automoto.ee foorumid

Täisversioon: VW Golf II sureb välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

rebbanex

See, et autot kaks korda järjest käivitada ei anna, on märk ilmselt sellest, et aku elupäevad on loetud Sad, aga millest tuleb see, et auto sureb peale käivitamist välja, kui tühjalt gaasi ei anna? Selline tunne, et ei saa nagu kütust kätte. Jah, mõni tahaks nüüd võhiku käest kindlalt küsida, et kas mul ikka kütust on? On küll Big Grin
Kütusepump funktsioneerimisest loobunud?


Tegu siis igavesti vana risuga, nimelt 85.a VW Golf II.
Ilmselt pead ikka ytlema mis autoga tegu,niisama huupi ei oska sind kyll keegi aidata.
Kas sissepritse voi karpaga?Muidugi kui sa seda tead.
kui karpa ning tooreklapp puudub, siis vajuta enne (külmalt) käivitamist korraks gaas põhja. Nn automaattoores lükatakse siis peale - gaasi vajutamine vabastab tooreklapi ning bimetallvedru (mis vastavalt teda ümbritseva veesärgi temperatuurile on siis kas rohkem või vähem krussis) lükkab klapi temperatuurile vastavasse asendisse.
samas monopritsetel miskipärast gaasi vajutada ei soovitata. Põhjus pole minule teada...

teet,
kes armastab targutada teemadel, mida on kole palju kordi läbi käidud Smile

rebbanex

badass Kirjutas:Kas sissepritse voi karpaga?Muidugi kui sa seda tead.

Karpaga, tean.
Sel juhul kütusepumpa ma ei kahtlustaks,pigem viga ikka seal karpas.Vöib-olla et tooreklapp ei sulgu niipalju kui vaja.Seda saad proovida kui külma autoga enne käivitamist pumpad u 5 korda gaasi pöhja ja siis keerad vötit.Kui siis kohe käima läheb,on selle tooreklapi viga.Äkki on sul muidugi manuaalne toores(hoob kirjaga choke vms),a noh kui sa seda siiamaani käima oled saanud siis ilmselt mitte.Arvuti teel parandada seda ilmselt niikuinii ei önnestu,kahtlustan ma.
Edu
Mis mootoriga Golf? 1,3l , 1,6l või isegi 1,8l? Alustuseks võiks karpa ära puhastada (ja igasugu hoovad-värgid üle õlitada), kõik vanad ja väsinud vaakumvoolikud uutega asendada ja karpa ning sisselaskekollektori vahelise kummiflantsi üle kontrollida.
Oli omal Kadett 1,3' ga kunagi sama jama. Põhjus: süüte vaakumregulaatori membraan oli katki ja sealt sattus karpasse lisaõhku.