automoto.ee foorumid

Täisversioon: Võrri silindripea
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Huvitab selline asi et, kas võrri silindripea vaheline tihend peab tingimatta olema alumiiniumist või võib seal olla ka hermeetik?
Milline hermeetik kannatab Sul mitmesaja-kraadilist temperatuuri ja üle 6 atü survet? See asi ju vastu elavat tuld...

Kardan, et selline möks on ikka VÄGA-VÄGA kallis... alumiinium on palju lihtsam ja taskukohasem.

Olen kuulnud, et autodel saab ka plokikaanetihendit mingi mögiga asendada, aga ometi valdav enamik kodanikke eelistavad tihendit...

See hermeetik mis mul on kannatab igatahes -60 kuni +285 kraadi.Aga kas sinna aitab ka konservikarbist välja lõigatud tihend või peab ikka alumiinium olema.Alumiiniumi kahjuks praegu pole.
ka tavaline õllepurk sobib selleks väga hästi.
pole kunagi teinud konservikarbist ja kardan et ta on liiga paks/jäik selleks.
Olen ka õllepurgist tihendi teinud ja väga hea sai, õhuke on ka.
Õllepurgi alumiinium peab vastu isegi peale mitmekordset silindripea mahavõtmist. minu IZ56-l vähemalt.
Eks ma siis teen õllepurgit kui sellest kannatab teha.
Kas originaaltihendit pole saada?
Maksab teine kuni paarkümmend krooni ja pole mingit jama ebaühtlase paksuse ega värvi eemaldamisega. Ainult seisma ei tasu liiga kauaks jätta, mul hakkas V-501m tihend pärast paarikuulist seismist korrodeeruma.
Eka ma püüan ikka odavalt läbi ajada siis jääb teiste asjade peale rohkem raha.Ja kuna ma hiiumaal elan siis ma pean selle tellima ja see jõuab alles järgmine nädal kohale kui sedagi aga aitäh ikkagi.