automoto.ee foorumid

Täisversioon: M-403 ümberehitamine?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

metsavaht

Nõkitsen praegu üht m-403 üksipulgi lahti sest tahab oma vanuse tõttu ikka keevitamist jm. remonti. Kuna on plaanis masinast teha igapäevasõiduk mitte uunikum, siis sooviks asjalikke nõuandeid teiste agregaatide paigaldamiseks, nt. sillad ja mootor, mis on põhiline edasiviiv jõud. Seda ma tean et M-403 on M-408-le ülemineku mudel ja nood agregaadid sobivad. Mõtlen rohkem lääne värki. Tänan.
Ümberehitus unusta ära:mad:!
neid niigi vähe järel:mad:
igapäevaautoks muretse muu masin:bounce
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
Ümberehitus unusta ära:mad:!
neid niigi vähe järel:mad:
igapäevaautoks muretse muu masin:bounce
tead mis,küllalt palju on liikvel selliseid isendeid,mida on moditud või ümberehitatud näiteks eelmise omaniku poolt ja selliste puhul polegi erilist mõtet vaeva näha,et seda originaalseks taastada.\"kui pulgad läksid-mingu trumm ka\"
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: masinist
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
Ümberehitus unusta ära:mad:!
neid niigi vähe järel:mad:
igapäevaautoks muretse muu masin:bounce
tead mis,küllalt palju on liikvel selliseid isendeid,mida on moditud või ümberehitatud näiteks eelmise omaniku poolt ja selliste puhul polegi erilist mõtet vaeva näha,et seda originaalseks taastada.\"kui pulgad läksid-mingu trumm ka\"

No jah egas ehitada pole eriti mõtet ,aga jõuallika ja sillad võix küll välja vahetada näiteks 412 omade vastuBig Grin Välimus võix jääda enam vähem originaal, sest vanad mossed ei ole moditutena enam nii kenad:mad: originaalis palju stiilsemad.:yes :o
PS:Vaata leivadegija lehele seal palju Gaz-e Bemari 3 liitriste mootoritegaBig Grin
Leivateija tehtud mustal pobil on peal BMW 750
5-e liitrine V-12:o:duh

Annab teha küll mossest midagi,
aga samas 403 on juba haruldane
masin,mis võiks originaal olla.See on minu
arvamusWink
Neid vanemaid mossesid ikka liigub,sõltub kuidas ja kust otsida .:yes

ummi

To mossepower
Tsitaat:PS:Vaata leivadegija lehele seal palju Gaz-e Bemari 3 liitriste mootoritega

Volgad on Opeli 3 liitrised
aga moditud 403 on kuldaväärt mõteCool
Kui on valida kahe variandi vahel:

- auto jääb vedelema, ussitama ja lõpuks
maandub emeksi raudsete lõugade vahel, kuna
on kellelgi ees;

- auto ehitatakse ümber uutele agregaatidele,
säilitades vähemalt välimuse jms, aga saab
liikuvaks

siis mina kaldun eelistama siiski teist
varianti, kuigi olen paadunud uunikumifänn
ja ise eelistan asja taastamist niivõrd
algsena kui võimalik.

403 ei ole minu arvates veel nii haruldane
mudel, et ühe seisnud ja vedelenud ja
mittesõitva isendi taastamine teistele
agregaatidele oleks \"kuritegu\". Pigem saab
meie tänavapilt ühe huvitava auto jagu taas
rikkamaks.

Iseasi on isenditega, mida tõeliselt vähe
alles. Nagu nt puust uste ja kerega mosse
400 kaubaveovariant. Need lausa TULEB
taastada niivõrd algsena kui võimalik.


Parimat,

Valdo
[/quote]
Volgad on Opeli 3 liitrised
aga moditud 403 on kuldaväärt mõteCool [/quote]

Seda kindlasti ,aga välimus võix ikka originaal jääde.st täiesti arusaadav nüüd tuleb ju EL ja kust sa ikka 72-te võtad:???+ originaal nubinate leidmine on ka raske.
Vene madala surveastmega mootorid laulavad muretult ka 95-gaWink
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: metsavaht
Kuna on plaanis masinast teha igapäevasõiduk mitte uunikum, siis sooviks asjalikke nõuandeid teiste agregaatide paigaldamiseks, nt. sillad ja mootor, mis on põhiline edasiviiv jõud. Mõtlen rohkem lääne värki. Tänan.

