automoto.ee foorumid

Täisversioon: Iž Planeta 3 taastus.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Stoori: naabrimutt koputas mentidele ära, et sõidan oma "planeediga" koguaeg ringi (dokud puudu.) ja käin talle pinda.
Sõitsin rahulikult oma planeediga siis jälle ringi, kui järsku avastan et pollarid oma oopeliga sabas.Noh siis edasi järgnes väike tagaajamine ja mul õnnestus sõita põllule, ja polkud kohe ka muidugi järgi. Aga kuna oli paks lumi, siis mendid jäid muidugi kinni ja ma siis pääsesinRolleyes
Edasi sai siis ruttu garaazi sõidetud ja jäljed segatud (Naha sain igastahes lume rookimisega soojaks.Big Grin )
Vandusin siis sisimas naabrimutile kättemaksu, aga õnneks pole pika vihaga inimene (kuigi naabrimuti autol läksid öösel "kummalisel" kombel auto rehvid tühjaksToungue)
Kuna ma ei tohtinud oma tsiklit siis välja viia garaazist hakkasin seda nokkima. Ja läksingi nii hoogu ja otsustasin asja nii korda teha et saan ARKis arvele ja siis saan naabrimutti edasi kiusataCool

Sellest tekkiski mul väike projekt ja kuna jaht on läbi siis on aega nädalavahetusel nokkida. Panen muidugi oma tööst pilte üles ja siis teie kallid kaasfoorumlased võite jagada soovitusi, kuidas on mingit asja kõige lihtsam parandada/uuendada.Wink
Sai hakatud siis külkat taastama.
Gondli kiskusin maha ja läheb otsemat teedpidi keevitusse.
Sai siis raami veel laamutatud.
Mõningad pildid: http://www.zone.ee/karu-koer/planeeditaastamine/
Kahju et gondlist unustasin pilti tehaSad Muidu näeksite ka milline roosteauk see on. Nii et tööd ikka jagub küll.
ja juba tekkis vajadus selliste jubinate järgi:
1) külka piduri tross
2) külka esi- ja taga-gabariit
3)Tsiklile suunakad +relee ja lüliti.
Ehk Te teate kust saada selliseid jubinaid?
Ise olen Tallinnas ja sooviksin ka siit need jupid leidaBig Grin
Enamus suunatuledega seotud, saad kas Kloostrimetsast või Tondilt.
http://www.zone.ee/karu-koer/planeta/
Olen natukene nokitsenud. Värv vb kõigeparem ei jäänud porilaual, sest natuke oli liiga külmRolleyes
Muidugi võite vaadata ka mu romude pilteBig Grin ja teiste.
(seal lõpupoole on mingid juhuslikud pildid)
Küsiks siis et mis värviga ja millega värvid. omal plaanis ka värvima hakata
Sain vahelduseks ka digika enda kätte ja tegin siis paar pilti oma liikurist.
http://www.zone.ee/karu-koer/Suvisedtege...index.html


Ehh uurisin oma spidomeetrit ja vaata aga vaata, varsti hakkab jälle nullist pihta (umebs 2000 km veelBig Grin)
sain jälle vahelduseks linna ja arvuti taha.
Nüüd on tsikkel ametlikult läbinud juba miljon kilomeetrit.
Paar pilti ka:
Pilt 1
Pilt 2
Üks huvitav juhtum oli veel ka see, nimelt õnnestus mul tsikli mootor tagurpidi käima panna, nii et kõik käigud töötasid tagurpidi.(See oli väga ebameeldiv üllatus kui kohalt proovisid minnaToungue) Kogu viga oli tagatule pirnis mis läks lühisesse.
Edu sulle mul ka Kehras samasugune relv veel vene dokkidega mu planeedil see viga et rooste näris külka ilutorud läbi.Mu vanaisa teadis ka rääkida et oli oma eelmisel Iz-il(56) oli saanud mootori tagurpidi tööle kuidagi sutsklappi näppides.Aga edu sulle
Tsikli mootori tagurpidi käima minemise põhjus nüüd küll tagatule pirnis olla ei saaBig Grin

Küttefilter Sul tagurpidi kah vahel.

Aga edu Sulle, stiimulit vähemalt on Big GrinBig GrinBig Grin
Kena Iž.Wink
J.Lagle^ Kirjutas:...
Nüüd on tsikkel ametlikult läbinud juba miljon kilomeetrit.
...

tsikkel on sul nüüd läbinud 100000km (sadatuhat), sest vaata see punane nr näitab sadu meetreid. Kas ise kruttisid ta sinna või sõitsid tegelikult ka vähem kui kahe nädalaga 2000km-i maha?


