automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uued karbussid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Terekest!
Sai endale Teletorni poest muretsetud uued vene karbussid Dnepr 10-36'le(koos vahetükkidega 750 EEK tükk).
Nüüd aga ei saa massinale enam hinge sisse! Korraks isegi käivitus, hakkasin regullima ja siis... kas keegi teab, mis umbmäärased seaded oleks vajalikud, süüde varasemaks, hilisemaks, mis asendisse regullida nõel ja segukruvid, et saaks massina stabiilsemalt tööle täpsemaks regullimiseks?
Karbussid ise on mingid universaalsed uuematele Vene masinatele, vanadega oli ainult üks jama, selleks siis uued!
Ette tänades
Eile jäi vist inffi nats väheks-

uued karbussid on K-68, masinaks niisiis 10-36.
Peale pikka vända peksmist, kui käivitub, siis töötab ebaühtlaselt nii max pool minutit ja siis kööga. Küünlad on tahmand ja märjad!
Äkki on uued düüsid liiga suured? Selle väikese töötamise ajal on regullimine suht mõtetu, mingit muutust ei märka!

Var A: vanad karbussid tagasi koos uute õhutorude ostmisega(vanad sai ju lühemaks lõigatud, muidu ei oleks läinud uus karbuss vahele)!

Var B: masin varuosadena müüki! Kahju on küll, aga ei viitsi peksta seda vännta!!
Kas võhivõõra iluduse esimese kutsega voodisse saad? Ei usu, sama ka tsikli arendustega- meelitamist ja ilukõnet tahavad mõlemad. Küünal märg? Kuivata ära ja segunõel astme jagu allapoole. Siis teise. Siis kolmanda. Kui ikka ei aita, siis hakka mõtlema miks sul vanad karpad juperdasid- ehk on hoopis mingi muu viga. Õhutorude kohitsemine- loodan, et jäid sul ikka õhutihedaks? Kui vinge põhjatuul ikka otse sisse puhub, siis võib see oluliselt ühtlast töötamist segada. Vot tak, kozlik! Wink
Ära siis nõnna ka solva!
Pole see mul esimene idamaine tsikkel! 2 -Kovrovetsit, 3 Jawat on juba bilansis! Aga sellist jama pole ennem olnud. See pole ka esimene 4-taktiline. Eelmistega pole jamamist olnud, aga sellega! Oli vaja teist "täiustama" hakata- kiire differ, IZ-56 paak, uued karpad.....
Sry kui solvasin, polnud tõesti plaanis. Kui nõel madalamasse astmesse on juba lastud, siis ei oska tõesti midagi soovitada- ehk ainult ujukite taset kontrollida.... aga see ka vähe tõenäoline. Hunt teab- järsku laadimine peetis ja aku nõrk? Kogub vahepeal jõudu ja käivitub, kuid väsib poolel teel ja enne sädeme surma kastab küünlad märjaks?
ma arvan et viga hoopis ebatihedates klappides või puudega süütes. kui küünlad lähevad märjaks, siis karburaatorid käivitamist ei takista.
No nii!
Nüüd on hooaeg käes ja minu massin ikka veel seisab! Paraku tähendab see minu väikese kannatuse katkemist ja masina doonoriks annetamist. SORRY!!!
Tänan kõikki nõuga abistajaid . Sain kogemuse võrra rikkamaks, minu ajagraafiku juures- kui sõidab, ära remondi asjata ja ära ürita täiustada!
Vene keeles on vist miskit "ära sega masinal töötamist!"

Edu teistele!
Niisiis. lännu ta ongi! Kurb aga tõsi!
Peied peetud vaatasin, mis järgi on:
1. IЖ 56 paak, märk siledaks pahteldatud, keskmises korras.
2. Karbussid k-68 koos vahejuppidega Dneprile.

Seoses ülaltooduga on need asjad saadaval. Kel huvi. võtku ühendust
56 483469.
Järgmine masin on "läänlane". Mitte, et vene tehnika peale vihane oleks.
Jawa ja IЖ'i plaane maha ka ei mata!

Edu tugevatele ja meelekindlatele!