M403 on küllaltki huvitav auto, kui nokitseda igapäevaautoks, siis saab temast vast kindlasti asja. Alustada tuleks enne ümberehitust ja legaliseerimist ka väikse \"luurega\", millised mootorid näiteks võivad oma omadustelt üldse kandideerida edasiiviivaks allikaks. Smile

Sildade kohalt ei oska hetkel täpset infot anda kahjuks, aga küllap keegi on asjaga rohkem kursis.
[Pilt: 65m403ie.jpg]

Moskvich-403

Years of production: 1962-1965
Overall production: ? units
Engine: 45hp/4500rpm, 4-cyl, 4-stroke OHV, 1360cc
Bore/Stroke: 76/75 mm
Length: 4055mm, width: 1540mm, height: 1560mm
Wheelbase: 2380mm
Gearbox: 4 speeds + rear
Weight: 980 kg
Maximal speed: 115 km/h
Tyres: 5,60-15 inches
Fuel capacity: 35 L
Fuel consumption: 6.5 L/100km
Price: ?
Moskvich-403 outer difference from previous 407 is in metal bumper strips instead of fangs on 407.

Allikas: http://www.autogallery.org.ru/m403.htm

Engine: 45hp/4500rpm, 4-cyl, 4-stroke OHV, 1360cc

Ehk siis erinevused võivad olla:

Tõõmaht +/- 20% (kuni 1632cm3)
Võimsus +/- 30% (kuni 58,5hj)
Mootori kaal +/- 10%
Minu meelest vana auto modimine ei ole patt seni, kuni selle käigus masina ehitust pöördumatult ei muudeta. Miks mitte uuem mootor või veel midagi, aga alati peab jääma võimalus originaalina taastada.
Nägin aastaid 7 või miskit tagasi sellisel üritusel nagu \"Kantri piknik\" laululaval üht huvitavat mosse projekti. Doonoriks oli ka 403 ja tehtud oli teda aint 2 nädalat kuna rohkem ei jõutud enne üritust. Masin oli lastud üli madalaks ja ilus lai 14velg all. Ülejäänud välimus oli originaal isegi värv pleekinud ja kohati rooste jäljed aga asi oli MEGA ilus nii et võtis silma märjaks! Sad
Oli endal ka veel pool aastat tagasi 403 üli heas seisus aga sai maha müüdud kuna pold lihtsalt kohta kus hoida ja aega et restaureerida. Aga silmapiiril on veel üks kehvas seisus masin ja mine tea võibolla kunagi võtan ka 403 projekti ette.
Meenus et Magasiini tänava lõpus mingis autotöökojas ka ühel venelasel ilus projekt käsil. Vist mingisuguse jaapanlase äkiline mootor, isearetatud plastik stanged jne. aga enamus välimust oli originaalina säilitatud. Vana tegi just esimest proovisõitu uue mootoriga kui sinna sattusin ja edasi astus see pill küll päris nobedalt võid minna kaema saad äkki inspiratsiooni.
Edu soovides AaClub Cool

CIH

mul vend tegeleb 407 ehitamisega.
Kerel sai lansekad vahetatud 2140 omade vastu. Tunnel on ladalt. Ees on 2140 sild, vähemalt on ketaspidurid nüüd.
Aistevahel on lada 1,3
Tagumistele koobastele sai kerged laiendit tehtud. Ehk kevadel saab asja liikuma.
tee pilti
:eureka
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: CIH
Aistevahel on lada 1,3

Mis kaalutluistel just see mootor valiti ja mitte näiteks 412 mootor?

Teema algatajale: tõsist igapäevaliikurit 403-st minu meelest vast siiski ei saa (selleks jäägu ikka igasugu Golfid, Corollad jne), pigem sellise laheda suve- või pühapäevasõiduki.

CIH

piltide kohta uuirin...
1,3 lada sellepärast, et mootor ise oli juba olemas

CIH

pildid...

CIH

veel üks pilt, kõige paremad just pole, sebin digi kusagilt siis saab paremad kah...
Lehti: 1 2