automoto.ee foorumid

Täisversioon: Moskvich 400 ja 401 erinevused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

urrr88

KÜsimused siis järgmised:
Millised on moskvich 400 ja 401 ernevused?
Olen kuulnud et osadel vanadel autodel läheb aku + klemm kere külge aga kuidas on selle asjaga moskvich 400 ja 401 Kas on neil läheb või mitte?



Suured tänud aitamise eest!
Miinus lääb ikke keresse, selline teema täitsa olemas siin forumis mis kajastab 400 ja 401 erinevusi, eileia sellel teemal erilist mõtet
originaal 400 läheb + klemm kindlasti keresse ,tegu 6 voldise süsteemiga endal üks genekas veel üle boshi oma 400 originaal .sam lugu bobeedaga + keres . oli endal selline isend olemas ,muidu ei teaks .kui soov võin saata meilile pilte siis näed erinevusi .
põder Kirjutas:originaal 400 läheb + klemm kindlasti keresse ,tegu 6 voldise  süsteemiga   endal  üks genekas veel üle boshi oma  400 originaal .sam lugu bobeedaga  + keres . oli endal selline isend olemas  ,muidu ei teaks .kui soov võin saata meilile pilte  siis näed erinevusi .

Minuteada ei ole ühelgi Almal (s.o. 401.l) plussi keres ja kõigil 6V süsteem. Ehk siis kõik anomaaliad sellest on isetegevus.

Tegelikult tehti 400-401 juures pea iga aasta mingeid muudatusi nagu ka Pobidegi puhul. Lihtsalt kui 400 asemel ilmus mudelinumbriks 401, tehti korrag veidi rohkem ja suuremaid muutusi. http://m400.km.ru on osa neist kirjas.
400 ja 401 -el oli ikka + massis küll.Isegi 402 oli.Omanikud jah vahetasid polaarsust ja ise olen sõitnud korra kunagise naabrimehe 402 millel seisva mootori puhul pidurit vajutades läks ampermeetri osuti hetkeks + poolele.Tavaliselt ikka - poolele.Naljakas oli.Ei puutu küll teemasse,aga minu kunagisel 63 aasta Jawa-250 oli ka + massis.Mina loll aga panin massi -.
Tervitades,Flanagan
flanagan Kirjutas:400 ja 401 -el oli ikka + massis küll.Isegi 402 oli.Omanikud jah vahetasid polaarsust ja ise olen sõitnud korra kunagise naabrimehe 402 millel seisva mootori puhul pidurit vajutades läks ampermeetri osuti hetkeks + poolele.Tavaliselt ikka - poolele.Naljakas oli.Ei puutu küll teemasse,aga minu kunagisel 63 aasta Jawa-250 oli ka + massis.Mina loll aga panin massi -.
Tervitades,Flanagan  
Õige küll, 402-l tõesti + keresse, samuti viisnurgaga volgadel. Ka minu Pobil on aku + klemm ühendatud kerega, - läheb starterisse.
ka selle aegne kirjandus tunnistab ainult + keresse versiooni.