest väga vähe üldse sõidetud sellega. julgen arvata et kusagil 10 000km max.
Kui vaid 10000 km sõitnud ja garaazis seisnud miks siis on see üle värvitud?

Kui masin sellises seisus nagu kirjeldad olen vast isegi huvitatud.
pkuldsaar Kirjutas:Kui masin sellises seisus nagu kirjeldad olen vast isegi huvitatud.

Samad sõnad. Kui auto tegelik seisund vastab enam-vähem tõepoolest
sellele nagu kirjeldad, siis olen kindel huviline.
mel Kirjutas:
pkuldsaar Kirjutas:Kui masin sellises seisus nagu kirjeldad olen vast isegi huvitatud.

Samad sõnad. Kui auto tegelik seisund vastab enam-vähem tõepoolest
sellele nagu kirjeldad, siis olen kindel huviline.

Sama siingi!
Oleme nüüd kõik ilusti viisakad. Ja proovime ikka selle masinale hinda teada saada, mitte ei hakka kohe ostma masinat.

To HEINZ, Proovi kuidagi ikka orginnida paar pilti masinast. Ennem sa hinda teada ei saa. Ega EEstimaa nüüd nii väike ka pole, et auto inimtühjas kohas asuks. Äkki keegi ligemat saab teha autost paar pilti sul??

Samas kahtlen ka juba õiges hindamispoliitikas juba siin foorumis. "a la olen huvitatud, olen huvitatud." - Ei taha küll kellegile näpuga näidata, kuid see ostuhuvi, oleks ikka pidanud ikka PT kaudu käima.
Kuid mis teha KÕIK ME JU EESTLASED :S:S

hentz Kirjutas:kuna see auto on must mingi 140km kaugusel, ja ise automees pole siis ei saa ka praegu pilte.

muidu @ valdo
kroomosad peaksid korras olema.
plasti kohta ei tea
ning polster ja muud sisu peaks korras olema.
sest väga vähe üldse sõidetud sellega. julgen arvata et kusagil 10 000km max.

Jään siiski pilte ootama. Kui need ilmuvad nt kuu-kahe pärast, siis lihtsalt ilmuvad kuu-kahe pärast. Kui aasta-paari pärast, siis aasta-paari pärast. Minul hindamisega kiiret ei ole. Ja eks müüja teab ise, kui kiire tal müügiga on...

Ise ei prenetndeeri sellele autole, kuna 1949. aasta 1. seeria masin on mul ehitamisel ning olen endale lubanud, et enam rohkem Pobisid endale ei soeta. Kuna olen viimased aastad Pobide ajalugu uurinud ning hulga väikedetaile (nt plastosi) taastanud, siis minu huvi selle auto juures piirdub vaid asja näghemisega ning originaalsuse/tehn.seisukorras/taastamistöö mahu hindamisega.
"...naised saunas rääkisid et..."

hentz Kirjutas:kuna see auto on must mingi 140km kaugusel, ja ise automees pole siis ei saa ka praegu pilte.
kroomosad peaksid korras olema.
plasti kohta ei tea
ning polster ja muud sisu peaks korras olema.
sest väga vähe üldse sõidetud sellega. julgen arvata et kusagil 10 000km max.



Enne üleüldist "kõvatamist" võiks ikka vähemasti endale asja selgeks teha...
äkki on see garaaz näiteks kokku kukkunud või sajab katus juba 10 aastat
läbi,või on rottid kuskile uue kodu rajanud???

hentz

ints, aga võibolla oleks sul targem vait olla?
Kodanik hentz, kui sa veel vihjest aru ei saanud, siis nii uduse kirjelduse peale ei oska keegi midagi kosta. Ja ma isiklikult ei usu, et mingid kuurihämaruses välguga tehtud pildid asja eriti edasi aitavad.

Kutsu näiteks Valdo kaasa ning vaadake see riistapuu üle. Nii saab ka midagi reaalselt teada.

Samas ei ole just tavaline, et inimesel, kes "ise automees pole", mingit väärtuslikku tehnikat leidub. Tavaliselt selgub selliste umbmääraste pakkumiste lähemal uurimisel, et kõnealune isik on alaealine ja/või parseldab talle mittekuuluvat vara.

Niiet võta kohe heaga toon-paar viisakamalt. Sina oled siin uustulnuk, keegi sind ei tunne ega tea, niisamakõvatajate suur hulk samas muudab inimesed skeptiliseks. Enne näita munad ette, siis võib alles foorumi kauaaegsete ning paljunäinud liikmete kallal kaagutama hakata.

Muidu on meil siin tegelikult üsna sõbralik foorum Smile Loodetavasti see nii ka jääb.

Parandus: õudsad stiilivead...
ints-il võib ju tegelikult õigus olla. Kas karaazil ikka korralik katus ja põrand all? Niiskel muldpõrandal ja eriti kui lume sulades sinna ka rohkem vett voolab on see seisvale autole väga halb.
Jesper Kirjutas:Kutsu näiteks Valdo kaasa ning vaadake see riistapuu üle. Nii saab ka midagi reaalselt teada.

Heameelega vaataksin, kui see auto asub paigas, kuhu mul aeg-ajalt asja on ning kui auto praegune omanik seda soovib näidata.

Olen üsna paljude Pobide nipsasju (roolid, armatuurlaua plastid, "kellad" jt) taastanud/parandanud/järele teinud, samuti peaksin teadma nii ühte kui ka teist selle kohta, mis on Pobide põhivead ja millise aastakäigu masinatel millised pisijubinad küljes käivad. St usun, et suudan veidikenegi hinnata isendi originaalsust ja potentsiaalsete taastamistööde mahtu tulevase huvilise jaoks. Või ideaaljuhul nende tööde puudumist ehk siis asjaolu, et masin on tõesti kruvitäpsuseni perfektkorras (seni pole Eestis aga sellist Pobi veel kohanud).
Lehti: 1 2