automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepr-11
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

ducatti monster

Härrased,oleks tore kui keegi annaks infot,mitu KW on DNEPR-11 KMЭ-8.155 ,väljalaske aasta '90.Sai omale siin soetatud teadmisega et jääb natuke alla 25KW aga on tekkinud kahtlused!!!(Olen olnud siiani laisk ja pole võimsamaid lube teinud aga tundub et tuleb tegema hakata).Otsisin siit foorumist ja sain eelnevalt teada et on natuke vähem kui 25KW aga MT-11 raamatut uskudes on üle selle!!!Info on teretulnud.
politsei jaoks on mootorratas niimitu KW kui on tehnilises passis kirjas arvan et katsu vaadata mis on kirjutatud tehn. passi
Sõbral on ka '90 aasta MT-11 ning sellel passis kirjas 24kw, mis minuteada on ka ratta tegelik/ametlik võimsus.
32 hj dnepri mootoril on 23,5kw ja dnepr mt 10-36 on 36 hj ning see teeb 26,5kw, dnepr mt-16 on ka 23,5kw. Vahe tuleb sellest, et mt 10-36 on teised kolvid. dnepr mt-11 oli vist ka 23,5kw, see peaks sama versioon olema nagu mt-16 ainult ilma korviveota.
Dnepr MT 16 (with sidecar) 1990

http://www.bikez.com/motorcycles/dnepr_m...r_1990.php
Power: 38.00 HP (27.7 kW)) @ 5900 RPM

Kas need andmed on siis valed


Technische Daten:
2 Zylinder Boxermotor, 650 ccm, 24 kW (32 PS) bei 5200 u/min, bleifrei, fahrtwindgekühlt, Nasssumpfschmierung, Kickstarter, 4 Gang- Getriebe mit Rückwärtsgang. MT 16 mit Seitenwagenantrieb und Differential, 2- Scheiben- Trockenkupplung, Lichtmaschine 12 Volt Drehstrom, 150 Watt, 12 Volt Batteriezündung

http://www.ural-dnepr.net/dnepr.htm

Võta siis kinni mis on õige.

ducatti monster

Käisin nüüd siis ise ARK'is ära,et selgust saada!!!Ja sealt õeldi,et on 24KW DNEPR-11 võimsus!!!Aitäh ütlen aga ikkagi kõigile kes suvatsesid mind aidata!!!Kindlasti tuleb veel küsimusi tulevikus,kui ilm soojemaks läheb ja hakkan tõsisemalt asjaga tegelema!!!
ducatti monster Kirjutas:Käisin nüüd siis ise ARK'is ära,et selgust saada!!!Ja sealt õeldi,et on 24KW DNEPR-11 võimsus!!!Aitäh ütlen aga ikkagi kõigile kes suvatsesid mind aidata!!!Kindlasti tuleb veel küsimusi tulevikus,kui ilm soojemaks läheb ja hakkan tõsisemalt asjaga tegelema!!!

Üldiselt näitavad kogemused, et ARK on üks viimasemaid kohti, kus mootorsõiduki võimsust (ning üldse selle täpsemaid andmeid) järel pärimas käia.
Omasin just pool aastat tagasi Planeta 5 tüüpi tsiklit ning sellel oli tehnilises passis võimsuseks kirjas 14 kW. Väga vale informatsioon, kuivõrd see tegelikult 16 kW olema peaks. Muidugi kurta ei saanud- kindlustus oli selle pealt jälle natuke odavam Wink

Samuti nägin üle-eelmisel suvel üht (esimese tüübi) Planetat, millel tehn. passis kirjas üleüldse 16 kW, kuigi see umbkaudu 10 oleks pidanud ju olema.

Ei oska mina kahjuks öelda, miks ja kuidas sellised valeandmed ARK andmebaasis eksisteerivad.

Siiski jah- selles oli ARK'il nüüd küll (isegi) õigus, et Dnepr 24 kW on.
Olaf Kirjutas:Vahe tuleb sellest, et mt 10-36 on teised kolvid.

OT: oskad öelda mis vahe on mt10-36 kolvidel ja tavalistel(mt9,mt10..ühesõnaga 23.5kW versioonidel)?

ducatti monster


Üldiselt näitavad kogemused, et ARK on üks viimasemaid kohti, kus mootorsõiduki võimsust (ning üldse selle täpsemaid andmeid) järel pärimas käia.
Omasin just pool aastat tagasi Planeta 5 tüüpi tsiklit ning sellel oli tehnilises passis võimsuseks kirjas 14 kW. Väga vale informatsioon, kuivõrd see tegelikult 16 kW olema peaks. Muidugi kurta ei saanud- kindlustus oli selle pealt jälle natuke odavam Wink

Samuti nägin üle-eelmisel suvel üht (esimese tüübi) Planetat, millel tehn. passis kirjas üleüldse 16 kW, kuigi see umbkaudu 10 oleks pidanud ju olema.

Ei oska mina kahjuks öelda, miks ja kuidas sellised valeandmed ARK andmebaasis eksisteerivad.

Siiski jah- selles oli ARK'il nüüd küll (isegi) õigus, et Dnepr 24 kW on.
[/quote]

ARK'i andmed tunduvad imelikud jah,sellepärast selle küsimuse siin tõstatasingi,kuna ise oman kirjandust mis ütleb selle tüübi MT-11 kohta 26.5KW!!!
Tafka Kirjutas:
Olaf Kirjutas:Vahe tuleb sellest, et mt 10-36 on teised kolvid.

OT: oskad öelda mis vahe on mt10-36 kolvidel ja tavalistel(mt9,mt10..ühesõnaga 23.5kW versioonidel)?

minu teadmiste järgi on kolvipea kõrgem-surveaste suurem ja seega suurem võimsus
ifffff -il täiesti õigus ja nende 36hj kolbidega võib vene tehase raamatu järgi 98 benaga ka rahumeeli sõita.

unimüts seda bikez.com infot ei tasu päris uskuda, sellistes kohtades pideval kahtlast infot, ma vaatasin neid mt-16 andmeid tehase manuaalist.

Mul Jawa 350/360 on võimsus 18kw paberite järgi, härrased seal lihtsalt ajavad segi ja panevad kogemata hj kw-de asemel.
Sai täna siis enda Dnepril kolvid maha kistud ja äkki oskate öelda mis vahe on nendel kolvidel: http://ggg.dyn.ee/tafka/kolvid
Kas siis üks nendest on MT10-36 oma või lihtsalt valmistati erinevaid kolbe? Kumba kolviga kompressioon suurem on? Foorumis kolades olen leidnud vastandlikke vastuseid...üks räägib ühte teine teist juttuToungue