EDIT: üks null oli puudu
Sohne Kirjutas:Tsikli mootori tagurpidi käima minemise põhjus nüüd küll tagatule pirnis olla ei saaBig Grin

Tegelikult põhjus oli ikkagi pirnis, sest kui ma pidurit vajutasin ja tagatule pirn põlema hakkas tahtis mootor madalatel pööretel välja surra.
Juhtus nii, et mu sõidumüts (tankisti mütsBig Grin)kukkus sõites peegli pealt maha ja siis keerasin tsikliga ringi ja tahtsin täpselt mütsi kõrval seisu jääda.
Aga kui pidurit vajutasin nii hakkas mootor välja surema ja kui ma selle viimasel hetkel lahti lasin hakkaski mootor tagurpidi tööle(tegi sellist häält, nagu oleks süüde varajane) käik oli veel sees, võtsin mütsi üles ja hakkasin edasi sõitma, aga kus sa sellega, tsikkel hakkas tagurpidi liikumaBig Grin
See oli raske üllatus ikkagi endaleRolleyes
Jätsin seisu, liigutasin nati edasi-tagasi, lõin uuesti tööle, ja pani kiiruga kodupoole ajama. Kodus ka veel keegi ei uskunud mind, et mis lobajuttu sa poiss jälle ajadBig Grin
Õnneks onu, kellel oli õnnestunud traktori mootor tagurpidi tööle panna (sõitis vastu mägeRolleyes ), seletas mulle ära kuidas see võimalik oli.
madeinussr Kirjutas:
J.Lagle^ Kirjutas:...
Nüüd on tsikkel ametlikult läbinud juba miljon kilomeetrit.
...

tsikkel on sul nüüd läbinud 10000km (sadatuhat), sest vaata see punane nr näitab sadu meetreid. Kas ise kruttisid ta sinna või sõitsid tegelikult ka vähem kui kahe nädalaga 2000km-i maha?
Ehh see 2000 km oli mul lihtalt valesti vaadatud, sain sellest aru siis kui pärast pikemat sõitu oli kuidagi vähe neid numbreid alles jäänudBig Grin
Suvepuhkus sai läbi ja mõtlesin et kirjutan üles mõmned ebameeldivad juhtumised mis mootorrattaga juhtus siis suvel.
Kuna sõidan tõesti põhiliselt põldudel ja metsas siis neid probleeme tekkis teinekord.
Esiamort otsustas otsad anda pärast seda kui olin videvikus ei tea kust august läbi sõitnud. See pulk seal sees jooksis pikalt välja ja enam tagasi ei läinud. (esiots tõusis sedavõrd, et tekkis Harley tunneSmile ) Kojusõit oli ebameeldiv, sest augud raputasid ikka käed väga valusaks.(järgmine hommik kohvi juues käsi värises päris korralikult ja isa küsis kohe, et poiss kus k*rat sa jälle joomas oled käinud oledBig Grin) Õnneks see probleem sai amordivahetusega lahendatud.
Siis oli vahepeal bensukraan ära ummistunud, samuti ka õhufiltris oli õli otsas.
Siis ükskord kaudus säde ära ja ma mõtlesin ikka päris kaua mis viga olla võib. Lõpuks tuli välja et süütepool on omadega õhtal ja otsustasin ära vahetada.
Aga uut süütepooli ei olnud kuskilt võtta. Läksingi siis aga vana Volvo 245 juurde ja kruttisin kapoti alt ühe ka ära. Ja see süütepool andis ikka ilusat sädetSmile (Pärast isa ütles et see süütepool on ühe vene veoauto omaRolleyes ) Pärast seda töötas tsikkel ilusti. Sai tehtud asjale kohe spets käru, et saaks vanaemale heina vedada ja viljakotte. (korraga õnnestus tsikliga ära vedada 14 viljakotti) Siis mingiaeg kadus jälle säde ära, aga tuli välja et küünla piip oli omadega peetis. Panin teise piibu ja oligi kõik jälle korras.

Aga muidugi suve lõpetuseks õnnestus mul tagumine amort puruks sõitaToungue
See on kavas homme kohe korda teha, niipea kui yks tuhkrunahk on pargitud.

Nigu öeldakse: tegijal ikka juhtub. Wink